Jump to content
Mona

Deltaker på kurs

Recommended Posts

Jeg har, heldigvis for meg, rare ører, så sånne ørepropper og påhengsgreier funker ikke her. Jeg liker det ikke heller, må ha litt ro til å prøve, kjenne, prøve igjen imellom instruksjonene. Hvis trenern prater for mye, om for mange ting eller mens jeg fokuserer på noe annet så kobler jeg bare ut, og trenern blir som bakgrunnsstøy 🙊

Dei kursene eg har vert på, mest kjøring, så har eg komt med 98% unghester. Så da er fokus på hest, ikkje kusk.

Ellers så håper eg instruktør ser det vi må jobbe med, og tar hensyn til nettopp det. Eg kommer også helst med uoppvarmet hest, skrittet opp ja, men ikkje meir enn det. 

Merker eg er veldig åpent for bruk av instruktører, men har jo heilt klart nokon eg liker bedre enn andre. Er ikkje den hyppigste på kurs heller så mulig eg ikkje er heilt inn i det enda til å ha gjort meg opp den største meininga.

Blir veldig med pluss om hall og toalett, eg gidder ikkje annet enn enkelt ekvipasje-timer.. Eg skal ha fokus på meg og min hest, med minst mulig forstyrrelser. 

Ellers så er det ganske fint med headsett ja, er litt enklere å få med seg gjøremål då ☺ 

Jeg også møter stort sett opp med oppskrittet hest, ikke noe mer varmet enn det.

Men på ridekurs har jeg som regel 45 minutters time da, hadde jeg hatt 20 minutter hadde jeg kanskje varmet opp litt mer først.