Nina 5,528 Report post Posted January 7, 2018 42 minutter siden, Issa skrev: Håpløse gubben er allergisk avkommet var inne på tanken om å be han flytte ut men... 😅 Ingen hindring. Gubben min er allergisk,og jeg har tre innekatter.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Issa 11,285 Report post Posted January 7, 2018 2 timer siden, Nina skrev: Ingen hindring. Gubben min er allergisk,og jeg har tre innekatter.. Etter at Karsten-Fredrik måtte flytte til et hyggelig hus på landet, som 10 år senere viste seg å være et veterinærkontor, er katt no no for han mannen min. Pleide å låne en katt, men etter at den tisset på en del av utstyret mitt, inkl min elskede equi soft salgjord til den nette sum av 2500-ish kr sånn at den fortsatt lukter 1,5 år etter, er nevnte katt fryst ut fra det gode selskap og jeg måtte gå til innkjøp av seks rapp2 musefeller i brunt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legaat 5,357 Report post Posted January 23, 2018 En ridehjelm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gudhild 540 Report post Posted January 23, 2018 Min fantastiske akademiske sal som jeg sa jeg aldri skulle selge Quote Share this post Link to post Share on other sites
IceRyder 2,172 Report post Posted January 24, 2018 Et leietau og en taugrime. Og planen er også et sett tøyler, kanskje en sjabrakk, og noe annet smådill som eventuelt måtte dukke opp av ting jeg ikke bruker som venninna mi har bruk for. 😛 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grovegroven 1,179 Report post Posted January 24, 2018 Et fortøy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CruVal 9,434 Report post Posted August 11, 2018 En sjabrak og noe salhengere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nienna 3,814 Report post Posted August 11, 2018 På mandag skal vi hente det nye kjøkkenet. Dvs at jeg burde begynne å pakke ned ting fra det gamle i morgen. Men jeg har ikke noe å pakke i selvsagt Gosj, det blir noen fine dager fremover. Kan ikke drøye det heller for mannen skal både operere et kne (torsdag til uken) og bort 4-5 dager uken etter. Shit ass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sivoya 10,139 Report post Posted August 11, 2018 En sal! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nienna 3,814 Report post Posted August 11, 2018 To hodelag er på vei til å bli solgt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
julnil 10,166 Report post Posted August 12, 2018 Penger.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Issa 11,285 Report post Posted August 12, 2018 Ganske mange ting faktisk, noen dekken jeg ikke så poenget med lengre, fluemasker jeg aldri likte, et par litt lange stigbøylereimer med for smale stigbøyler jeg ikke fikk av. Og en hel del annet rask. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nimbus 3,298 Report post Posted August 15, 2018 Solgte Christ Iberica lammeskinnpaden i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smaaen 8,984 Report post Posted August 15, 2018 12 minutter siden, Nimbus skrev: Solgte Christ Iberica lammeskinnpaden i dag. ah, det burde jeg også gjøre..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legaat 5,357 Report post Posted October 4, 2018 Nettopp solgt 4 dekken! Og mer skal selges, wohoo. Ryddebonanza pga flytting. Må komprimere haugen enda mer 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sivoya 10,139 Report post Posted October 4, 2018 Et vinterdekken, og sannsynligvis et refleksdekken og noen beinreflekser. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mallilen 11,636 Report post Posted October 7, 2018 To digre sekker med dekken, to kjørehodelag, forhåpentligvis en slede og en karjol, og noen gamle arbeidsseledeler. #storopprydding og så har musa hjulpet meg å bli kvitt et brøste og ulldekkenet jeg var så stolt av Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxAne 2,554 Report post Posted October 7, 2018 Et hodelag som revna i nakkestykket Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chiquita 2,410 Report post Posted October 8, 2018 Skolesalen min Angrer allerede. Men ikke vits når den blir brukt ca 2 ganger pr år Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sivoya 10,139 Report post Posted February 26 Jeg har solgt to dekken som ponnis har vokst ut av! Greit at noen andre kan få bruke de i stedet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Legaat 5,357 Report post Posted February 26 En sal! Riktignok over 1 mnd siden nå, men. Digg! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kah 662 Report post Posted February 26 Dyon dyne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baldur94 78 Report post Posted March 16 Micklem hodelag, Hrimnir hodelag, ps og sweden high jump og Pioneer nesereimer, en lav nesereim, et bitt, hodelagsbag og gramantøyler.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martehelene 6,462 Report post Posted March 17 En hest 6 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kodeks 2,492 Report post Posted March 25 På 17.03.2019 at 11.24, Martehelene skrev: En hest Men hva skjedde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martehelene 6,462 Report post Posted March 25 3 timer siden, Kodeks skrev: Men hva skjedde? Ikke no mer dramatisk enn at jeg er gravid og har tatt det voksne valget at verken pengene eller tiden kommer til å strekke til siden jeg også har to hunder og to katter som skal ha sitt av både oppmerksomhet og mat/ting I en sånn situasjon følte jeg at det eneste rette var å selge. Han står heldigvis i nabokommunen, og jeg får lov å komme å hilse på og ri når savnet blir for stort. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kodeks 2,492 Report post Posted March 25 5 timer siden, Martehelene skrev: Ikke no mer dramatisk enn at jeg er gravid og har tatt det voksne valget at verken pengene eller tiden kommer til å strekke til siden jeg også har to hunder og to katter som skal ha sitt av både oppmerksomhet og mat/ting I en sånn situasjon følte jeg at det eneste rette var å selge. Han står heldigvis i nabokommunen, og jeg får lov å komme å hilse på og ri når savnet blir for stort. Da skjønner jeg. Gratulerer med graviditet, og godt hjem til hesten din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Issa 11,285 Report post Posted March 27 En dekkenhals skal ta en ryddings snart og få lagt ut en del på finn 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
CruVal 9,434 Report post Posted May 1 En hest. Det dro litt utstyr med den også. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
LisaFi 17,632 Report post Posted May 1 3 timer siden, CruVal skrev: En hest. Det dro litt utstyr med den også. Skal han ikke bo hos deg lenger heller? Quote Share this post Link to post Share on other sites