Jump to content

Hva har du kvittet deg med i det siste?

Recommended Posts

Fikk da endelig solgt den nye lekre brune arbeidsselen 🤩😢😍 både godt og vemodig siden den var så lekker i fargen og deilig lær. MEN jeg kjører mest med qh selen så syns selen var for fin og ny til og henge og støve ned hos meg. 

• Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette så litt feil ut når man ser første settningen på "uleste innlegg" siden. "Hva har du kvittet deg med i det siste? - Verdens beste bestemor." 

Penger. 

En tom post bare for å ha vært aktiv i denne tråden. Har nemlig handlet. Men nå, etter dette, har jeg litt bedre samvittighet [emoji51] Sent from my iPad using Tapatalk

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Har solgt salen min jeg kjøpte i sommer, samt et par stigbøyler og en vinterridebukse jeg bare måtte innse jeg aldri kom til å passe i såfremst jeg ikke hadde hatt tre uker med diaré først 😅 Anser det som lite sannsynlig, så den fikk komme til nytte annet sted ☺️

• Haha 2

Solgt Rambo Optimo stalldekken.  Hestene står klare med utedekken så veldig lite bruk av innedekken, er jo kun når en selv har utslipp i helger/helligdager- og det skjer jo veldig sjelden siden jeg hater og stå opp tidlig nå 😬