Jump to content
Augustina

Hestehenger, snikk-snakk!

Recommended Posts

Hestehenger trenger ikke være nyest men gjerne aluminium/ råtesikkert gulv, ikke for ting men ei heller ikke for lett, ikke salrom. Budsjett på 60 000. Hva velger man?

Ville gått for et merke som er ok å videreselge. Alugulv er lurt, og hvis du ikke skal h masse utstyr ville jeg lagt pengene i så ny som mulig, og sørge for å ha ett sett sommerhjul og ett sett vinterhjul.

På 27.6.2019 at 17.32, Hròkur skrev:

Prøv å selg den til annet enn dyretransport 😊 solgt min som rep.objekt og fikk mange hendvendelser fra folk som skulle kjøre materialer osv😊 gulvet som var problemet på min. 

Veldig seint oppdatering, men hengeren ble solgt med all informasjon om mangler tilgjengelig. Var flere som ville ha den faktisk. Så det var et godt råd, som ble fulgt til slutt. Etter flere hadde sagt det samme. 🙈 Var noen hestefolk som skulle fikse manglene selv. 👍 

• Liker 1

Ok oppdaget plutselig i helgen at hengeren er dyregodkjent til 6.april-20, og med korona virus i omløp i landet så sjekket jeg nettopp statens vegvesen sine sider at alle trafikkstasjoner er stengt til 26.3., så i værste tilfellet så kan jo det bli forlenget. Men om tiden skulle gå så er det bare og få den godkjent senere uten mye om og men? brukes ikke pr dags dato så godt innesnødd også 😉 

Jeg var så sikker på at det var i mai en gang den skulle godkjennes... SÅ feil kan man ta. 

Edited by ME&FB

6 minutter siden, ME&FB skrev:

Ok oppdaget plutselig i helgen at hengeren er dyregodkjent til 6.april-20, og med korona virus i omløp i landet så sjekket jeg nettopp statens vegvesen sine sider at alle trafikkstasjoner er stengt til 26.3., så i værste tilfellet så kan jo det bli forlenget. Men om tiden skulle gå så er det bare og få den godkjent senere uten mye om og men? brukes ikke pr dags dato så godt innesnødd også 😉 

Jeg var så sikker på at det var i mai en gang den skulle godkjennes... SÅ feil kan man ta. 

Det har ingenting å si, er bare å godkjenne ved anledning. Var et år for sent ute og dama blunka ikke engang 😁

12 minutter siden, Issa skrev:

Det har ingenting å si, er bare å godkjenne ved anledning. Var et år for sent ute og dama blunka ikke engang 😁

Så bra da trenger jeg ikke stresse med det nå 🙂 Men et annet spm, skjønner jo at jeg ikke kan transportere hesten etter 6.4 på hengeren, men kan den brukes til høy/spon ol? Ikke at det er aktuelt da jeg har det jeg trenger for øyeblikket, men ja lurer. Grønnskolling som jeg er på dette med henger 🙄🤔

5 minutter siden, ME&FB skrev:

Så bra da trenger jeg ikke stresse med det nå 🙂 Men et annet spm, skjønner jo at jeg ikke kan transportere hesten etter 6.4 på hengeren, men kan den brukes til høy/spon ol? Ikke at det er aktuelt da jeg har det jeg trenger for øyeblikket, men ja lurer. Grønnskolling som jeg er på dette med henger 🙄🤔

Ja, det er bare hest/dyr den ikke kan inneholde. 

• Liker 1

Fått time til godkjenning neste uke 🙂  men klokkeslettet som var mulig var ikke bra så fått stand-in til og vise hengeren da jeg er på jobb.