Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Ridebukse til gutt?

Recommended Posts

Har en guttunge på 11 år som rir, og sliter med å finne ridebukser til ham som ikke koster skjorta...🧐

Han klager over at hans edlere deler blir litt skvist og "på utstilling" i jentebuksene, fordi de er så tettsittende akkurat der.😅

Vet at Kingsland har guttemodeller, men jeg synes det er litt i drøyeste laget å betale 1200,- for ei bukse han har vokst ut fra innen et halvår. Lite å finne av guttebukser på Finn også.

Noen som har noen tips til hvor jeg kan lete, og finne?

På 10.2.2020 at 10.33, Issa skrev:

Aldri kjøpt selv, men de har en her https://netthest.no/product/540054/luc-guttebukse :) Ellers finnes det jo mykere tights som er bililigere, men det blir jo litt "på utstilling" der også dessverre. De pleide ha på høøks men ser ut som de har sluttet med slikt. 

Takk for tips. :) Den så ikke så "løs" ut i skrittet, men kan sende dem en mail og høre. :) 

Høøks ser ut til å ha til menn, men ikke til gutt.🙄 De fleste nettsidene har til menn, og ikke til gutter, så jeg lurer på om de tror at menn bare plutselig begynner å ri når de blir voksne og aldri som barn.😅 Til og med unisex-buksene har jentesnitt...

14 timer siden, duredilla skrev:

https://www.abrideudstyr.dk/shop/herrer-drenge-192c1.html

kanskje du finner noe her? Kommer vel på toll, men uansett billigere 

Takk for tipset, men det var bare bukser til voksne menn der også...😅

Ja, selv på island der så mange gutter rir, ser det ut som at barnebuksene har lite plass foran 😅 Neste gang jeg ser en hestegutt skal jeg spørre hvor han kjøper ridebuksene sine, eller om han har noen brukte til salgs :lol: