Jump to content
Sign in to follow this  
Torhild

FH føll 2019

Recommended Posts

På 19.8.2019 at 10.25, kjersti * skrev:

Det var veldig surt at det ble så tidlig. Jeg hadde avtalt med en klubb her på Karmøy som ønsket ponniutstilling i samarbeid med utstilling på hest. Da de trakk seg og jeg stod alene med jobben var det vanskelig å få det til når de var flere i Stavanger som ville arrangere. Vi fikk dommeren innom en snartur på kvelden her på karmøy og det ble en veldig nedtonet utstilling her oppe, og jeg rakk såvidt å hive meg med siden jeg egentlig var på ferie. Jeg stilte lille Ellie som er midt i en vekstperiode. Tilbakemeldingene var svært tydelig på at hun tydelig bar preg av vekst 😅 Ellers fine tilbakemeldinger tatt i betraktning og en virkelig god opplevelse for føllet som oppførte seg helt eksemplarisk :) 

Ja det var veldig surt, for jeg hadde sett fram til å få vist henne. Men men, ting går ikke alltid slik vi planlegger, det vet vi vel det meste om begge to 🙈 Vi får se om hun er her til våren, så tar jeg henne med på unghestskue. Har enda ikke kommet til å skrive noen annonse, jeg liker henne så utrolig godt at det sitter veldig langt inne å skulle selge, men vi får se. Hun er for salg, men ikke offesiellt for salg, enn så lenge x)

Lille Ellie er jo bare nydelig, så henne gleder jeg meg til å følge videre!! 😍

1 time siden, Bitten&Betty skrev:

Ja det var veldig surt, for jeg hadde sett fram til å få vist henne. Men men, ting går ikke alltid slik vi planlegger, det vet vi vel det meste om begge to 🙈 Vi får se om hun er her til våren, så tar jeg henne med på unghestskue. Har enda ikke kommet til å skrive noen annonse, jeg liker henne så utrolig godt at det sitter veldig langt inne å skulle selge, men vi får se. Hun er for salg, men ikke offesiellt for salg, enn så lenge x)

Lille Ellie er jo bare nydelig, så henne gleder jeg meg til å følge videre!! 😍

Det kan jeg godt forstå, jeg håper jo at du beholder henne, men det må du jo nesten se på selv 😁 Noen ganger går alt på tverke, så må man bare gjøre det beste av situasjonen der og da ;) Jeg tror lille Ellie blir en fantastisk kjekk hest. Jeg synes hun har det samme temperamentet som sin mor, sykt god kroppskontroll, hun er vakrere enn mammaen og i tillegg  ser gangartene solide ut. Jeg tror hun blir en fantastisk dressurhest😍 Zafira er jo ikke den vakreste hesten jeg vet, men hun er utrolig ukomplisert og jeg har virkelig troen på at hun har kapasitet til å nå langt når hun bare får litt styrke og voksefri, jeg gleder meg utrolig til å komme i gang med henne til høsten. Jeg har ståltro på at den hesten har både gangartene og psyken til å komme opp i klassene  og jeg er veldig glad hun har fått et ekstra år på å utvikle seg🤩

Jeg har ikke fått føll, men jeg har kjøpt føll! Sportsponni (tysk rideponni) fra Danmark, men tipper hun blir en liten hest. Både mor og far er maxet kategori 1, men hun er ganske stor.  Veldig god dressurstamme på både mor og farssiden. Jeg skulle jo ikke ha føll, men så ble det det likevel. 

Hun er fantastisk søt og herlig!

D753F91C-538A-4A8D-8CA8-11C4B2B1D806.png

542A3D8C-6C94-420B-BFB5-7599F066FE44.jpeg

569BA7E4-6A54-4C4D-BEC2-01F25619847D.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • OMG 1
  • Gratulerer 11

Det øyeblikket når du oppdager hvor barnet har arvet farge og avtegn fra....

Noen har vist hatt nattebesøk av naboen......... 🙈

20191001_155307.jpg

• Haha 15

Gratulerer @Nimbus 😊 kult bliss.

Ja den var jo kul din også, @Torhild men jeg skjønner hva du mener 😂 😂 jaja. Skiller seg ut i mengden da. 

• Hjerte 1

9 timer siden, Nimbus skrev:

Jeg har ikke fått føll, men jeg har kjøpt føll! Sportsponni (tysk rideponni) fra Danmark, men tipper hun blir en liten hest. Både mor og far er maxet kategori 1, men hun er ganske stor.  Veldig god dressurstamme på både mor og farssiden. Jeg skulle jo ikke ha føll, men så ble det det likevel. 

Hun er fantastisk søt og herlig!

D753F91C-538A-4A8D-8CA8-11C4B2B1D806.png

542A3D8C-6C94-420B-BFB5-7599F066FE44.jpeg

569BA7E4-6A54-4C4D-BEC2-01F25619847D.jpeg

Det ER mer enn bare ører! 😁

gratulerer- jeg håper hun blir alt du tør å håpe på 💖

• Hjerte 1