mallilen 11,637 Report post Posted April 16 Nullstilte passord igjen, kom inn i chrome denne gangen. snodige greier altså! kan jo ikke nullstille passord hver gang jeg vil inn her, da blir det jo firetusen mailer om dagen Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarteJ 1,597 Report post Posted April 18 Jeg får heller ikke brukt neste side eller likes . Hva må jeg gjøre? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Issa 11,299 Report post Posted April 18 Vet ikke om de gjør så mye feilretting i påska må bare vente på svar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarteJ 1,597 Report post Posted April 18 1 time siden, Issa skrev: Vet ikke om de gjør så mye feilretting i påska må bare vente på svar. Den er grei Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hròkur 9,727 Report post Posted April 18 Vet ikke om det står noe om det, men jeg kommer meg ikke til siste side lenger, så får ikke lest nye innlegg.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hròkur 9,727 Report post Posted April 18 Vet ikke om det står noe om det, men jeg kommer meg ikke til siste side lenger, så får ikke lest nye innlegg.... Quote Share this post Link to post Share on other sites