Jump to content
Nikki

Nøkkelen

Recommended Posts

Om noen kommer opp til meg å spør meg om det å det, ja! da svarer jeg MIN mening, men jeg går IKKE å sier at slik å slik skal alle gjøre det og sier at alle andre sin mening er feil. Alle har forskjellige meninger, mål og egne fasiter, og jeg mener at alle har sin rett til å ha det, man kan komme med hjelpende kommentarer, eller veilede, eller bare komme med sin mening. MEN når folk kommer opp til meg å KREVER at jeg skal gjøre det å det fordi at DE mener at det skal være slik, det finner jeg meg ikke i!

Jeg mener at noen hestefolk kan mer teori om hest en andre, noen er flinkere til å lære bort, noen er flinkere til å ri, alle er flinke til noe. Kanskje har du pugget heste teori hele ditt liv? Gått hestelinje? Ridd for instruktører i 30 år? Alle har sin historie, alle har sine erfaringer. Så kom med forslag eller hjelp til med å veilede, det blir mye bedre tatt imot en at man krever!

:D 

Tror det er noen her ute som er enig? :D

Jeg har mye erfaring med hest i forskjellige settinger, både ridehest og travere, og har tidvis hatt begge deler som jobb. 

Som oftest ønsker ikke folk tips og råd uoppfordret, så jeg prøver å unngå å blande meg. 

• Liker 1
  • Takk 1

Enig i hva? At man ikke skal prakke på andres sine egne meninger og kunnskaper? Jeg holder stort sett munn, men om noen driver med noe som er helt bak mål, farlig eller skadelig for hesten eller seg selv, så antar jeg at det beste er å si fra ;)