Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Fancy

Vogn fra G/W Trading

Recommended Posts

Jeg sitter med en gigg for hånden av merket G/W-trading til en ganske god pris. Men jeg finner ikke noe, noen steder om kvaliteten på vognen, så jeg lurte på om dere visste noe? Tenker litt i bakhodet at det må være en grunn til at den er så billig...

Har ikke prøvd eller sett de selv, men det er en Kina-vogn. 

Venninna mi som har litt peiling sier at stålprisene er de samme over alt, så at de klarer å lage vogna så billig kanskje sier noe om kvaliteten på stålet?

Som sagt ikke noe jeg vet eller kan noe særlig om, men det kom opp i en samtale jeg hadde med henne da jeg var på vognjakt. Endte opp med en fra Tidaholm i stedet. 

Det er litt det jeg er bekymret for også. Også er jeg litt der at når jeg først skal investere i en gigg, så er ikke 10K og 15K SÅ mye forskjell. Iallefall om den ene varer lenger enn den andre...

Nei det er sant. Tenkte litt sånn selv også. Og da det kom en fra Tidaholm på Finn i kjøreavstand var det et enkelt valg! 

Er mer tilfredsstillende å legge i noen lapper ekstra for noe man vet er kvalitet^^

Har ikke peiling på kvaliteten på vognene,men kjenner en av de som selger. Tror hun har kjøpt en hel container med vogner rett fra produsent i kina. Mulig det er derfor de selges så rimelig?

Sent from my RM-875_eu_euro1_267 using Tapatalk

Njaaa... Stålprisene i Kina kontra stålprisene i Norge er nok ganske så forskjellige, altså. At det er billig betyr ikke nødvendigvis at det er bare dritt. 
Skulle man fått laget seg en vogn her til lands kunne man sikkert laget fem av de samme på samme måte i Kina. 

Etter å ha sett på den litt mer på bildet ser den helt ok ut til turkjøring og dressur på bane. Ville ikke brukt den til maraton f.eks..

Har ei ponnivogn i fra G&W Trading. Ikke spesielt fornøyd med denne.

http://gandw.en.alibaba.com/

De produserer uhorvelig mengder med vogner, som selges til "alt og alle" over hele verden.

Om man kjøper stort nok kvantum, kan man som privatperson importere disse vognene.

Den ponnivognen jeg kjøpte kan til forveksling ligne på den Skoies selger. 

Jeg er vant med trav vogner og det kan være grunnen til at jeg ikke liker disse ponnivognene.

Jeg synes de er alt for "rælete". Det skrangler og rister... Og man bør vel strengt tatt kjøre de på godt preparerte ridebaner.

Ei venninne av meg funderer på å kjøpe ei maratonvogn av dette merket, er det noen flere som har fått erfaringer med disse vognene?:)

• Create New...