Jump to content
Verítas

Finne utstyr hjelpen!

Recommended Posts

Trenger du hjelp til å finne noe? Har du lett lenge etter en spesiel sak, men klarer ikke finne det du leter etter?

Kanskje noen her kan hjelpe deg!

Jeg trenger hjelp til å finne et grønt sett, ørehette og sjabrack, med gullkant. Skoggrønt eller helt vanlig grønn.

Sjabrack i marineblå med gullkant.

Gjerne av kvalitetsmerker, og kan godt være i utlandet :)

En sånn tråd trengte vi. :D Jeg leter meg grønn etter lilla Bucas transportbeskyttere i str pony. Noen som vet om noen butikker fortsatt har dem? Har googlet, men fant ingenting. MÅ ha disse, for de matcher det lilla shamrock power-dekkenet perfekt. :)

• Liker 1

Tror jeg planlegger så godt at nødvendige ting ikke kommer som lyn fra klar himmel gett ;) Er blitt ille flink. Og jeg MÅ aldri ha noe utstyr :D Har jo også dobbelt av det meste nå faktisk og de bruker mye om hverandre. Mulig litt heldig :) Bucas dekkna brukes jo også om hverandre selv om ho vanligvis bruker større str enn han :D Eller, det varierer faktisk. Ryker noe, har jeg alltid noe i reserve ;) Sånn er jeg rett og slett.

En sånn tråd trengte vi. :D Jeg leter meg grønn etter lilla Bucas transportbeskyttere i str pony. Noen som vet om noen butikker fortsatt har dem? Har googlet, men fant ingenting. MÅ ha disse, for de matcher det lilla shamrock power-dekkenet perfekt. :)

Hmm. Har heller ikke sett dem på nett, har lett selv. Men kan godt hende at John O. Eggen på stall Grenaker har dem! Ring 771 84 562, han er utrolig hyggelig, og sender med en gang!

Iiiiik, også jeg som har telefonskrekk da. :) Mail er tingen for meg gitt. Men får prøve å ta motet til meg en dag. Tusen takk for svar! :D

• Liker 1

Iiiiik, også jeg som har telefonskrekk da. :) Mail er tingen for meg gitt. Men får prøve å ta motet til meg en dag. Tusen takk for svar! :D

Hvis du skal prøve å kurere telefonskrekken din, så er han den første du skal ringe. han er en utrolig hyggelig eldre mann! :)

• Liker 1

Ok, følg med! Kandar-/stangtygler, modell smale, storleik laaang (minst full, helst x-full), med tyglekrokar (IKKJE spenner), i svart lær. Finst det nokon plass utanom hjå Shaiya? (Treng ikkje heite kandartygler, men dei må vere av lær og heilt glatte, utan stopparar, og helst smalare enn vanlege tyglar).

• Liker 1

Webbers for hele stigbøyleremsfester (har ringer)!

Det tror jeg ikke finnes,faktisk...Da får du jo en sånn klump ved festet som er nettopp det man skal unngå ved å bruke webberser...

Hvor finner man Shamrock Power i forskjellige farger? Og hvilke farger kommer det i? Blir meget happy om det finnes i brunt. :P

Hvor finner man Shamrock Power i forskjellige farger? Og hvilke farger kommer det i? Blir meget happy om det finnes i brunt. :P

Det fins i brunt, har nemlig hatt for flere år siden. Men solgte det og husker ikke hvor jeg kjøpte det, Tror blå, svart og grønn er farger de finnes i hele tiden mens det kommer andre i farger innimellom. Det lilla jeg har var bare en limited edition. Skal si fra om jeg finner i brunt! :)

Ok, følg med! Kandar-/stangtygler, modell smale, storleik laaang (minst full, helst x-full), med tyglekrokar (IKKJE spenner), i svart lær. Finst det nokon plass utanom hjå Shaiya? (Treng ikkje heite kandartygler, men dei må vere av lær og heilt glatte, utan stopparar, og helst smalare enn vanlege tyglar).

kanskje ikke slike kroker du mener? men her er ihvertfall helt glatte lærtøyler, finnes i xfull og mange lærfarger å velge i.

HER

HER finnes det i brunt & blått, og HER finnes det i brunt og mange andre farger :)

kanskje ikke slike kroker du mener? men her er ihvertfall helt glatte lærtøyler, finnes i xfull og mange lærfarger å velge i.

HER

HER finnes det i brunt & blått, og HER finnes det i brunt og mange andre farger :)

Juhu, takker! :)

Rektangulær nummerlapp. Ikke kvadratisk eller "kvadrat-ish". Har sett det på et par stevner og det er utrolig fint! Men hvor er det kjøpt??

For de som er i tvil så har det denne formen:

| |

| |

|________________________|

Må det være bucas?

Fant et par fine som er fra Mark Todd :)

• Liker 1

Må det være bucas?

Fant et par fine som er fra Mark Todd :)

Å, tusen takk! Finner jeg ikke Bucas kan de funke, så absolutt! Vil helst ha Bucas siden de har samme kanten rundt som på dekkenet, men de er visst vanskelige å få tak i. Skal se om jeg kan finne disse nye i Norge eller utlandet. Kjøper gjerne brukt i Norge, men ikke fra utlandet. Vet ikke helt hvorfor, men er bare sånn. Handler jo masse i utenlandske nettbutikker, men ikke av private.

Noen som vet hvor jeg kan finne rett messingpelham str 12.5? Evt rett med tungefrihet

Har du lett på ebay? Både ebay.com og ebay.co.uk.

Prøv å søk på brass pelham, copper pelham o.l, kanskje du er heldig :)

Jeg leter etter to hodelag:

1. Helt flatt lær, ingen padding eller fancy sømmer, sort, vanlig engelsk flat neserem

2. Rundsydd, hvor hele er rundsydd, gjerne med tilhørende tøyler. Sort. Kan godt være et kandarhodelag.

longeline, flat, lett web. Ikke stiv, eller med noe særlig tyngde. Vanlige longeliner som er overalt er enten stive, tunge eller begge deler ;)

Edited by Dagmar

Jeg leter etter to hodelag:

1. Helt flatt lær, ingen padding eller fancy sømmer, sort, vanlig engelsk flat neserem

2. Rundsydd, hvor hele er rundsydd, gjerne med tilhørende tøyler. Sort. Kan godt være et kandarhodelag.

longeline, flat, lett web. Ikke stiv, eller med noe særlig tyngde. Vanlige longeliner som er overalt er enten stive, tunge eller begge deler ;)

Søk opp forhandlere av Dyon, har sett begge typer der

Du kan se de på dyons nettsider

Har du lett på ebay? Både ebay.com og ebay.co.uk.

Prøv å søk på brass pelham, copper pelham o.l, kanskje du er heldig :)

ja, men fant bare tredelte :(

Søk opp forhandlere av Dyon, har sett begge typer der

Du kan se de på dyons nettsider

Takk for tips :) Sjekket det ut, men de hadde ikke slik jeg ville ha. Får bare lete videre da .)

Noen her som har oversikt over hvor man kan få tak i lær chaps og/-eller ridestøvler av hvilket som helst materiale som passer feite legger? :emoticon-cartoon-025:

Edited by Lokefloke