Jump to content

Recommended Posts

Jeg har lagt til noen nye reaksjoner! :D Og endret de til norsk. Si fra om det er andre reaksjoner som ønskes. Jeg tenker vi prøver å holde oss til nøytrale og positive. Negative reaksjoner skaper nok bare ubehag for alle.

Skjermbilde 2019-02-08 kl. 15.31.29.png

• Liker 3
  • Takk 1
  • Perfekt 6
15 minutter siden, Reaper skrev:

Hm. Tommel opp funksjonen er ikke synlig for meg nå.. men når jeg tar musepekeren over det blanke feltet, til høyre for hjertet, så kommer valgene opp.

image.png.475165b5e74dc760875ec75df7c4198f.png

Så det med en gang, og har allerede retta det! :) Bare refresh siden.

• Perfekt 1
  • 2 months later...
1 time siden, Issa skrev:

Prøvd å slette cookies? Bruker chrome  på ulike medier og har ikke problemer med noen av delene 🤔 

Øøøh 🙈 jeg aner ikke hvordan jeg sletter cookies på mobilen :/ men i teorien skulle det jo fungert med safari siden jeg aldri har vært innpå her med den før nå idag? 🤔

Det har generelt kommet mange bugs siden siste oppdatering ble kjørt inn, så tror dette bør rapporteres til supporten egentlig. Har lagt merke til andre bugs og, så det er noe som rusker skikkelig i maskineriet her 😅 

57 minutter siden, mallilen skrev:

Fikk lastet ned firefox, og kom endelig inn der (mobil). Kommer ikke inn i Chrome eller Safari. 

Neste side eller reaksjoner fungerer ikke i ff heller.

Spurte om support hadde noen tips. Men får du logget inn i firefox selv om jeg endret passordet ditt i 10-tiden? sendte deg pm på chat