Jump to content

Finne utstyr hjelpen!

Recommended Posts

På 7.8.2016 at 17.40, LisaFi skrev:

Ja, brune og svarte og grå kler jo ALT! Vanskeligere med de røde! :D

Hvis du får en leverfuks en, så kler de absolutt ALT. Spesielt de veeeldig mørke som ser sjokoladebrune ut - de kler virkelig alt man putter på dem (dog, brunt blir kjedelig). Men turkist, kongeblått, dueblått, marineblått, skogsgrønt og limegrønt er veldig fine farger på en normal rød hvertfall.

(edit: så ikke jeg quota fra så langt bak i tid. :lol: )

Edited by miriam
  • Liker 1
  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Playboybunny i midten på et V-formet?

Det skulle ikke vært lov til å ha så mange bilder av en sånn kåpe som er laget til å bruke når man rir, uten å ha et eneste bilde av en person som bruker den mens vedkommende faktisk rir  

Hvis det er det du betaler i måneden for å bo så synes jeg du er veldig heldig 

Posted Images

På 21.8.2016 at 20.11, tea skrev:

Hvor har du fått tak i dette dekkenet ? :wub: Elsker fargen !

Det er ett gammelt Høøks dekken, så det er ikke å få tak på lenger dessverre. 

14 minutter siden, GunnE skrev:

Det er ett gammelt Høøks dekken, så det er ikke å få tak på lenger dessverre. 

Jeg har et vinterdekken fra Høøks i samme fargen i 145 som jeg skal selge :) Hyl ut om intr.

lilla_vinterdekken.JPG

• Liker 1
På 23. august 2016 at 13.48, Pluto skrev:

Hvor får jeg kjøpt knestøtter med borrelås? Helst støtter til både kne og bak sjenkelen. 

Evt: Noen som vet hva slags søkeord jeg kan bruke på ebay for å finne noe? 

Er også interessert om noen selger brukte 👌 

Wintec sine er med borrelås iallefall :) http://www.skoies.no/kne-l-rst-tter-til-wintec-og-bates-saler 

• Liker 1

Ikke heeeelt hesterelatert, men satser på det går bra. :P 

Hvor fått jeg tak i voksduk med strikk rundt kanten? Eventuelt noe annet slitesterkt og holdbart? 
- Skal ha det som trekk til en hundeseng, så må være så vanntett som mulig.
(Pga en katt som er troende til å pisse i hundesenga om hun blir innestengt, eventuelt om de finner på å legge døde mus der, eller spy der. Jupp, mange gleder med å eie katt ja!)
- Må også være såpass holdbart at bikkja ikke graver det i stykker, han synes nemlig det er svært viktig med den perfekte seng og da må det graves!
(Lage seg "reir" eller no, han skal få en dyne oppi en relativt flat seng er tanken, type biabed eller noe) 

9 timer siden, IceRyder skrev:

Ikke heeeelt hesterelatert, men satser på det går bra. :P 

Hvor fått jeg tak i voksduk med strikk rundt kanten? Eventuelt noe annet slitesterkt og holdbart? 
- Skal ha det som trekk til en hundeseng, så må være så vanntett som mulig.
(Pga en katt som er troende til å pisse i hundesenga om hun blir innestengt, eventuelt om de finner på å legge døde mus der, eller spy der. Jupp, mange gleder med å eie katt ja!)
- Må også være såpass holdbart at bikkja ikke graver det i stykker, han synes nemlig det er svært viktig med den perfekte seng og da må det graves!
(Lage seg "reir" eller no, han skal få en dyne oppi en relativt flat seng er tanken, type biabed eller noe) 

Kid interiør har tisselaken, du kan jo evt. sy det om hvis det ikke passer helt? https://www.kid.no/barnerom/laken/ny-tisselaken/60x120x15-cm-hvit-tisselaken/

8 timer siden, sunniva skrev:

Kid interiør har tisselaken, du kan jo evt. sy det om hvis det ikke passer helt? https://www.kid.no/barnerom/laken/ny-tisselaken/60x120x15-cm-hvit-tisselaken/

Kan absolutt være aktuelt! Hvis jeg kjøper den senga jeg tenker så passer sikkert et slik ganske perfekt. :) 

• 4 weeks later...
3 timer siden, TheaMarieL skrev:

Hööks har denne: https://www.hooks.no/produktsida/dressursjabrak-monoflap-gold-medalr/47918/47919/

Bra passform, bra pris. Har 3 stykker av den og er veldig happy.

Høøks hadde tidligere en modell for sprangsaler også, den var veldig god! Tilogmed lommer for korrigeringsinnlegg - himla synd at ikke de selger den lengre :( Jeg rakk å kjøpe en da de hadde salg for en stund siden.

9 minutter siden, stinej skrev:

Kan man ikke bruke vanlige sjabraker med monoflap? Hva er forskjellen? :huh:

Ingen gjordstropper å feste i, dvs stroppene begynner nedenfor kappen. Dermed må sjabrakken enten festes i ringen øverst på salen, eller ligge løs. 

• Liker 1
På 22.9.2016 at 23.55, Edith skrev:

Hvilke merker har sjabrakk til monoflapp?Finnes det flere enn LeMieux?

Hva med pads? Ankypads, puff pads etc? Altså sjabraker uten gjordestroppholder. I verste fall kan man  jo bare klippe av den på toppen. Jeg festet mine i stigbøylereimen på oversiden når jeg ikke ville klippe av på min monoflap - det fungerte utmerket.

• Liker 1

Det er ikke surt, men forhandler en butikk bucas så burde de kunne bestille inn det dekkenet når bucas har det i sitt sortemang. Så da er det jo bare å ta kontakt med en butikk å høre om de kan og du får det dekkenet du leter så etter, eller? 

@LillianK Tada! :D http://www.frtab.se/bucas-freedom-stalltacke-150g/1972-0

Lette og lette og fant til slutt. Riktignok svensk butikk da, men har du mulighet til å dra til Karlstad er den verdt et besøk! Kjempefin og billig butikk. 

Fant bare 300 i norske butikker. Vil du helst handle i Norge ville jeg ringt eller sendt Mail til en av butikkene og hørt om de kan ta det inn for deg.

Får du ikke taki ville jeg tatt amigo insulator. Kjempegode dekken. Riktignok 100 eller 200 gram da, men da ville jeg tatt 100 gram og en liner på 100.