Jump to content
Verítas

Finne utstyr hjelpen!

Recommended Posts

Ariat sine såler.. Vet skoies hadde (finner de iallefall ikke på siden deres nå), og vet løwenborg har. Men andre steder?

Trenger en gressemaske som IKKE ryker! Børjes sine pleide å funke, men de røk lett på sidene. Nå har de tydeligvis oppgradert kurven på den, fra litt hardere plast til myk myk gummi. Hullet på denne sprenges/ryker etter få dager uansett hest.... Noen som har noen å anbefale som ikke koster skjorta?

Har en fra Skoies og gressmaske fra tough-1,den tough-1 maska er uslitelig. Masse brukt, men holder fortsatt. Den skoiesmaska er reparert et par ganger :P

Sendt fra min samsung galaxy s2

Trenger en gressemaske som IKKE ryker! Børjes sine pleide å funke, men de røk lett på sidene. Nå har de tydeligvis oppgradert kurven på den, fra litt hardere plast til myk myk gummi. Hullet på denne sprenges/ryker etter få dager uansett hest.... Noen som har noen å anbefale som ikke koster skjorta?

Har en fra Bole, brukt et par ganger bare :)

Noen som har prøvd disse beleggene fra Borjes? Har noen liknende fra Hooks, men vil helst ha dem i svart! :)

http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_pic.htm&$22301=7128

Mulig det er fordi jeg går innpå linken via mobil men jeg får opp ett nytt bilde for hver gang jeg trykker på linken :blink: Litt sånn OT:p

Sent from my lovely Samsung Galaxy S III with Tapatalk♡

Og hodelag med kroker til å feste bittet, hvor finner man deeet? (norsk nettbutikk helst) (utenom Skoies)

Edited by Cathrin

Jeg har også det :D Men de har dem ikke på Horze lengre :) Har sjekka, for Brandur ville også ha et nemlig. Men trenger igrunn ikke pannereima (om noen trenger en ekstra, så har jeg en til salgs :P)

Emmi har også Treadstone-hodelaget. Bare fant ikke link siden du skrev helst norske :P

990865.jpg

Fiine hodelaget.

Å herre min skaper for et oversized bitt i linken fra rytterbua!

Arbeidstrinsa fra Fákur har kroker til bitt og er helt super. Den har jeg. :D Elsk. <3

Emmi har også Treadstone-hodelaget. Bare fant ikke link siden du skrev helst norske :P

990865.jpg

Fiine hodelaget.

Er det Treadstone-nesereima? :D

Er det Treadstone-nesereima? :D

Ja :) Diamantene er litt større enn på pannebåndet, men jeg tenkte ikke over det før leenge etter at jeg hadde kjøpt begge, og brukt sammen.

Men hodelaget er jo firkantet og nesereima rundsydd. Det går jo ikke. *meget bekymret*

Edited by Skjóna

Guest

Leter etter regndekken til å kaste over sal å alt når man varmer opp til stevne eller er ute på ridetur. Vet ikke hvilket merke det er. Vet bare at det er med hals, glidelås og bårrelås forran. Noen som vet hvor man får tak i det ? vet skoies og marton har så langt, men vet ikke om det har glidelås og bårrelås forran.. kun spenner..

Edited by Guest

Tror det hodelaget blir for lite for Brandur i grunn, det er på hakk tre på Kraftur, og Brandur må ha minst 5 hakk ut :P

Ei heller tror jeg nesereima på arbeidstrinsa til Fákur passer noen av hestene, om den er ca samme størrelse som det andre de har (21 cm), det er for kort for B og for langt for K :S Kanskje jeg kunne ha prøvd di trinse, Skjóna, nestegang vi møtes...? :)

Klart du kan! :) Bare minn meg på det. Går akkurat på Dona, kunne ikke vært noe lenger. Men hun har kanskje litt bredere nesegrev enn Kraft?

Ja, han har kanskje det. 18-19 cm er nok det ideelle for Dona, men 21 går akkurat, 21.5 ville blitt for langt. Men rir jo med veldig løs nesereim, hadde jeg strammet til så den "strakk" seg ville det blitt for langt. Du får prøve ihvertfall. :) Er jo ikke akkurat kjent for å stramme til du heller. :D