Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

julnil

Skikkelig headset til instruksjon?

Recommended Posts

Hvilke headset kan dere anbefale til instruksjonsridning?

Ønsker at både rytter og publikum skal kunne høre instruktøren, så da må det være noen form for bærbar høytaler som kan plasseres der publikum sitter (trenger ikke være noe svært).

Så er det også viktig at headsettet til rytteren er lett å få til å sitte fast på hodet/hjelmen øret

Kjempebra og kjempebra :P jeg har for små ører så den funka dårlig på meg! Men det handler jo om hvilken ørepropp man har til settet, har tidligere brukt egne ørepropper til intstruktørens sett. De som fulgte med i det settet ble rett og slett ubehagelige for meg. Det er med en liten høytaler man kan sette i blant publikum så de også hører hva han sier om han står på andre siden av banen. Det er denne han har:

1930764_10153776549549761_54232531701437

Andrew har gått over til å ha en microfon selv og går med en høytaler på magen, så den bare gjør stemmen hans høyere, det funker fint det også. Ser den såvidt her

13700155_10154217708065435_6128819868007

Funket fint til mine jumboører:lol:

Synes det virket som at den publikumshøytaleren funket bra også, hadde ingen problemer med å høre hva han sa. (Eller at han spiste vaffel, haha)

10 timer siden, Reaper skrev:

Funket fint til mine jumboører:lol:

Synes det virket som at den publikumshøytaleren funket bra også, hadde ingen problemer med å høre hva han sa. (Eller at han spiste vaffel, haha)

Eller at han spiste hockeypulver! :ahugegrin: 

• Create New...