Jump to content
Sign in to follow this  
Issa

Gjerdeapparat

Recommended Posts

Tips til et rimelig strømapparat til gjerder? Må gå på batteri. Kunne brukt solcelle men de var relativt mye dyrere 😅 skal bare bruke det i litt over en uke så trenger ikke være så fancy. Eller kanskje noen har et å låne meg? 😇 

Jeg har ikke noen god erfaring med batterigjetere, synes det virker mer ustabilt hvor godt det fungerer enn sånne som er koblet i uttak.  Ellers har vi to gjetere, en vi bruker på hjemmegjerdet som er veldig kraftig, svir gress og holder hest inne og elg ute. Den andre er litt mindre og brukes på mindre gjerder. 

Vi har bestilt begge fra gjeteren.no , tror de har batteriutgaver også. Veldig fornøyd med kvaliteten derfra hvertfall.

Edited by LisaFi

Jeg har et fra FK. Husker ikke modell, men med godt batteri leverer det greit. Skal se hva slags apparat det er

Edit: 

delaval energizer 16b, brukt for billig penge. Du finner helt sikkert noen i området som har for salg tilsvarende? 

5ECC15B4-99A0-473D-A870-E7428783A194.jpeg

Edited by CruVal

Jeg fant faktisk ei som vil låne meg et :D posta på face, var for surt å kjøpe bare for å bruke ei uke. Så gir jeg henne en flaske vin ved tilbakelevering 👌 

• Liker 1

59 minutter siden, Issa skrev:

Jeg fant faktisk ei som vil låne meg et :D posta på face, var for surt å kjøpe bare for å bruke ei uke. Så gir jeg henne en flaske vin ved tilbakelevering 👌 

For ei flaske vin får du låne mitt også, bare du betaler porto 😂

2 timer siden, CruVal skrev:

For ei flaske vin får du låne mitt også, bare du betaler porto 😂

😂 Spørs om den overlever postgangen, måtte i såfall blitt en kartong 😂 takk for tilbudet. Fikk låne fra en av nabogårdene her i dalen 🎉