Jump to content
Sign in to follow this  
SiljeB

Spleis for å drifte forumet

Recommended Posts

Hei, alle sammen! Her kommer årets første spleis for å finansiere drifting av forumet:

https://www.spleis.no/project/62348

(Jeg har ikke identifisert meg med bankID, men skal gjøre det så snart babyen våkner og jeg kan hente kode brikken min.)

• Liker 1

Vippset 100 kr. Er vi 10 stk som slenger i en hundrings hver, så er det dekket alt 😃 

• Perfekt 1

Akkurat nå, Legaat skrev:

Vippset 100 kr. Er vi 10 stk som slenger i en hundrings hver, så er det dekket alt 😃 

Supert! Her er det så mange fine folk så jeg tror ikke det blir noe problem å få inn penger. 😁

• Liker 2

Dere er best! Mangler bare 300 kroner nå så er alt dekket for denne gang og det på en knapp time! 🤩

Effektivt! Da bidrar jeg i neste runde 🙂 

• Liker 1

Det er ikke noe problem å være kasserer her i alle fall! :kurre: Takk for alle bidrag. Jeg oppretter ny spleis når neste innbetaling kommer.

Edit: Jeg ser det er kommet 50 kroner ekstra, de skal jeg sørge for at jeg tar med i beregninga på neste betaling.

Edited by SiljeB
  • Liker 4

Den siste femtilappen var det nok somla meg som sto for 🙈 var 900 inne da jeg gikk inn på vipps, og så somla jeg litt med å få godkjent den... 😛 

• Haha 1

Vil du som kasserer at vi skal avvente til neste forfall, eller kan vi som var litt treige sende en slant allerede nå? Vil gjerne bidra 😊

Kunne den ikke bare vært åpen (eller hva man kaller det, aktiv?) sånn at man kan vipse eller betale når man kan? :) 

3 timer siden, CruVal skrev:

Kunne den ikke bare vært åpen (eller hva man kaller det, aktiv?) sånn at man kan vipse eller betale når man kan? :) 

Jeg er redd det blir vanskelig for meg da å holde styr på mine penger og forumets penger og det vil jeg helst ikke. 😛 Da må jeg i så fall opprette en egen konto til forumet. 🤔

3 timer siden, MarteJ skrev:

Vil du som kasserer at vi skal avvente til neste forfall, eller kan vi som var litt treige sende en slant allerede nå? Vil gjerne bidra 😊

Jeg oppretter en ny spleis ved neste forfall som er i august. 😉 Da kan jo de som bidro i denne omgangen sitte litt på fingra så de andre kan få sponse. 😂 Betalingsviljen er det ikke noe å si på i alle fall! 

• Liker 5

Nå har jeg opprettet en konto i min egen bank som dere kan sette inn penger på: 

3520.38.03697

Dere kan og vippse til meg: 97 75 87 15 så skal jeg sørge for at pengene kommer på forum-kontoen. Pengene vil bli brukt til å betale driftskostnadene og hvis vi får mye overskudd etterhvert får vi diskutere sammen hva vi vil bruke det på. 😊 Jeg kan og holde dere oppdatert på saldoen.

• Liker 5
  • Perfekt 3

Vipset jeg også, selv om jeg ikke er så aktiv og har sluttet med hest, så er jeg titt og ofte innom og leser og håper at jeg en dag kan skrive litt igjen 😁 

• Liker 1

11 timer siden, LineM skrev:

Vipset jeg også, selv om jeg ikke er så aktiv og har sluttet med hest, så er jeg titt og ofte innom og leser og håper at jeg en dag kan skrive litt igjen 😁 

Flott! 😁

300 kroner på forum-kontoen. 😉

• Liker 4

600 kroner på forumkontoen. :) 

• Liker 1
  • Perfekt 1