Jump to content
Sign in to follow this  
Nimbus

Kraftfor til føll

Recommended Posts

Vet noen om en forhandler av Brogaarden Growth Balancer kraftfor her i Norge? Evt tips om et annet kraftfôr som ligner?

Tror de er bare i DK, hvis du ser på forhandlerlisten deres på nett. 

Men hvis man ser på innholdet.. Soya, Lucerne, salt og div annet 🤔 litt usikker på hvor viktig det andre er 😅 

Vet ikke om du kan finne noe liknende hos Dodson & horell som har forhandlere i Norge? Får ikke opp forhandlerlisen dere 😬 de hadde en på Eidsvoll før i hvert fall. 

Spillers stud & youngstock mix?

De har hatt litt fra Brogaarden i Ch.berg, og har kunnet bestille tilskudd og slikt derifra  -meeen det er jo ikke Norge da...

Kanskje jeg må ta en tur til charlottenberg da, enten det blir spillers eller brogaarden 🧐

*more news coming soon* 

Edited by Nimbus
  • Liker 3
  • OMG 1

De fører Brogaarden på Strömstad Foderbutik (tidligere Hasselgatan Shop), så de kan sikkert ta inn til deg evnt. Men da må du kjøre et stykke da 🤪

• Liker 1

21 timer siden, Sivoya skrev:

Litt off topic, men @Legaat - vet du tilfeldigvis om de har fôr fra Baileys der? 

Er det et merke som heter Baileys? Isåfall tror jeg ikke det, men jeg sjekker jo ikke alt som er der når jeg er der. Jeg bare kjøper det jeg skal ha og drar :P Du kan evnt. sende de mld på Facebook og høre? :) 

Litt ot, men hva er grunnen til at dere ikke velger champion eller Norgesfôr, som er mye rimeligere?

14 timer siden, Torhild skrev:

Litt ot, men hva er grunnen til at dere ikke velger champion eller Norgesfôr, som er mye rimeligere?

Fordi det var det føllet fikk der hun kom fra, så tenkte å bare fortsette med samme. Og da det viste seg vanskelig å få tak i spurte jeg om anbefalinger 🤷🏼‍♀️

• Liker 1

On 25/10/2019 at 19:09, Legaat said:

Er det et merke som heter Baileys? Isåfall tror jeg ikke det, men jeg sjekker jo ikke alt som er der når jeg er der. Jeg bare kjøper det jeg skal ha og drar :P Du kan evnt. sende de mld på Facebook og høre? :) 

Ja, det er et merke. Og det går bra, tenkte bare å høre om du kanskje hadde sett det :D