Jump to content
Sign in to follow this  
kleven

Hunter gummistøvler tilbys

Recommended Posts

Hei alle sammen

Etter å ha vært mange år i England og jobbet, så har jeg tatt med meg masse hunter gummistøvler nye og brukte tilbake til Norge med tanke på å tilby støvler til utlån til hestemiljøene. Gode gummistøvler er noe som trengs i dette miljøet til alt slags bruk. Str er fra 35/36 opp til 40-41 alle farger. Dette er de høye støvlene ikke de korte. Det som tilbys er 1 par Hunter gummistøvler pr.pers gratis til utlån, brukes som du vil til hva du vil, eneste kravet: gummistøvlene skal sendes tilbake når de ikke trengs lenger eller vil bytte til et annet par eller ikke har behov for de lenger. Om det går hull i støvlene eller blir ødelagte av en eller annen grunn spiller ingen rolle, men alle støvler skal returneres etter bruk. 

Du tror sikkert at dette er noe fetisj greier, det er det ikke, det kan jeg garantere. Vil bare låne ut støvler til de som trenger det i et miljø som nesten er avhengig av gode støvler.

Holder til i Røyken så det er bare å komme å hente eller så sender jeg over hele landet. Send gjerne en PM så tar vi det derfra

Edited by kleven

Nei det er det ikke, vet ikke hvordan dere ser på det, men det er ikke det greiene der, det får andre ta seg av. prøver bare å hjelpe til litt og kanskje ikke alle har mulighet til å kjøpe selv. Trodde selv det var en god ide, men tok tydeligvis feil.

Altså.. Hunterstøvler er forholdsvis dyre greier. En tusenlapp, give or take, om man skal kjøpe dem her. 

Å komme med et "tilbud" som det du gjør, uten å forlange annet enn (godt) brukte støvler tilbake tyder egentlig bare på at du vil ha litt "fotsvette i banken", om man kan si det sånn. 

• Liker 1
  • Haha 1

Ja jeg skjønner at du reagerer på det, og ja jeg vet at gummistøvlene er dyre. På den tiden jeg var i England så var ikke hunter støvlene en sånn mote greie som det er nå og ikke så dyre.

Jeg bruker brukte gummistøvler til å plante planter i, syns bare at det er for dumt å ødelegge helt brukbare gummistøvler hvis andre kan bruke de, når jeg får de tilbake vil de bli hengt opp på veggen med planter i, sånn som jeg har gjort her, selvfølgelig må de kasseres etter hvert da de morkner. ville bare gi andre en mulighet til å bruke de før de ender opp som potter til blomster. Jeg beklager virkelig hvis jeg har støtt noen, det var ikke meningen i det hele tatt med innlegget. Ville bare gi dere en mulighet her på forumet.

IMG_4266.jpg