Jump to content

Avl-snikksnakk!

Recommended Posts

• Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skjønner!😊 håper dere finner ut noe lurt.   Jeg våknet opp etter nattskift med melding om at jeg har vunnet en bedekking med Sunny-Boy! Så det blir nok Sunny-Boy på Zanzibar i år, gleder meg

Veldig merkelig å se sin egen hest slik, men tenkte jeg ville dele så får dere se   http://sportshest.no/hingster/dille-belamigo-64

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

Kjempespennende!

Hvordan blir arrangementet? semidigitalt? 

Hadde vært gøy å følge med. Krysser fingrene for at NV har jobba litt med digitalisering og oppdatering siden sist. 😆

Siden ingen egentlig kan reise om dagen var vel alternativene å avlyse eller å ha det digitalt 🙄 Tviler på at det er kapasitet til å gjøre noe mer ut av det enn å faktisk gjennomføre, og det må jo være det viktigste på nåværende tidspunkt. Håper verden blir mer normal etterhvert. 

Ingen avling her i gården, kjenner jeg er sjeleglad for at siste kom i fjor. I år er det liksom ikke noe og rekke for noen av barna. Tenker ikke å stille ut som 2-års, og åringen skal jo ingenting. Perfect timing med småbarns-ferie for min og avkommenes del, iom at alt er avlyst/reiseforbud og det. 

Veldig spennende og se hvordan alt blir løst i år og hva resultater blir, veldig kjedelig for de som eventuelt ikke viser eller får vist i år pga corona :( 

• 3 weeks later...