Kurre 15,268 Report post Posted July 22, 2017 Gud for noen nydelige ører 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaSo78 2 Report post Posted July 23, 2017 Så mange fine føllebøller 😍 dere som avler, avler dere for salg eller skal dere beholde selv?😊 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hrimbakur 11,434 Report post Posted July 24, 2017 8 timer siden, MaSo78 skrev: Så mange fine føllebøller 😍 dere som avler, avler dere for salg eller skal dere beholde selv?😊 Min skal i hvertfall ingen steder Ikke før den evnt skulle finne på å vise seg "ubrukelig" eller noe sånt en gang i framtiden 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted July 24, 2017 16 timer siden, MaSo78 skrev: Så mange fine føllebøller 😍 dere som avler, avler dere for salg eller skal dere beholde selv?😊 Alt er jo til salgs for en god pris, men i utgangspunktet skal den beholdes 😉 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hrimbakur 11,434 Report post Posted July 24, 2017 Begynner å bli stor nå 😍 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Katrine 1,394 Report post Posted July 25, 2017 På 24.7.2017 at 1.29, MaSo78 skrev: Så mange fine føllebøller 😍 dere som avler, avler dere for salg eller skal dere beholde selv?😊 Beholde selv her og 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sfagervik 578 Report post Posted July 25, 2017 På 24.7.2017 at 1.29, MaSo78 skrev: Så mange fine føllebøller 😍 dere som avler, avler dere for salg eller skal dere beholde selv?😊 Planen er å selge den som kommer til neste år. Ellers må jeg selge en av de andre, har ikke råd til å ha tre hester oppstallet 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted July 26, 2017 Lille Propell 11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sfagervik 578 Report post Posted September 5, 2017 Så like avtegn de egentlig har @Torhild 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
LisaFi 17,644 Report post Posted September 5, 2017 Fin modell! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stall GK 187 Report post Posted September 6, 2017 Årets modell vokser. Hingst 3 mnd på bildet. Tørveslettens Spartacus/Doolittle/Romancier. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted September 19, 2017 (edited) Føllskue med Saffier i helga. Verdens flinkeste lille gutt (snart 2 mnd), men fikk dessverre bare 7,5 i helhet, og ikke videre til Eliteskuet 😣 Edited September 20, 2017 by Torhild 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lucretia 133 Report post Posted September 19, 2017 (edited) Hyndla er snart 5 mnd nå. Og hun vokser fort... Ganske stor for alderen. Og så tillitsfull og god. Bilde tatt 10. september, spiser kraftfor med hele trynet : Edited September 19, 2017 by Lucretia 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stall GK 187 Report post Posted December 19, 2017 Min «lille» fine 2017 årgang som nå er solgt og skal reise hele veien til Finland i løp av noen uker. Kjøperen er rytter på intermediare II nivå, så dette skal bli veldig spennende. 12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted March 1, 2018 Har andre raser fått passene sine nå, eller er det bare NV som er trege??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxAne 2,554 Report post Posted March 1, 2018 6 minutter siden, Torhild skrev: Har andre raser fått passene sine nå, eller er det bare NV som er trege??? Travern har ihvertfall fått Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hrimbakur 11,434 Report post Posted March 2, 2018 Fikk pass i oktober på min. Og da hadde jeg vel fått ID papirene i sommer, en ukes tid etter hun ble registrert.. Tok chipping og slikt sammen med vaksiner på høsten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LillianK 383 Report post Posted March 2, 2018 (edited) Jeg fikk passet på dølahesten i januar, pga navneendring på meg ble eierbevis sendt for å returnere med riktig navn å en notis så eierpappirer og pass er nå i boks! Edited March 2, 2018 by LillianK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted March 2, 2018 Irriterende greier! Mine papirer ble også sendt inn i sommer, men når jeg maser etter de får jeg bare til svar at det er noen nye regler fra mattilsynet som tar tid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Katrine 1,394 Report post Posted March 3, 2018 Jeg har fått pass til min også, Welsh ponni Har ikke lest noe om nye regler fra mattilsynet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hrimbakur 11,434 Report post Posted March 3, 2018 Eneste jeg har hørt fra MT om endringer var da de innførte ny type pass, men det er da et par år siden omtrent. Husker jeg venta lenge på pass til Sjarmi pga dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted May 27, 2018 Har fremdeles ikke fått pass fra NV....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted October 6, 2018 På torsdag kom lillegutt hjem fra sommerbeite. Ble kjørt ned og kastrert, så nå kan han snart gå sammen med resten av flokken igjen 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torhild 1,316 Report post Posted July 8 I dag har Saffier hatt på seg kjerre for første gang. Labbet så fint av gårde selv om det var på et ukjent sted og masse hester som stod og ropte til han 4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
LisaFi 17,644 Report post Posted July 8 Han er bare kjempefin! Ser jo så tilfreds ut med situasjonen også! Du lager virkelig fine hester! Quote Share this post Link to post Share on other sites