Jump to content
Sign in to follow this  
Eva

Innspenningstøyler, ridestøvler og diverse ønskes kjøpt

Recommended Posts

Har noen til salgs innspenningstøyler str ponni/islandshest? Slike vanlige i lær/gummi til longering. 

Kanskje noen også har noe ålreit bitt str 10,5 - tredelt med løse ringer og ikke så altfor tjukt? Kanskje også et todelt eventuelt. 

Eller utedekken 30-100g str 115-125? 

Salgjord som er litt bred og trykkavlastende i str 40-45? 

Hodelag i islandsheststørrelse er også muligens interessant :)

Sjekke litt brukt før jeg kjøper nytt :)

redigert for å fjerne litt jeg ikke trenger lengre 😁

Edited by Eva

9 timer siden, Eva skrev:

Har noen til salgs innspenningstøyler str ponni/islandshest? Slike vanlige i lær/gummi til longering. 

Også ser jeg etter brukte ridestøvler i svart  lær str 39, med glidelås bak. Vidde rundt leggen ca 36-37cm, høyde ca 48. 

Leggchaps/støvleskaft i lær (m ca) samt ridesko stor 39 kan også være aktuelt :)

Kanskje noen også har noe ålreit bitt str 11,5 - tredelt med løse ringer og ikke så altfor tjukt? Kanskje også et todelt eventuelt. 

Eller utedekken 30-100g str 115-125? 

Salgjord som er litt bred og trykkavlastende i str 40-45? 

Hodelag i islandsheststørrelse er også muligens interessant :)

Sjekke litt brukt før jeg kjøper nytt :)

De har noen superfine ridestøvler på salg på Høøks nå, de hadde masse str 39 igjen :) Koster egentlig 2499 elns, men er på salg til 890!

Skjønner at de er på supersalg da, de var kjempevonde (syns jeg da) 😅 skikkelig dressurstøvler 👀 stive over ankelen og hele skaftet. 

7 minutter siden, Issa skrev:

Skjønner at de er på supersalg da, de var kjempevonde (syns jeg da) 😅 skikkelig dressurstøvler 👀 stive over ankelen og hele skaftet. 

Jeg eeelsker mine! :)  Har brukt opp ett par, så kjøpte ett til 😁
De er supergode "hybridstøvler" synes jeg, til daglig bruk i stallen. Jeg har noen målsydde dressurstøvler til mange, mange lapper som jeg bruker på treninger og stevner,  men disse koster jo 1/10 av prisen, og er ikke like stive i ytterskaftet. Dessuten kan jeg loffe rundt med dem i stallen, det gjør jeg jo ikke med de støvlene til nærmere 10K...🙄 

48 minutter siden, Elisabeth E skrev:

Jeg eeelsker mine! :)  Har brukt opp ett par, så kjøpte ett til 😁
De er supergode "hybridstøvler" synes jeg, til daglig bruk i stallen. Jeg har noen målsydde dressurstøvler til mange, mange lapper som jeg bruker på treninger og stevner,  men disse koster jo 1/10 av prisen, og er ikke like stive i ytterskaftet. Dessuten kan jeg loffe rundt med dem i stallen, det gjør jeg jo ikke med de støvlene til nærmere 10K...🙄 

Skulle ønske jeg hadde større legger :P Høres ålreit ut, særlig til den prisen

Eg har mulig gjord i 45 cm, spørs bare ka du meiner med trykkavlastende og kor brei 🤭

6 hours ago, Elisabeth E said:

Ups, 874,.- :)😁

https://www.hooks.no/rytter/sko-stovler-chaps/ridestovler/laerridestovler-olympia-crw

(De har mange par i butikken på Skedsmokorset)

Ser du sier du vil ha glidelåsen bak, men etter å ha konvertert til glidelås foran er jeg ❤️

Takk for tips! Skal en tur på Høøks og skal se på de. Hadde vært kjekt å kjøpt ferdig innridde brukt 😇

1 hour ago, Stjorm10 said:

Eg har mulig gjord i 45 cm, spørs bare ka du meiner med trykkavlastende og kor brei 🤭

Bedre enn de jeg har fra før 😇  Noe som fordeler trykket litt ser jeg for meg, som kan passe en litt smal isis

2 timer siden, Eva skrev:

😇

Bedre enn de jeg har fra før 😇  Noe som fordeler trykket litt ser jeg for meg, som kan passe en litt smal isis

Skal sjå om eg finner den i dag, brukte den på Storm, han var jo ikkje så stor rundt magen når eg hadde han som hingst 🤭

• Liker 1

10 minutter siden, Eva skrev:

Jeg skulle dobbeltsjekke størrelse i dag og ser at jeg trenger nok egentlig 10,5 🙈

Jeg har det også🙈

Jeg har et regndekken i str 125 også. Tror det er 50 g. Merke fairfield. 

1 hour ago, Mundi said:

Jeg har det også🙈

Jeg har et regndekken i str 125 også. Tror det er 50 g. Merke fairfield. 

Nice, how much? Send gjerne pm! :)

2 hours ago, Stjorm10 said:

Skal sjå om eg finner den i dag, brukte den på Storm, han var jo ikkje så stor rundt magen når eg hadde han som hingst 🤭

Supert! 

Jeg har nettopp kjøpt en haug tredelte bitt til L i 10,5. Tenkte få prøvd dem litt i påsken for å se hva han liker og ikke, og kan godt selge "overskuddet".

Ser du er ute etter med løse ringer; tenker du da kun trinse? 

Har tredelte trinser fjolleponnien ikke liker, og de innkjøpte jeg ikke har fått prøvd ennå er fullsjekk, halvsjekk, d-ring, baucher og muffe 🙈

• Liker 1

Har forresten et stübben ispelshodelag liggende. Helt ubrukt, men er jo noen år tenkte 300-ish for det? Uten pannebånd, bare sånn "brikke" der pannebåndet ville vært. Ingen hakereim heller, og jeg tror kanskje muligens jeg har somla bort aachenreima 🙈

On 12/04/2019 at 19:08, mallilen said:

Jeg har nettopp kjøpt en haug tredelte bitt til L i 10,5. Tenkte få prøvd dem litt i påsken for å se hva han liker og ikke, og kan godt selge "overskuddet".

Ser du er ute etter med løse ringer; tenker du da kun trinse? 

Har tredelte trinser fjolleponnien ikke liker, og de innkjøpte jeg ikke har fått prøvd ennå er fullsjekk, halvsjekk, d-ring, baucher og muffe 🙈

On 12/04/2019 at 19:10, mallilen said:

Har forresten et stübben ispelshodelag liggende. Helt ubrukt, men er jo noen år tenkte 300-ish for det? Uten pannebånd, bare sånn "brikke" der pannebåndet ville vært. Ingen hakereim heller, og jeg tror kanskje muligens jeg har somla bort aachenreima 🙈

Gjerne muffe også! :) Jeg er ikke så glad i aachennesereim 😇 

Tror jeg har noen bitt og muligens hodelag. Håper på å få sortert alt som skal selges i påska, så skal sjekke da :) 

• Liker 1