Jump to content
Lena

Starterklæringer

Recommended Posts

LunaLiten skal ut i "lucky looser" løp. (Intern humor.)

Lunsjtrav på Bjerke 15.01. Løp nr. 4, hest nr. 5.

Årets første løp endte med 6 plass og siste pengepremien.

Bare det blir premie får man være fornøyd, når man tross alt har "Prinsessen på Erta" hest. :P

Edited by GunnE
  • Liker 1

Prøveløp på Lillegutt på fredag :D Savner han sånn en hel del, selv om han virker til å ha det supert hos Eirik. Snart hjem igjen!

• Liker 2

Luna står med forkjølelse og en hoste som ikke gir seg. :( Blir nok ikke start med det første...

Lykke til dere andre som har starthester! :)

Jarlsberg tur i kveld med stallhest som skal ut i montéprøveløp sammen med Løvvold.

Håper jo kan ta i litt mer under sal, går bare på halvmaskin med sulky og vi vet det sitter i huet da ho har blitt påkjørt i banen to ganger

Viste lovende takter i et banejobb for Løvvold, så *fingers crossed*

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Liker 4

Hjelper godt med startende stallhester man kan bli selvutnevnt oppasser på mens man venter på at man kan fjerne brodder og komme til start igjen med sin egen [emoji12]

• Liker 1

Takk :D Starten planlagt i mars, men får se om Eirik har noen andre ideer. Uansett godt å være igang!

• Liker 2

Stallhest ut på Bjerke i kveld, monté sammen med Løvvold.

Fikk beskjed e siste løpet om at SEL ville prøve "opp og ned" draskylapper på han (er fornøyd og stopper opp im han kommer for langt foran [emoji12]), så det har vi mekka i helga *fingerscrossed* at patenten funker [emoji6]

• Liker 2

Lilja sin stallkamerat(eneste hanen i kurven) skal ut i morgen, to av konkurrentene er Helge og Kristine sine :P

Premie er målet, kjekt å få litt penger på bok når man sitter nesten ni timer i bilen for å starte.  :)

• Liker 2

Stallhest ut på Bjerke i kveld, monté sammen med Løvvold.

Fikk beskjed e siste løpet om at SEL ville prøve "opp og ned" draskylapper på han (er fornøyd og stopper opp im han kommer for langt foran [emoji12]), så det har vi mekka i helga *fingerscrossed* at patenten funker [emoji6]

Det funka ikke, hjem å ta en full sjekk nå :/

Kjedelig, @juliekj - var mye snakk om han på RD både før og etter. Får håpe det er noe uproblematisk! :)

Det klør sånn i fingrene at jeg har vært nedi boden idag og tatt på løpsutstyret mitt :lol: Funnet noen løp i april, så satser på at det er broddløse baner da!

Glad jeg har mye stallhester å følge med på :) 2 som gikk på lørdag uten plassering, en vant i går og en 3. plass i dag. Lille Svarte ut i lunchen i morgen :D

Finni løp i april jeg å, må ha broddløst i slutten av mars helst da jeg vil rekke et par bane/rutineløp først å ;)

Jeg har sett meg ut et løp i slutten av mars med Martin, så nå håper jeg på ålreite treningsforhold framover. Blitt mye mosjon i vinter da i det minste...

Vi må jo ut i prøveløp også, ikke startet på over ett år... [emoji14]

Brodder spiller ingen rolle for vår del da. :)

Edited by TonjeS
  • Liker 1

Guest

Prøver oss på rutineløp i dag vi, og så ser vi om hofta henger med :) Har et par veldig pene løp i bulletinen for mars, så det hadde vært gøy å komme i gang igjen innen den tid - men vi får bare ta det som det kommer. Itteno hastverk!

Han traver, han traver! :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

Herlig!!

Ikke vår dag i dag, Lille Svarte... Æsj. 

Jøss, har det allerede gått over et år? Tiden flyr :blink:

Oh jess, spør du meg har vært et laaaangt år. :P 

Luna er endelig kvitt forkjølelsen sin. Så vi krysser fingrene for ett løp til henne 15 mars. (Tror jeg det var?)

Har ingen store forventninger, siden det blir det andre løpet henne i år. Når lille lulla først blir syk, så blir hun jaggu syk også... :/

Edited by GunnE

Jeg hadde store planer med ei venninne om at vi sku spille og drikke på lørdag siden det er Rikstoto. Vel, det ble byttet ut med to hester til start :D

• Liker 5

Guest

Jeg hadde store planer med ei venninne om at vi sku spille og drikke på lørdag siden det er Rikstoto. Vel, det ble byttet ut med to hester til start :D

Godt bytte!

Vi tar et rutineløp til denne uka, og så sikter vi på sesongstart og løp 10.mars :) 6 mnd pause må være nok vel?

Edited by BenteB

Luna er friskmeldt igjen!! *jubler*

Da blir det en tur inn til Bjerke til lørdagen. Riktignok er det "hate banen min", men skitt au.

Deilig å endelig være i gang igjen!! :D

Bjerke Travbane 28.02.2015, løp 01, 1 609 m, hest nr. 6 (Månestjerna)

Premie kan vi vel se langt etter... ;)

• Liker 3

Luna er friskmeldt igjen!! *jubler*

Da blir det en tur inn til Bjerke til lørdagen. Riktignok er det "hate banen min", men skitt au.

Deilig å endelig være i gang igjen!! :D

Bjerke Travbane 28.02.2015, løp 01, 1 609 m, hest nr. 6 (Månestjerna)

Premie kan vi vel se langt etter... ;)

Lykke til! Kanskje vi sees, er oppasser for hest i løp 2 og 3.

• Liker 1

@GunnE Grattis med fint løp, og neeesten 3 plass!

Her går det så det suser... Eller ikke. Dobbel dg i går, og Lurv er forkjøla så strykes til onsdag. Jippi