Jump to content
Verítas

Finne utstyr hjelpen!

Recommended Posts

2 timer siden, Issa skrev:

Kommer an på hvor frysepinn du er 😅 jeg har denne ca https://www.horze.no/vinter-ridejakker-parkas-til-dame/horze-brooke-lang-parkasjakke-dame/33353.html#color=BTGR (min er et par år gammel men de ser ganske like ut) som holder meg varm men u-svett. Dekker litt nedover låra og, så jeg bruker fortsatt softshell ridebukse. (Har en kort variant av jakken og men den er best når låra enten ikke trenger ekstra varme eller har på boblebukse.) 

Den har jeg og,men den er også litt tykk nå synes jeg. God på rolige turer i skogen,men blir så varm om jeg rir mer aktivt.😋

23 minutter siden, Nina skrev:

Den har jeg og,men den er også litt tykk nå synes jeg. God på rolige turer i skogen,men blir så varm om jeg rir mer aktivt.😋

Hjelp, må ha 2 ullgensre under for å ikke fryse nå 😂 

De har jo noen fine tynnere på høøks og. Event en lettvektsjakke fra en vanlig sportsbutikk 🤔 

4 timer siden, Sunniva skrev:

Er du fornøyd? Hvordan er den i størrelsen? :D

Jeg har den i S, jeg er 180cm/70 kg. Passe i armene, får plass til Tykk ull under men da er jeg ørlite «sprengt», liker helst ha litt luft. Skulle jeg hatt ull fast under, feks ved ridning kalde dager, hadde jeg tatt en str større. Nå når jeg har ull under, er det når jeg likevel har genseren på og jeg feks skal et kjapt ærend i bilen og bare slenger jakka over. 😊

• Hjerte 1

Hvor kan man få tak i bjeller/dombjeller om man vil lage krans selv? Er visst litt ulik kvalitet og lyd i sortene. Vil ha noen med litt fin klang :D Noen som vet?

Jeg ville prøvd å få tak i gamle, gåene kranser med gode messingbjeller, ellers er vel Morabjeller antagelig veien å gå for å sikre kvalitet og god klang :) 

• Takk 1

17 timer siden, Reaper skrev:

Hvor kan man få tak i bjeller/dombjeller om man vil lage krans selv? Er visst litt ulik kvalitet og lyd i sortene. Vil ha noen med litt fin klang :D Noen som vet?

Olaf Nyby? Eller har han bare ferdig kranser? 

• Liker 1

Ang jakke, jeg har en supertjukk og varm dunjakke fra kingsland. Den redder meg ute om vinteren altså. Kjøpte’n brukt for 300 spenn. Det er 100kr pr vi ter jeg har hatt den så langt. Sykt god! 

• Liker 2

49 minutter siden, Elisabeth E skrev:

Frakken min er fremdeles lifesaver. Umulig å være varm om man fryser på låra 😬

Hva slags frakk har du da? 😍

5 minutter siden, Albina skrev:

Hva slags frakk har du da? 😍

Tror hun kjøpte en sånn uhip i fjor? Du må ha en sånn du og

5 minutter siden, Reaper skrev:

Du bestilte over nett? Trekker de fra dansk mva? :)

Jeg kjøpte av Equinik mens den fremdeles levde :)

Akkurat nå, Elisabeth E skrev:

Åjaa, stemmer. Husker det nå. Får sende de i DK en mail :) 

Reaper: si i fra hva de sier på Mail da for endelig boblekåpe som er i xxl. Kanskje jeg får meg inni en også❤️

• Liker 1

På 10.11.2019 at 10.01, Elisabeth E skrev:

Hvordan er den i størrelsen?

På 10.11.2019 at 10.01, Elisabeth E skrev:

Savner Equinik. 😢

På 10.11.2019 at 12.29, LillianK skrev:

Reaper: si i fra hva de sier på Mail da for endelig boblekåpe som er i xxl. Kanskje jeg får meg inni en også❤️

På 11.11.2019 at 10.14, Sunniva skrev:

Tag gjerne meg også om du får respons på mail, @Reaper :D

De sender ikke til Norge  :( 

ELT er undermerke av Waldhausen, så alle som fører Waldhausen kan ta den inn til dere :) Feks tilhest.no fører merket. Tror også Skoies fører det. 

• Takk 1

Er det noen som vet om noen som selger 200g dekken fra Horseware med fast hals (all-in-one tror jeg de kaller det)?  Det eneste jeg har funnet er dette, men Mio er vel litt lite holdbart har jeg fått inntrykk av?  

https://www.horze.no/overgangsdekken-vinterdekken/horseware-mio-hals-og-dekken-i-en-del-200g/307550.html#color=BL/TB

27 minutter siden, Sivoya skrev:

Er det noen som vet om noen som selger 200g dekken fra Horseware med fast hals (all-in-one tror jeg de kaller det)?  Det eneste jeg har funnet er dette, men Mio er vel litt lite holdbart har jeg fått inntrykk av?  

https://www.horze.no/overgangsdekken-vinterdekken/horseware-mio-hals-og-dekken-i-en-del-200g/307550.html#color=BL/TB

De har amigo hero all in one I 200g 

https://www.horseware.com/product/amigo-hero-900-all-in-one/

Så skoies kan helt sikkert ta inn :) har ikke sett det i noen nettbutikk. Ellers må du opp i 400 g 😁, det har jo horze. 

• Perfekt 1