MegOghesten 0 Posted March 30 Report Share Posted March 30 Hei igjen! hvor varm burde det være i lufta (vet ikke hvor varmt det er i vannet) før man vasser litt? Går ikke lenger ut enn under knerna på hesten altså. Er bare sol på himmelen, 8-10 grader og lite vind for kaldt for å vasse litt? Quote Link to post Share on other sites
Eva 8,633 Posted March 30 Report Share Posted March 30 Jeg vasser i mange minusgrader jeg Vi må gjennom en del bekker på tur og er det is på så knuser vi bare det på veien   I dette finværet er det ihvertfall bare å kjøre på  1 Quote Link to post Share on other sites
Issa 11,942 Posted March 30 Report Share Posted March 30 Beina tåler en del, vi vasser også gjennom bekker på vinteren. Men oppunder magen og videre skal vannet være varmt nok til å ha beina mine nedi. 1 Quote Link to post Share on other sites
Torhild 1,392 Posted March 30 Report Share Posted March 30 Vi vasser året rundt, og hestene elsker det. Bilde her fra forrige uke. Vasser til over hasene, men ikke sånn at magen blir våt når det er minusgrader ute. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts