Jump to content
Lena

Starterklæringer

Recommended Posts

@CecilieA Lykke til :) Nr 1 er Gris' store skrekk pga fargen, haha, hun holdt på å dæve på stallgulvet da han kom turslende inn en dag

• Liker 2

@CecilieA Lykke til :) Nr 1 er Gris' store skrekk pga fargen, haha, hun holdt på å dæve på stallgulvet da han kom turslende inn en dag

Hahaha, det skjønner jeg veldig godt! Takk :)

Grattis med en kjempefin 2.plass @CecilieA :D Strøkent!!

(Ja, jeg følger iiiiivrig med fra sidelinja - skulle aller helst vært med :ninja: )

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Liker 1

Frøknaene og Blesen skal ut i samme løp på lørdag. Som om det er ikke nervepirrende nok med to i samme løp, neida, vi tar TRE vi! *Nervøs*

27Sep14_zps40559095.png

• Liker 4

Tusen takk alle sammen :D Fantastisk hest!! Fikk det løpet han ikke kan ha (tråkk hest i dødens hele veien er liksom ikke helt optimalt, men det hadde ikke vært bedre å ligge langt bak heller, så det var pest eller kolera) + litt hingstenykker i siste sving da hesten bak la seg i tredjespor, MEN - man klager selvfølgelig ikke på en så fin 2. plass, så her er det bare store smil og masse glede :D

20140923_1328440_zps15d686ef.jpg

20140923_143232_zpsb6905290.jpg

Her er vi i dopingkontroll - fikk av leietauet, så snudde han seg rundt og pissa :P Enklere kan det ikke bli, haha!

20140923_151640_zps9ef568e3.jpg

Storfornøyde begge to :D Flinke, flinke hesten!

Edited by CecilieA
  • Liker 7

Veldig fin 2. plass på oss idag! :) At han bremser fra seg seieren (sist bremsa han pga han fikk øye på hesten bak, nå bremsa han fordi han ikke så den andre... Haha, ikke enkelt!) går på kontoen for urutinert (dermed litt for hingstete ennå) hest, - superduperfornøyd med 6 sekunders rekordforbedring og det faktum at han "alltid" er i toppen (topp to i 3 av 4 starter for meg)! :cheerleader:   :wub:  Er såååå moro å ha starthest igjen, som i tillegg er flink og henter seg fine premier!

20141002_132209_zps607dc62e.jpg

• Liker 7

Glemte å rapportere fra forrige løpet gitt... [emoji12]

Gikk bra første gangen ut etter pausa, trøbla litt inn i første svingen og brukte ei runde på å legge seg t, men gikk bra etterpå og fikk fjerde

Nytt løp i dag, og gullungen gikk kjempebra!!! 2 plass på 18,8 Kun slått av en hamre amerikaner som gikk 13,5/s 500 (!)

Veldig fornøyd [emoji3][emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Liker 3

Meldt til prøveløp neste lørdag, også får man den forkjølelsen på hele stallen. Stakkars hesten prusta ut giga spyttklyser hele turen i går, så får vente til hun er i bedre form. Typisk?

Meldt til prøveløp neste lørdag, også får man den forkjølelsen på hele stallen. Stakkars hesten prusta ut giga spyttklyser hele turen i går, så får vente til hun er i bedre form. Typisk?

Så utrolig kjedelig! Håper på frisk og rask hest fort! :)

Blesen skal gå i kveld på Forus, og hverken jeg eller Helge er med, Bles er med Ove Wassberg. Herregud, blir mer nervøs da :P

• Liker 1

Gamlemor skal ut til lørdagen på Drammen. (Kremix.) Har vel i grunn ikke store forhåpningene til henne. Hun blir bare dårligere og dårligere, så svigerfar har "dumpet henne" over på ene stalljenta. Tror neppe hun (stalljenta) får utført mirakler og jeg håper de snart innser at hun er ferdig i banen.

LunaLiten (Månestjerna) der i mot, er i form, og skal visstnok ut 15.10.14 på Bjerkebanen. (Vel, jeg er ganske så sikker på at hun kommer med, siden hun har 1025 startpoeng. :))

Absolutt ikke favoritt banen min og jeg skulle heller sett at vi startet på Drammen med henne... Selv om det er mer som en oval bane enn en travbane... *flirer*

Edited by GunnE

Blir nytt løp på lørdag allerede, kveldstrav på Drammen med superKvasnes i sulkyen [emoji106] 648d75f6648f1c1e27865899d32eed5d.jpg

Litt kjapt etter forrige løpet, men tusla en rolig tur i går og han virker helt uberørt så da tar vi sjansen og gir han heller et lengre opphold til neste løp der igjen [emoji6]

• Liker 4

7 plass etter en galopp i 2 sving når de demper no voldsomt i front og vi kjører oppi hesten foran Avslutter sterkt, full gass inn i mål så da er det bare å ta nye tak og leite etter nytt løp [emoji3]

• Liker 2