Jump to content
Lena

Starterklæringer

Recommended Posts

Tusen takk for det!!

LunaLiten var i form og det var gøy å se. :D

Kjett med DG :( Tvi Tvi Får satse på bedre lykke neste gang.

Guest

Vi går for sesongdebut på Momarken til uka! ) 

10403540_10155310752115451_1278989576455

Skulle gjerne ha hatt et par løp i kroppen på forhånd nå når han står så fint til, men jeg er i grunnen fornøyd bare han traver jeg! :)

Lykke til!

Ingen start for oss i dag, Lurven forkjøla..

Luna skal ut å prøve seg hun også til tirsdagen.

"Litt "spent på distansen og selskapet.

Løp: 6 (ca. kl. 20:36)

3-15-årige høyest 255.000 kr.

2140 m. Autostart.

Premier: 16.000-8.000-5.000-3.500-2.500-(2.000) kr.

Kaldblods N/SV Auto V5-3 V65-6 DD-2

Dist. Nr Hestens navn Kusk Inntjent Volt Auto

2140 1 Egge Elden Jan Martin Bjerring 177.500 1.27,8v 1.28,5a

2140 2 Raukvin Geir Vegard Gundersen 184.000 1.28,9v 1.28,3a

2140 3 Kapten Scott Per Ludvig Nilsen 130.672 1.29,7v 1.31,5a

2140 4 Maurstad Elden Frode Mjølnerød 224.000 1.29,2v 1.23,9a

2140 5 Lundrapp Robert Kruse 215.750 1.28,3v 1.24,6a

2140 6 Haugestad Jon Eivind Gravdal 253.500 1.27,1v 1.27,9a

2140 7 Grundsvold Loke Eirik Høitomt 180.500 1.28,8v 1.27,3a

2140 8 Anneros Erk Dagfinn Aarum 247.777 1.29,2v 1.28,9a

2140 9 Reiug Kjetil Roe 189.121 1.28,1v 1.26,7a

2140 10 Dan H.C. Kai Johansen 247.000 1.28,0v 1.26,6a

2140 11 Månestjerna Bjarne Syversen 217.238 1.28,5v 1.26,8a

2140 12 Nebbenes Helen Cato Antonsen 172.036 1.29,7v 1.27,4a

Guest

Vi går for sesongdebut på Momarken til uka! :)

Det ble femteplass på 28,4, hvilket er den nestbeste tiden han har gått hittil i sin karriere. Veldig, veldig fornøyd med årets første start; han ble sittende litt fast på oppløpet og kom i mål med masse krefter spart. Såvidt litt svett under sela og ferdigblåst innen han kom ned til stallen. Moro! :)

Det ble femteplass på 28,4, hvilket er den nestbeste tiden han har gått hittil i sin karriere. Veldig, veldig fornøyd med årets første start; han ble sittende litt fast på oppløpet og kom i mål med masse krefter spart. Såvidt litt svett under sela og ferdigblåst innen han kom ned til stallen. Moro! :)

Han så veldig fin ut! Må se om vi rekker å komme og se på om du starter på Bjerke eller Drammen snart.

Går mot planlagt start 27 her, et nytt 3årsløp.

Prøver igjen på onsdag, så får vi håpe hesten holder seg frisk denne gangen

lurvigjen_zpsvfbke8tl.png

• Liker 4

Løpene avlyst i dag, men godeste Knerten var uansett strøket... Seneskade :( Håper det ikke er så ille som det ser ut til.

I går ble uansett en bra dag, stallhesten Tornerose Gardenia gjorde et helt vilt bra løp og vant i går :D Superflink var hun!

Prøver igjen på onsdag, så får vi håpe hesten holder seg frisk denne gangen

lurvigjen_zpsvfbke8tl.png

4. på Lurven, etter litt utstyrstrøbbel. Kommer sterkere tilbake.

@Lena Huff, seneskade er noe dritt.. Håper han blir fort bra igjen!

4. på Lurven, etter litt utstyrstrøbbel. Kommer sterkere tilbake.

@Lena Huff, seneskade er noe dritt.. Håper han blir fort bra igjen!

Ja :( Han tråkka seg i koden på samme beinet da de kjørte intervaller, han ble skremt av noen som kom bærende på et fotballmål... Så håper han bare har vært bortpå seg litt. Mye mindre øm i går enn dagen før, så vi får krysse fingrene!

Åh, så kjipt, @Lena! Får håpe det er en liten skade så han er kjapt tilbake. Grattis med fjerde, @xxAne :)

Årsdebut fra spor 2 på Drammen på tirsdag her, endelig! :) Jeg er kjempespent for jeg synes han har utvikla seg fint i vinter, og blir spennende å høre om kusken synes det samme. Han var ikke "som vanlig" de to siste løpene (hvor han gikk med pigger) i fjor, så håper han er tilbake der han var før det og får et fint løp :)

start310315_zps0nhmyvg6.jpg

• Liker 4

Juhuuu, kunne jo faktisk ikke gå bedre det :D Dødens hele veien, kjemper på inn i mål til tross for at knebelegget (som han trenger) falt ned i en kort galopp (?) og går akkurat samme tid som autorekorden sin. Knall årsdebut :D (jeg ble intervjua på RD før løpene og gurimaaalla så bredt jeg tydeligvis snakker! Var rent pinlig å se på etterpå. Ingen tvil om at jeg kommer fra Østfold hvertfall :P )

resultat_zpsdrohx1dn.jpg'

maringlfoto310315_zpsieybnhgj.jpg

Men vi hviler ikke på laurbærene lenge, haha. T skal starte til onsdag på Bjerke igjen - spor 9 (og da får han "garantert" ryggløp og det er fint! Drømmen er andre/tredje utvendig) mot veldig mange gode konkurrenter (var det seks stk jeg telte med rundt 1000 poeng tro?). Blir det premie i det ulvelaget blir jeg kjempeglad :D

start_zpskv41zcbk.jpg

• Liker 7

Så gøy! Gratulerer :D

Edit: og lykke til med neste start :)

Edited by Changlia
  • Liker 1

Gratulerer med knall resultater!

Vi prøver oss på Jarlsberg den 26 (mener jeg det var?). Om vi kommer med. Og om Prinsessa på erta er i form osv.

Innmari glad i LunaLiten, men hun er jaggu ikke lett å bli klok på.  :bygdetulling:

Edited by GunnE
  • Liker 1

Guest

11070220_10155406212350451_6727276666201

Tar en tur til Momarken i påska vi :)

Det ble en gylden tredjeplass i svært godt selskap på oss, og jeg er så fornøyd atte fy! :) Flink liten gutt med fart i beina, holder seg på 28-tallet, og det er langt bedre enn jeg noensinne hadde sett for meg :) 

Guest

Imponerende flinke Bregosen!! :cheerleader::yahoo::kurre:

Gratulerer så mye!! :D

Tusen takk! Knerten er god som gull! :) Vi har også verdens stødigste kusk som støtter og motiverer oss som bare det - uten Frode hadde Brego vært fulltids ridehest for lenge siden!

20150408_172751_zpsjqcehrpi.jpg

.... og premie ble det :cheerleader: Jeg sto på indrebane (hvor utsikten er forferdelig dårlig) og så at han lå sist i siste svingen, før han dukket opp ved målgang som nr 2! En fabelaktig spurt, rekordforbedring med halvannet sekund, kusken var lyrisk og T feiret det hele med å ta seg en velfortjent rull i hesteringen på vei i dusjen :lol: Er ikke så farlig at det går folk og hester rundt, haha!

20150408_192023_zpsxjsv4vju.jpg

20150408_192044_zpsnggjq4na.jpg

Nå blir det start i Sverige neste lørdag, før vi tar en liten treningsperiode. Han får tre tette løp på rappen, så selvom han henter seg igjen veldig fint så er det ålreit å få inn noen harde treningsøkter igjen også :)

• Liker 10

Gratulerer! :) 

Jeg er sykt misunnelig på dere med starthester, så kos dere litt med det for meg også!  :rødmer:

• Liker 1

Mim starter siste løp på Jarlsberg i morgen. Førstespor og langvogn. Har ikke trua på en skit for tiden, så en liten opptur hadde vært bra. Hun er tung i kroppen, mangler et hurtigjobb eller to, men eier er utålmodig nå, naturlig nok, så da får hun startes igang. Håper på feilfritt og at hun fungerer. Gjør hun det bør hun klare å ta med seg litt penger hjem synes jeg. 

• Liker 4

Mim starter siste løp på Jarlsberg i morgen. Førstespor og langvogn. Har ikke trua på en skit for tiden, så en liten opptur hadde vært bra. Hun er tung i kroppen, mangler et hurtigjobb eller to, men eier er utålmodig nå, naturlig nok, så da får hun startes igang. Håper på feilfritt og at hun fungerer. Gjør hun det bør hun klare å ta med seg litt penger hjem synes jeg. 

Grattis med seier! :D Du må få opp trua igjen, var jo kjempebra dette!

• Liker 2

Gratulerer med seier! :)