Jump to content
Skjóna

Stübben equisoft gjord

Recommended Posts

1 time siden, Nina skrev:

Og jeg som bestilte til 1000 kr mer rett før helga..🙄

Avbestill eller send i retur? 😩🙈

1 time siden, Eli skrev:

Avbestill eller send i retur? 😩🙈

Tenkte på å avbestille. Den er jo ikke sendt.. 

• Liker 1

Takk for tipset, nå blir det fancygjord på bortskjemtitanoen, og havregrøt på meg til middag :P

• Liker 3

Bestilte derfra nå jeg og,og har sendt mail til Skoies om at jeg vil avbestille ordren. Så håper jeg det går greit,ellers har jeg to. 😛

• Liker 1

27 minutter siden, Nina skrev:

Bestilte derfra nå jeg og,og har sendt mail til Skoies om at jeg vil avbestille ordren. Så håper jeg det går greit,ellers har jeg to. 😛

Du har rett til å sende i retur, og selv med portoen du må betale så går du i pluss ☺️

18 minutter siden, Issa skrev:

Du har rett til å sende i retur, og selv med portoen du må betale så går du i pluss ☺️

Den er ikke sendt enda, så håper de ser mailen før de sender den. Venta på en vare som skulle komme i morra, så da bør det gå greit. 😊

Fikk min no i pinsa, og eg må berre seie; HERREGUD. Har sjeldan opplevd noko som gjer så insane forskjel på hesten. Det var faktisk heilt sjukt kor avslappa og fantastisk han vart å ri, til tross for 1700 insekt i hjernen i dag. Merka det spesielt i bydninga framover i galopp. Lause, lette skuldrer som berre buldra framover. Er herved frelsa allereie og skal definitivt spare til ein som passar sprangsalen!

• Liker 8

9 timer siden, Helga skrev:

Fikk min no i pinsa, og eg må berre seie; HERREGUD. Har sjeldan opplevd noko som gjer så insane forskjel på hesten. Det var faktisk heilt sjukt kor avslappa og fantastisk han vart å ri, til tross for 1700 insekt i hjernen i dag. Merka det spesielt i bydninga framover i galopp. Lause, lette skuldrer som berre buldra framover. Er herved frelsa allereie og skal definitivt spare til ein som passar sprangsalen!

Godt å lese. Har akkurat bestilt en til min egen hest så da er det vel bare å glede seg:-)

• Liker 1

Dere som har til storhest, hvordan har dere bestilt størrelsen? Ser at de med isis mener de er store i størrelsen?

*har lyst på*

2 timer siden, LisaFi skrev:

Dere som har til storhest, hvordan har dere bestilt størrelsen? Ser at de med isis mener de er store i størrelsen?

*har lyst på*

Jeg tok sjansen på å bestille samme størrelse som jeg har. Bruker 55 cm med strikk i begge ender og den har jeg midt på gjordestroppen. Har fire hull å gå på på hver side, håper det holder.

Kjøpte i samme størrelse som han bruker til vanlig, håper bare den passer til den nye working equitation-salen. Definitivt dyreste salgjorden ejg har kjøpt noen gang, han bør ha skulderfrihet som Valegro heretter :lol:

• Liker 7

Guest

Jeg syns også de er helt normale i str. Har 45 i denne som i alt annet jeg har hatt. 

Edited by Guest

Fikk mail fra Algarheim om at de var utsolgt. :( Så da må jeg legge inn ny bestilling på Skoies da..

53 minutter siden, Nina skrev:

Fikk mail fra Algarheim om at de var utsolgt. :( Så da må jeg legge inn ny bestilling på Skoies da..

:lol:  Uff, bummer da. Ser de har den på salg her? http://hhest.no/saler-og-tilbehor/gjorder/stubben-equi-soft-dressurgjord

edit: det ble samme pris som skoies ca, etter å ha valgt padding :whatever:

Edited by Issa

Det er kun gjorden, ikke med paden under. Så det blir samma pris ca som hos Skoies. :P 

På 6.6.2017 at 10.04, LisaFi skrev:

*har lyst på*

Kjøpte 75cm til dressursalen. Det eg nyttar til vanleg.

På 6.6.2017 at 10.04, LisaFi skrev:

*har lyst på*

Kjøpte 75cm til dressursalen. Det eg nyttar til vanleg.

• Liker 1

Kjøpte også samme str som vanlig gjord. 70cm har jeg til min. Men den kan strekke seg hvertfall 5 cm, målte en som var 65 som hadde strukket seg til 70cm. Nå har jeg sett at vedkomne strammer litt mer enn nødvendig, så ikke sikkert den strekker seg så mye om en bruker den "normalt" :)

Skal aldri putte på hesten min vanlig dressurgjord igjen i alle fall! :) Vurderer nesten og kjøpe spranggjord og, men hun fikk ny plategjord med saueskinn rett før jeg kjøpte equisoft så gjordbudsjettet er vel sprengt for de neste 10årene :lol: 

Hva får dere til å velge enten lær, lam eller den siste jeg ikke husker hva var? 

Jeg valgte neopren fordi det virket mykest mot hesten- og lettest og rengjøre :) Veldig fornøyd. Selvom Uci egentlig ikke tåler neopren, men det virker som det går greit og at hun bare reagerer på bena hvor hun har rosa hud (på neopren altså). Tenker og kjøpe saueskinn etterhvert :)

Lær fordi jeg ikke kan fordra neopren og sau blir ufyselig ekkelt på drittføre 🙈

Saueskinnet er fake, så den hadde jeg ikke giddet å kjøpe uansett. Mister jo kvalitetene som saueskinnet gir. Så hva er poenget da, da.. 💩 Neopren er ekkelt, skremmende varmt når svett og bare...æsj. Syns det gir gnag lettere og. Næh - lær er best 😎 Syns jeg. 

Edited by Legaat
Leif
  • Liker 3

Liker aldri noe annet enn lær, så der var jeg aldri i tvil. Kunne sikkert slått til med en i saueskinn i tillegg, om det var ekte sau, men teddyfor av polyester er bare æsj. Og sau måtte kun ha vært til helt tørt føre haha. Det er heldigvis lett å vaske rent da (har sau under Håndhestgjorden) 

Fikk den i dag(heia Skoies 🎉),men ikke fått prøvd på. Synes den så litt snål ut,og trodde den paden skulle være bedre festet til selve gjorden. Mulig det er noe jeg ikke så i farta da. 😛 Spent på å prøve den, men venter til det regnværet her roer seg. Virker helt jævlig å vaske! 😛

Jeg tror denne gjorden hadde vært fin for hesten min, men synes den er litt dyr. Så hvis noen plutselig ser denne gjorden på tilbud så må dere gjerne si fra :D