Jump to content

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

• Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg endelig nyheten jeg har venter på i 6 måneder, det nye fortøyet, halereimen og hodelaget til Brasil er endelig ferdig! Alt er smidd, garvet, sydd og designet av salmakeren.  Spenne

Julegavetips for alle som kjøper gave til Kurre:  

Jeg kjøpte masse utstyr i går, fikk en søt ponni med på kjøpet! 😍  

Posted Images

• 3 weeks later...

Ble jo en sal da. Og en PS-sjabrak, stigbøylereimer fra Prestige (som ble for korte, hmpf, men @Issa skal kjøpe de av meg), et nytt par Acavallo Opera stigbøyler og et 300g dekken med halvhals fra Finntack (faktisk).

stigbøylereimer fra Prestige 😬

Samt et Heimer 50 g regndekken med hals, som ble for lite for både gorg1 og gorg2, så skal prøve det på dverg1. SNORK. 

Solgt litt rideklær, og da klarer man jo ikke la være å kjøpe noe nytt.. :ninja:

- 1 PS pro sjabrak

- 3 par kopper

- Hestegodis

- Geltunnell til hakekjede

Et videre bomjern og en svingt gjord... Noen har visst blitt en smule rund om magen i vinter. 🙈 Det er neimen ikke helt lett å ha to hester som har så vidt forskjellige behov stående sammen. Fôrer på om vinteren for å holde den ene i greit hold, men da blir den andre trill rund. 🤷🏻‍♀️

• 3 weeks later...

Ble litt sløsing i kveld også gitt... 😮 

Schockemöhle Rome hodelag

https://www.horze.no/engelske-hodelag/schockemohle-rome-select-hodelag/326306.html#color=BL/CRYST

Med ekstra nesereim 😬 

https://www.horze.no/nesereimer/schockemohle-modena-select-nesereim/331404.html#color=CDBR/SI

Gleder meg til å prøve! 

• Liker 1