Jump to content

Hvem overtar som systemeier av forumet? Evt legge ned forumet?

Recommended Posts

Hei alle :D

Om forumet ønskes drevet videre, trenger noen å overta "hovedansvaret" for forumet.

Dvs å passe på forumets mailboks, "eie" domenet og forumskallet, og passe på at dette blir betalt i tide.

Hvem ønsker å få dette overført på seg?

Om det ikke blir noen som melder seg, så vil forumet legges ned fra januar 2021 (just saying sånn i forkant, slik at de som vil drive forumet videre, faktisk melder seg :P )

• julnil changed the title to Hvem overtar som systemeier av forumet?
  • julnil changed the title to Hvem overtar som systemeier av forumet? Evt legge ned forumet?

Er ikke stor aktivitet her inne nei, og jeg har ikke stor tro på at forumet vil bli aktivt igjen noen gang (dessverre)

Om ingen ønsker å overta, så vil forumet som sagt legges ned i januar.

Isåfall så får vi ha en dialog i forkant @SiljeB, om det er slik at evt penger du har tilgjengelig på kontoen din, kan utbetales

12 minutter siden, julnil skrev:

Er ikke stor aktivitet her inne nei, og jeg har ikke stor tro på at forumet vil bli aktivt igjen noen gang (dessverre)

Om ingen ønsker å overta, så vil forumet som sagt legges ned i januar.

Isåfall så får vi ha en dialog i forkant @SiljeB, om det er slik at evt penger du har tilgjengelig på kontoen din, kan utbetales

Ja, det står 1000 kroner på kontoen nå.

2 minutter siden, Issa skrev:

@Legaat 😑

Men ja, jeg kan godt ta over, hvis alle kan være litt overbærende og jeg får en god overlevering av Julnil 

Det er egentlig raskt gjort, jeg skal høre med ProIPS hvordan vi overfører webhotellet og domenet til ditt navn.

Så må vi endre til din kontaktinformasjon i clientområdet til forumet.

Regner med du allerede har kontroll på e-posten til forumet, og er inne der?

Jeg kan blir værende med administratorrolle en stund om dere ønsker?