Siv 4,900 Posted March 8 Report Share Posted March 8 16 timer siden, Stjorm10 skrev: Vi er her om dagen Eg har aldri vert sprang menneske, men ein plass må ein jo begynne, både eg og hesten Han skal bli sjef over alle lengdesprang, ihvertfall... Quote Link to post Share on other sites
Sivoya 10,482 Posted March 8 Report Share Posted March 8 Kan dele litt sprangbilder av oss og da, dette var fra september tror jeg Jeg prøver stadig å få litt jevnlige sprangtimer, men er det ikke frost på banen så er det korona eller høver eller hva det skulle være Men men, vi får bare fortsette å prøve, og håpe at vi en vakker dag kan få litt mer rutine på ting Ponnis synes nå hoppingen er gøy, og det gjør jeg og, og det er det viktigste! 1 1 Quote Link to post Share on other sites
Stjorm10 2,509 Posted March 8 Report Share Posted March 8 1 time siden, Siv skrev: Han skal bli sjef over alle lengdesprang, ihvertfall... Ja, tydeligvis det verste var at han egentlig landa med god margin på motsatt side og Så har tru på litt kapasitet finnes det inni der 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts