Jump to content

Equiforums feltritthester

Recommended Posts

Ehe, ingen som har gått noe i år, men Blivira (snart 20) har gått masse KC og gitt meg smaken på det, mens Svarten er litt for fersk enda. Skal hoppe endel pinner og bli stabil i LC/Lb i vinter, og så får vi prøve oss på noen terrengtreninger til våren.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nytter ikke å bo på Vestlandet om man skal drive med den sporten :( *ønske ønske*

Nåja, det bygges feltrittsbane og er jevnlige treninger på Øksnevad med trenere fra Østlandet :) Er en goe gjeng her som reiser på stevner. :) Gi meg et pip hvis du vil ha mer info. :)

Sent from my Samsung Galaxy SIII using Xparent Pink Tapatalk 2

• Liker 2
  • 4 weeks later...

En liten presentasjon av min da! Hun heter Lady og blir 6 over nyttår. Har gått sprang opp til 110, men er ellers ganske grönn når det gjelder dressur og feltritt. Supersöt og liten, med verdens beste instilling. Planen er vel at vi skal ri litt opp til H100 neste år, så får vi  se. Om hun föles klar så kanskje en *-ig mot slutten av året, ellers får det vente :)

• 2 weeks later...

En presentasjon av mine:

Hoppe, 28år, pensjonist

Min første ponni som jeg har hatt i 14år. Har ridd lett ponni på henne i feltritt.

vallak 18år

supersøt fullblods rett over 150cm på manken. 

Har startet opp til CNC** med meg, men beste resultater fra 1*

Ny hest nå på 7år som såvidt snuste litt på terrenget i fjor og syns grøfter er fryktelig skumle.