Jump to content
Lena

Starterklæringer

Recommended Posts

Gratulerer så mye her også! :) Du gjør en knalljobb du kan være veldig stolt av! 

• Liker 1

Gratulerer så mye med knall seier!! For en kanonhest du har!!  :bølgen:

12 spor på størja til tirsdagen. Dvs at vi er "listefyll" og kan se langt etter premie....  :P

Løp: 7    (ca. kl. 20:40) 3-15-årige høyest 280.000 kr.
1640 m. Autostart.
Premier: 16.000-8.000-5.000-3.500-2.500-(2.000) kr. Kaldblods N/SV      Auto V5-3     V65-6     DD-2      Dist. Nr Hestens navn Kusk Inntjent Volt Auto 1640 1 Enge Jo Geir Vegard Gundersen 203.595 1.30,1v 1.26,0a 1640 2 Egge Odin Olav Mikkelborg 209.962 1.28,3v 1.25,8a 1640 3 Tundra Jan Rune Gaustad 275.000 1.27,1v 1.27,3a 1640 4 Lundrapp Eirik Høitomt 244.250 1.28,3v 1.24,6a 1640 5 Mjølner Oda Kjetil Roe 262.519 1.27,3v 1.28,0a 1640 6 Egge Elden Tom Horpestad 202.702 1.27,8v 1.25,5a 1640 7 Nume Elden Per Oleg Midtfjeld 234.000 1.27,5v 1.27,5a 1640 8 Myhreng Brage Tom Erik Solberg 183.360 1.28,7v 1.25,3a 1640 9 Valle Åsa Magnus Teien Gundersen 271.000 1.26,9v 1.27,3a 1640 10 Stumne Ronja Gunnar Austevoll 177.500 1.30,0v 1.27,2a 1640 11 Eldjon Odd Arne Sagholen 269.750 1.26,7v 1.24,7a 1640 12 Månestjerna Bjarne Syversen 220.738 1.28,5v 1.26,8a

Edited by GunnE
  • Liker 1

Lilletroll skal ut på torsdag, generalprøve før auksjonsløpet!

lyrvkloster_zpshvd7mgys.png

• Liker 1

Guest

Vi prøver oss stadig vi også, selv om vi ikke kan skilte med de helt store resultatene, hehe. I dag blir det tur til Momarken, og jeg har fremdeles noen prosenter magefølelse igjen som sier at jeg strengt tatt burde stryke denne gangen, men... Hadde vi hørt på magefølelsen min hadde hesten aldri kommet til start :P Vi får gjøre et forsøk vel. I verste fall får vi bare stryke når vi er der oppe i stedet, det er jo ikke lange turen.

10988087_10155639836315451_2852181222834

Årets første voltestart (ikke en foretrukket startmetode for herr treig-fra-start), første 2600, pissregn hele dagen og en hest som (i mine paranoide øyne) ikke er helt 100% i hofta si etter å ha tryna i luftegården forrige uke. Detta blir bra :blink:

Guest

Det ble femteplass på flinkisen, og dermed runda vi 100 000 innkjørte kroner. Stor stas for hobbyrytteren! :) Han er jammen meg en fin hverdagstraver altså, gjør alltid sitt beste! :love:

Gratulerer med flott resultat Bente! Fy fasan for ett vær det var. :P

Lunapuna tok ingen premie, som forventet. Så på nesa hennes allerede når han la henne ut i 12 spor og slikka reklameplakatene at DET passet IKKE prinssessa på erta. 

Sjefsamatør'n driver stadig å maser om løp på Sørlandet. Kjenner jeg har liten lyst til å dra så langt med en hest som er så ustabil. :/

Edited by GunnE

Galskapen lenge leve  :rofl:  Hatt hesten 1 uke og meldt til løp på søndag, monte i Harstad..Hjelp..

• Liker 6

Lykke til, @ME&FB - spennende med ny hest da! Hva er det for en?

T og jeg var på Bjerke om onsdagen vi! Var rett og slett utaformegselv fra starterklæring og fram til løpet, mye pga tips som dette:

tgn_zps7sixfiiu.jpg

:blink:  :blink:  Blæ, det er mye bedre å være underdog! Takler dårlig det presset der altså, og var skikkelig kvalm hele onsdagen. T bryr seg derimot veldig lite om sånt, og takk og pris for det :P

20150610_170735_zps77j3ekil.jpg

Vi var heldig og fikk en ultrasøt liten ponni ved siden av oss, og det var bromance omtrent med det samme. T elsker ponnier, og synes vi burde få oss en egen maskot snart, haha.

20150610_193422_zpsaazqwjx5.jpg

Jeg hadde meldt i stallmannsløp, noe som innebar ny kusk - flinke Kristine Kvasnes. De kom godt overens, og løpet gikk kjempebra; tredje seieren på rad nå og en liten rekordforbering også :blink::ahugegrin::yahoo:  Jeg er så glad jeg har kusker som ikke banker og herjer med hestene, men kjører med bra og fin hånd :) Superfornøyd med både Kristine, Kai og Magnus :) De leda ganske greit på oppløpet, så ho slutta å kjøre, noe som innebar at T regna med at løpet var over og slo over til joggefart :ninja: Feltet tok de heldigvis ikke igjen, haha! Sånn kan skje når kusken ikke kjenner hesten, og vi prøver et stallmannsløp igjen; onsdag på Drammen fra spor 2 :)

start_zpskunsyvhd.jpg

• Liker 7

T og jeg var på Bjerke om onsdagen vi! Var rett og slett utaformegselv fra starterklæring og fram til løpet, mye pga tips som dette:

tgn_zps7sixfiiu.jpg

:blink::blink: Blæ, det er mye bedre å være underdog! Takler dårlig det presset der altså, og var skikkelig kvalm hele onsdagen. T bryr seg derimot veldig lite om sånt, og takk og pris for det :P

20150610_170735_zps77j3ekil.jpg

Vi var heldig og fikk en ultrasøt liten ponni ved siden av oss, og det var bromance omtrent med det samme. T elsker ponnier, og synes vi burde få oss en egen maskot snart, haha.

20150610_193422_zpsaazqwjx5.jpg

Jeg hadde meldt i stallmannsløp, noe som innebar ny kusk - flinke Kristine Kvasnes. De kom godt overens, og løpet gikk kjempebra; tredje seieren på rad nå og en liten rekordforbering også :blink::ahugegrin::yahoo: Jeg er så glad jeg har kusker som ikke banker og herjer med hestene, men kjører med bra og fin hånd :) Superfornøyd med både Kristine, Kai og Magnus :) De leda ganske greit på oppløpet, så ho slutta å kjøre, noe som innebar at T regna med at løpet var over og slo over til joggefart :ninja: Feltet tok de heldigvis ikke igjen, haha! Sånn kan skje når kusken ikke kjenner hesten, og vi prøver et stallmannsløp igjen; onsdag på Drammen fra spor 2 :)

start_zpskunsyvhd.jpg

Grattis igjeeen! [emoji16] Snót kan sikkert være maskot vettu - sprek lita dame (med pluss for at det er ei dame, fnis)! [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Liker 2

@CecilieA Grattis! Kristine kjører mye for tante (A Stordal, Stall C uba), synes hun kjører veldig pent!

Lurv skal ut i morgen, i auksjonsløpet. Og jeg sitter støkk i konfirmasjon :(

• Liker 1

@CecilieA Grattis! Kristine kjører mye for tante (A Stordal, Stall C uba), synes hun kjører veldig pent!

Lurv skal ut i morgen, i auksjonsløpet. Og jeg sitter støkk i konfirmasjon :(

Ja, kjører veldig pent, samtidig som ho er taktisk god [emoji3] veldig fornøyd med henne! Lykke til i morra, synd du ikke får vært med. Fin artikkel i TGN [emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Liker 1

Z   etus

• Liker 2

Grattis med 2., @xxAne :D

grattis!!

Takk! Tidenes dårligste oppladning, også bare fy søren så rå han er :D

Gratulerer så mye med flotte resultater!! :yay::bølgen::cheerleader2:

Vi er inne i en "tørke" periode nå. Dårlig med løp som passer til Prinsessa På Erta.

Bittelillebror er fremdeles under "opptrening" etter kastrasjon. Har liten tro på at han kommer tilbake på banen igen.

Lillegull Tuva, på to år, viser gode takter. Hun tror jeg det kan bli mye morro med på banen i fremtiden!! :D

Ble ingen bedekning i år på Prinsessa på Erta...

Vi får se hva neste vår bringer. ;)

Edited by GunnE

Ble en 4.pl og siste kr. Galopperte nok bort en seier/trippelplass på oppløpet da skyggelappene ble dratt. Men er fornøyd likevell etter og fått tenkt litt :-)  Nå håper jeg at de forbaska gnagsårene på bakbeina skal gro  fortere enn fort. 

Ja, hva skal man si?? Herregud. 4 strake seire nå, er nesten så jeg ikke tør si det høyt :ninja:

11542294_10153297456200709_1865194495_o_

IMG_0137_zpsocek50my.jpg

(foto: @Legaat)

11639704_10153297456215709_1550713762_o_

"Alle" er sjukt opptatt av at han liksom stopper på oppløpet hele tida - det ble nevnt nå også selvom han faktisk kontrer ut den på innsiden rett før mål og vinner med 5 cm. Synd at de ikke viste seiersintervjuet til Kristine på RD, for jeg synes ho svarte fint på den der! Nå blir det litt løpsfri før vi prøver igjen på Årjäng 12. juli :) Flink flink flink gutt! :ahugegrin:

maringlfoto_zpsvumqstqw.jpg

• Liker 6