Jump to content

"Oppussing" av forumskallet

Recommended Posts

Sjekka begge, men holder meg nok til det blå enn så lenge. :p Selvom jeg egentlig er veldig glad i lilla så ble det feil nyanse for meg. 
Gleder meg til å se islandshest tema da! :D 

Vi hadde vel dette før også en gang i verden, men med ett svært bilde i headeren istendenfor plain farge. Er vel noen år siden nå da. :p Gøy at det er et alternativ igjen! :D 

1 time siden, Eva skrev:

Jeg har lilla 😍

Vi må få banner med foeumhester 😎

Ooh, kanskje vi kunne gjort sånn som mange Facebookgrupper gjør, at de som vil poster et bilde og så kan vi stemme over hvilket som kommer i headeren? 

Edited by Sivoya
  • Liker 4

@Eva @Sivoya Det er ikke umulig 😃 Kan se litt snodig ut da, siden jeg ikke tror man kan strekke banneret utover heeeele sulamitten (som jeg tror ville vært best da i såfall). Men det kan hende jeg kan overstyre det ved å kode det inn selv. Tror det kan gå! I såfall kan jeg lage et eget tema hvor vi bruker forumhester som toppbanner. Så kan man velge selv om man vil bruke det eller ei :) 

• Perfekt 2
6 minutter siden, Legaat skrev:

@Eva @Sivoya Det er ikke umulig 😃 Kan se litt snodig ut da, siden jeg ikke tror man kan strekke banneret utover heeeele sulamitten (som jeg tror ville vært best da i såfall). Men det kan hende jeg kan overstyre det ved å kode det inn selv. Tror det kan gå! I såfall kan jeg lage et eget tema hvor vi bruker forumhester som toppbanner. Så kan man velge selv om man vil bruke det eller ei :) 

👍 Går jo an å bare ha bilde også, hvis du har et format vi må holde oss til for å gjøre det enkelt kan du jo diktere størrelsen på bildet.