Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Anne Siri

Privat timer i Oslo/Akershus området

Recommended Posts

Hei alle sammen :D

Jeg lurer på om det er et sted jeg kan få privat undervisning på hest?

Jeg er 30 år, og har akkurat startet opp litt med hest igjen.

Uten egen hest?

Tror Malene Vatnedal på Stensrud (Lørensskog) tilbyr ridetimer for voksne. Hun har islandshester. 
Evt Pernille Aaronsen på Ramstad gård ved Hellerudsletta. Tror de har en fórordning på rideskolehestene med instruksjon.

Akkurat nå, Elisabeth E skrev:

Uten egen hest?

Tror Malene Vatnedal på Stensrud (Lørensskog) tilbyr ridetimer for voksne. Hun har islandshester. 
Evt Pernille Aaronsen på Ramstad gård ved Hellerudsletta. Tror de har en fórordning på rideskolehestene med instruksjon.

Takk for svar :-)

Jeg har ikke tenkt meg islandshest, mer en ridehest av noe slag.

Liker litt store hester :)

Jeg er veldig fornøyd med undervisning av Pernille på stall Ramstad. Veldig ålreite hester! 

2 timer siden, Eva skrev:

Jeg er veldig fornøyd med undervisning av Pernille på stall Ramstad. Veldig ålreite hester! 

Det ser veldig ålreit ut der, vært inne på nettsiden å sett :) fikk lyst til å ta kontakt.

1 time siden, Anne Siri skrev:

Det ser veldig ålreit ut der, vært inne på nettsiden å sett :) fikk lyst til å ta kontakt.

Det er det bare å gjøre :) Jeg red på gruppetimer i dressur på hennes hester (2-4 stk på timen) også hadde jeg hesten min i trening der frem mot salg. Veldig fornøyd. 

21 minutter siden, Eva skrev:

Det er det bare å gjøre :) Jeg red på gruppetimer i dressur på hennes hester (2-4 stk på timen) også hadde jeg hesten min i trening der frem mot salg. Veldig fornøyd. 

Du vet ikke om noen som holder på med Shire hester?😊 jeg er så fasinert! 

• Create New...