Jump to content
Verítas

Finne utstyr hjelpen!

Recommended Posts

Er dei normale i str? :-)

Jepp, jeg syns det. Jeg bruker 36, men kjøpte 37 for å få plass til litt ekstra sokker og det får jeg. :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Sau4.jpg

ahugegrin.gif

Åja, sånn bæ ja. :P Leste forresten bæ til å ha belegg i i stedet for bæ til å ha i belegg, så trodde du mente noe oppbevaringsgreier til belegg. :P

Sent from my iPad using Tapatalk

Har sjekket nå, de har ikke lengre. Husker også at de var mulige å kjøpe "overalt" for noen år siden.. blæ :P 

Kan gå på leit etter mine om du vil, dei har berre vore brukt nokre få gongar :-) kan ikkje garanterr at eg finn dei att då.

• Liker 1

Kan gå på leit etter mine om du vil, dei har berre vore brukt nokre få gongar :-) kan ikkje garanterr at eg finn dei att då.

Gjør veldig gjerne så! Tull og tøys, du finner ahugegrin.gif

^ Lurt! Kom "bare" på litt over 300 kr og greier :lol: Hvis ikke idak92 finner, får jeg ty til det for 800 kr for bæ til tottelottene til merra er galskap :P 

Da har du nok til å sy både .. um.. pels til både nesereim, nakkereim og lage deg .. luedusk til deg selv og. Jeg lur.

Fant det her på ebay, men de sender ikke til norge.. Så da lurte jeg på om noen har peiling på hvor jeg kan få tak i noe slikt? Altså, reflekskjøredekken strl bitteliten ponni..

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=251778106210

De selger det du linker til på selar.se, og de sender også til Norge. Vet ikke om de har str du trenger da.

Ellers ser jeg flere anbefale ei på fb som syr reflekskjøredekken, mener siden het art of vision? Så fine ut i hvert fall.:)

De selger det du linker til på selar.se, og de sender også til Norge. Vet ikke om de har str du trenger da.

Ellers ser jeg flere anbefale ei på fb som syr reflekskjøredekken, mener siden het art of vision? Så fine ut i hvert fall.:)

Ja, de hadde [emoji106] takk! Noen som har bestillt derifra? Så man vet det kommer :)

Jeg har kjøpt det refleksteppet derfra selv. Og det var etter at jeg så @ (mener jeg det var) som hadde kjøpt det først.

Tok litt tid, to uker eller noe, men ellers ingen problemer. :) Selger sa det hadde blitt noe trøbbel med forsendelsen i mitt tilfelle, så vet ikke om det vanligvis tar så lang tid eller ikke.

Gode skrittedekken i ull, gjerne til en billig penge?

Guest

Ser etter en liten slede til shettisen. Noen som vet? Har sett på finn.no, men alle virker så store og tunge.