Jump to content
Sign in to follow this  
MarteJ

Carrot stick

Recommended Posts

Er det noen her inne som vet hvor man få kjøpt carrot stick som ikke må importeres fra USA(via f.eks EBay)? Har vært i kontakt med en butikk i Sverige, men de sendte i utgangspkt ikke slike til Norge. Ble så dyr porto med så lange varer...

Kan du ikke bare dele en longepisk i to og klippe tauet til riktig lengde? Må si jeg synes prisen på de der er helt latterlige, holdt på å sette teen i halsen når jeg så hva noen solgte dem for brukt. 

• Liker 3

2 timer siden, Mona skrev:

Kan du ikke bare dele en longepisk i to og klippe tauet til riktig lengde? Må si jeg synes prisen på de der er helt latterlige, holdt på å sette teen i halsen når jeg så hva noen solgte dem for brukt. 

Godt mulig at det kan være en løsning. Helt enig i at prisen er temmelig vill. Fant kopi av sticken i Sverige til rett rundt 200,-. Utfordringen var bare å få den til Norge... 

Gammel fiskestang type teleskop, napp av leddene du ikke trenger, på med snor. 

Bibibibillig 🙈

1 time siden, Sivoya skrev:

HorseClue selger :) De har bare butikk på FB da, så jeg håper denne linken virker:

https://www.facebook.com/marketplace/shops/item/2199514373443628/?referral_story_type=shop_pdp_share_deep_link&referral_code=shops_pdp_share

Ikke veldig billig denne heller da :P 

Det blir samme pris som å bestille fra USA 🙈. Ganske heftige priser...

14 minutter siden, mallilen skrev:

Gammel fiskestang type teleskop, napp av leddene du ikke trenger, på med snor. 

Bibibibillig 🙈

Tror ikke en fiskestang vil få helt samme balansen i hånda. Men takk for tips 😁

24 minutes ago, MarteJ said:

Det blir samme pris som å bestille fra USA 🙈. Ganske heftige priser...

Jeg skjønner.. Ja, det er dyrt 😩

Jeg er så skeptisk til bruken av disse dingsene at jeg styrer glatt unna, men DIY må vel være en grei løsning, man blir jo vant med vekt i hånda osv. Bare velge rette utgangspunktet.. 

Her går de for en hundrings bruk på hestegruppa på fb mener jeg 

• Liker 1

Kjøpte min fra kapson.se til 265,- , men jeg bestilte den til grensa så jeg slapp ekstra kostnader og tok det som en harrytur. :P 

14 timer siden, Grovegroven skrev:

Kjøpte min fra kapson.se til 265,- , men jeg bestilte den til grensa så jeg slapp ekstra kostnader og tok det som en harrytur. :P 

Utfordringen min er at jeg bor på Jæren. Det er ikke like lett å ta en svipptur til Sverige, ellers hadde jeg glatt gjort det :). Har funnet et par svenske butikker som selger disse til den prisen du nevner, men ingen vil sende til Norge :( 

Endre for å si at kapson sender til Norge :D. Tusen takk for tips :D!! Dersom jeg ikke får noe respons på Parellisiden min, så skal jeg helt klart bestille derfra. Noen som vet hva man evt kan forvente i frakt på sånt?

Edited by MarteJ
  • Liker 1

7 timer siden, MarteJ skrev:

Utfordringen min er at jeg bor på Jæren. Det er ikke like lett å ta en svipptur til Sverige, ellers hadde jeg glatt gjort det :). Har funnet et par svenske butikker som selger disse til den prisen du nevner, men ingen vil sende til Norge :( 

Endre for å si at kapson sender til Norge :D. Tusen takk for tips :D!! Dersom jeg ikke får noe respons på Parellisiden min, så skal jeg helt klart bestille derfra. Noen som vet hva man evt kan forvente i frakt på sånt?

Nei, det er litt langt for en carrotstick gitt!
Bare send en mail til kapson, de svarer kjapt og er veldig hyggelige. :) 

• Takk 1