Jump to content
Sign in to follow this  
Kah

Tilridning

Recommended Posts

Jeg er sikker på at jeg har sett en sånn tråd her før, eventuelt start en selv. Men klarer ikke finne. 

Jeg forsøker å finne et fornuftig sted hvor jeg kan sette Kjeksen til tilridning i juli. Ser det stadig dukker opp nye steder bla på Facebook, som man ikke vet noe om. Har sendt noen forespørseler, og prisene er veldig variable 6500(skeptisk) opp til litt over 10 000. Noen klarer man å finne resultater på når man googler, noen finner man ingenting om faktisk erfaring. Jeg er ute etter noen som faktisk vet hva de driver med, har erfaring og som man kan få ridetimer på sin hest underveis. 

Har spurt litt rundt, og fått noen gode tips. Men tenkte å høre om dere har noen fornuftige steder å anbefale? 

Dressur - Østlandet - Kan kjøre noe for time :)

Edited by Kah
leif

Kan også være lurt å spesifisere hva du ønsker at hesten skal lære. Er det dressur, sprang, tur, trygghet, håndtering, lasting, osv. 

• Liker 1

7 minutter siden, Rose skrev:

Hvor i landet? Og Evt hvor langt er du villig å kjøre for å få time? 

Har redigert nå. Østlandet et sted. Vi kan gjerne kjøre en times tid tenker jeg :)

1 minutt siden, smaaen skrev:

Kan også være lurt å spesifisere hva du ønsker at hesten skal lære. Er det dressur, sprang, tur, trygghet, håndtering, lasting, osv. 

Dressur! Har lagt til det også :)

Ulla Kamfjord Skjelland.Tidligere kollega av meg.Flink dame.
Ikke hatt noe særlig kontakt med henne på hauger av år,men hun er aktiv,driver stall og undervisning hovedsakelig i dressur,men også sprang.Salg,trening og tilriding.God erfaring og vet hva hun driver med.
Holder til i Vestfold.
Finner henne på Face. UK- dressage

Låner denne tråden litt jeg😊

Har tenkt tanken litt på å sette bort Zanzibar til tilridning/trening fram mot utstilling og bruksprøve neste høst. Da ønsker jeg også at tilrideren tar seg av å ri/vise ved utstilling. 

Er det noen som har gode tips til noen som kan ta på seg slikt i nærheten av Levanger? Vil helst holde meg innafor Nord-Trøndelag og helt nord i Sør-Trøndelag😊