Jump to content
Sign in to follow this  
Danskepølsa

MOUNTAIN HORSE ridestøvler

Recommended Posts

Jeg har richmond, ser ikke helt ut som de.

Basert på utseende, mangelen på bue oppe ved kneet og tilsynelatende syntetisk innside, ville jeg gjettet en eldre junior modell eller standard High Rider modell

De minner litt om active winter, men de er vel ikke i lær... Ja, stemmer, Richmond har vel snøring og når jeg tenker meg om. 

• Liker 1

Ikke at det er livet om å gjøre hvilken modell det er, men man blir jo nyskjerrig.

Nå har vi rett og slett sendt mail med bilder direkte til MH for å komme til bunns i saken.

Noe skal man jo finne på... 🤔

• Liker 1

Mener den der heter High rider eller high rider II. Vinterutgaven heter rimfrost rider. 

Edited by mallilen

15 timer siden, Danskepølsa skrev:

Ikke at det er livet om å gjøre hvilken modell det er, men man blir jo nyskjerrig.

Nå har vi rett og slett sendt mail med bilder direkte til MH for å komme til bunns i saken.

Noe skal man jo finne på... 🤔

Kult med korona, utrolig hva man finner på. Min mor oppdaterer meg fra hjemmekontoret om hvilke typer fugler som har besøkt fuglebrettet hennes i løpet av dagen. Gjerne med bilder om det er en ny art. 😅

• Haha 6

49 minutter siden, Kah skrev:

Kult med korona, utrolig hva man finner på. Min mor oppdaterer meg fra hjemmekontoret om hvilke typer fugler som har besøkt fuglebrettet hennes i løpet av dagen. Gjerne med bilder om det er en ny art. 😅

Fuglebrett ja, hvorfor har vi ikke det 😍 (åjo fordi de raidet det hver natt uansett hvor mye jeg la på, og jeg så aldri noen fugler fordi jeg ikke står opp kl fire) 

• Haha 3

2 timer siden, Kah skrev:

Mens jeg leste i lista «fuglebrett»på tråden om ridestøvler, så da måtte jeg bare klikke inn og se hva sammenhengen var 😂 

Her i koronatider med hjemmeskole bruker jeg mye tid til å få ungene konsentrerte og sitte ved arbeidsplassen sin. 30 cm bortforklare ene ungen, (altså utenfor vinduet) ganger det en fuglemater. Så kommer gubben inn når jeg har fått «ro i heimen» - «åh en blblabla, se nebbet, det ligner på blablabla sitt nebb», eller «åh kom å se på ekornet i vinduet her borte!» 😂🤦🏽‍♀️ 

Har sagt ril han at han er som vaktmesteren som bare kommer inn i klasserommet og begynner å skru på noe og forstyrrer hele klassen 🤣 

• Haha 4

På 30.3.2020 at 11.57, CruVal skrev:

Mens jeg leste i lista «fuglebrett»på tråden om ridestøvler, så da måtte jeg bare klikke inn og se hva sammenhengen var 😂 

Her i koronatider med hjemmeskole bruker jeg mye tid til å få ungene konsentrerte og sitte ved arbeidsplassen sin. 30 cm bortforklare ene ungen, (altså utenfor vinduet) ganger det en fuglemater. Så kommer gubben inn når jeg har fått «ro i heimen» - «åh en blblabla, se nebbet, det ligner på blablabla sitt nebb», eller «åh kom å se på ekornet i vinduet her borte!» 😂🤦🏽‍♀️ 

Har sagt ril han at han er som vaktmesteren som bare kommer inn i klasserommet og begynner å skru på noe og forstyrrer hele klassen 🤣 

Gubben din tar jo bare naturfag når sjansen byr seg 🤣

29 minutter siden, ME&FB skrev:

Gubben din tar jo bare naturfag når sjansen byr seg 🤣

Men da får han ta over undervisninga så lenge, og ikke avbryte mens jeg holder på med norskmattengelskkrle samtidig som hjemmekontor 😂

• Haha 1

Typisk mannfolk, føler de bidrar. Hva med kollegaen til min mann som ikke kunne gå på et møte fordi kona ville ha litt avlastning med barna? AVLASTNING?? Hva gir du meg 🤪 

Mener du dette ikke hører hjemme i en tråd om ridestøvler? 🤔 😂