Jump to content
mallilen

Hva har du kvittet deg med i det siste?

Recommended Posts

42 minutter siden, Issa skrev:

Håpløse gubben er allergisk :( avkommet var inne på tanken om å be han flytte ut men... 😅

Ingen hindring. Gubben min er allergisk,og jeg har tre innekatter..:P

2 timer siden, Nina skrev:

Ingen hindring. Gubben min er allergisk,og jeg har tre innekatter..:P

Etter at Karsten-Fredrik måtte flytte til et hyggelig hus på landet, som 10 år senere viste seg å være et veterinærkontor, er katt no no for han mannen min. Pleide å låne en katt, men etter at den tisset på en del av utstyret mitt, inkl min elskede equi soft salgjord til den nette sum av 2500-ish kr sånn at den fortsatt lukter 1,5 år etter, er nevnte katt fryst ut fra det gode selskap og jeg måtte gå til innkjøp av seks rapp2 musefeller i brunt. 

Et leietau og en taugrime. 

Og planen er også et sett tøyler, kanskje en sjabrakk, og noe annet smådill som eventuelt måtte dukke opp av ting jeg ikke bruker som venninna mi har bruk for. 😛

På mandag skal vi hente det nye kjøkkenet. Dvs at jeg burde begynne å pakke ned ting fra det gamle i morgen. Men jeg har ikke noe å pakke i selvsagt 😣

Gosj, det blir noen fine dager fremover. Kan ikke drøye det heller for mannen skal både operere et kne (torsdag til uken) og bort 4-5 dager uken etter. Shit ass. 

Ganske mange ting faktisk, noen dekken jeg ikke så poenget med lengre, fluemasker jeg aldri likte, et par litt lange stigbøylereimer med for smale stigbøyler jeg ikke fikk av. Og en hel del annet rask. 

12 minutter siden, Nimbus skrev:

Solgte Christ Iberica lammeskinnpaden i dag. 

ah, det burde jeg også gjøre..... 

Nettopp solgt 4 dekken! 🎉 Og mer skal selges, wohoo. Ryddebonanza pga flytting. Må komprimere haugen enda mer 🙄😂

• Liker 1

To digre sekker med dekken, to kjørehodelag, forhåpentligvis en slede og en karjol, og noen gamle arbeidsseledeler. 

#storopprydding

og så har musa hjulpet meg å bli kvitt et brøste og ulldekkenet jeg var så stolt av 😥

Jeg har solgt to dekken som ponnis har vokst ut av! Greit at noen andre kan få bruke de i stedet :D 

Micklem hodelag, Hrimnir hodelag, ps og sweden high jump og Pioneer nesereimer, en lav nesereim, et bitt, hodelagsbag og gramantøyler.. 😢

På ‎17‎.‎03‎.‎2019 at 11.24, Martehelene skrev:

En hest 😕

82054F3E-C6CD-4FDC-90F1-3DAF9680583F.thumb.jpeg.4c384bcc4fe7d3248b4c19d9bd8a4568.jpeg

Men hva skjedde?

3 timer siden, Kodeks skrev:

Men hva skjedde?

Ikke no mer dramatisk enn at jeg er gravid og har tatt det voksne valget at verken pengene eller tiden kommer til å strekke til siden jeg også har to hunder og to katter som skal ha sitt av både oppmerksomhet og mat/ting ☺️ I en sånn situasjon følte jeg at det eneste rette var å selge. Han står heldigvis i nabokommunen, og jeg får lov å komme å hilse på og ri når savnet blir for stort.

• Hjerte 1
  • Gratulerer 1

5 timer siden, Martehelene skrev:

Ikke no mer dramatisk enn at jeg er gravid og har tatt det voksne valget at verken pengene eller tiden kommer til å strekke til siden jeg også har to hunder og to katter som skal ha sitt av både oppmerksomhet og mat/ting ☺️ I en sånn situasjon følte jeg at det eneste rette var å selge. Han står heldigvis i nabokommunen, og jeg får lov å komme å hilse på og ri når savnet blir for stort.

Da skjønner jeg. Gratulerer med graviditet, og godt hjem til hesten din :)

En dekkenhals 🤔 skal ta en ryddings snart og få lagt ut en del på finn  😅 

• Liker 1

En hest. Det dro litt utstyr med den også. 

• OMG 1

3 timer siden, CruVal skrev:

En hest. Det dro litt utstyr med den også. 

Skal han ikke bo hos deg lenger heller?