Jump to content

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

Plutselig bare måtte jeg shoppe på salg på Horze (på nett) :D Det ble en svart ridebukse i kordfløyel, en svart og en brun sjabrakk og en svart langermet (stevne)skjorte. Jentene synes jeg er håpløs som vil ha så mye svart, men den gamle freakeren i meg holder ikke ut alle fargene lenger :P 

• Liker 1
  • Haha 3
  • Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg endelig nyheten jeg har venter på i 6 måneder, det nye fortøyet, halereimen og hodelaget til Brasil er endelig ferdig! Alt er smidd, garvet, sydd og designet av salmakeren.  Spenne

Jeg kjøpte masse utstyr i går, fikk en søt ponni med på kjøpet! 😍  

Julegavetips for alle som kjøper gave til Kurre:  

Posted Images

Mens jeg plutselig kom på at Hööks var på veien til @AstridN i går, og at de har salg.. Så da fikk jeg endelig kjøpt beige ridebukse som jeg har hatt lyst på ganske lenge. Og uten silikon, yay! Silikon er bare tull i 2/3 saler jeg rir i, så det er litt fint å ha noen uten også :) 

Jeg har kanskje også kjøpt en bosal som absolutt ikke var billig  :rødmer: De var utsolgt for den jeg ville ha da, så må vente til slutten av juli før jeg får den. Mecate som jeg kjøpte fra Sverige kom på 2 dager tror jeg, den norske nettbutikken brukte 9 dager på å finne ut at de ikke hadde det jeg bestilte på (fjern)lager. Imponerende :P Og så har jeg kjøpt insektsspray, et insektsridedekken og et vanlig insektsdekken, etter at det kom så sinnsykt mye insekter forrige uke. 

• Liker 1
9 minutter siden, Sivoya skrev:

Mens jeg plutselig kom på at Hööks var på veien til @AstridN i går, og at de har salg.

Ja, da må jeg bare legge til at det er din skyld at jeg gikk på en smell,  med all den praten om ny bukse og sjabrakk 😂

Just now, AstridN said:

Ja, da må jeg bare legge til at det er din skyld at jeg gikk på en smell,  med all den praten om ny bukse og sjabrakk 😂

Det er greit, jeg skal påta meg skylden for den 😂 Nå kjøpte jeg riktignok ikke den sjabraken da!! Må bare få si det 🤭

• Haha 2

Blitt litt de siste mnd. 

4 flasker fluespray, 1 flaske sweet oil, et bitt, 0g all-in-one regndekken fra HW, fluedekken x2, en sprangsjabrak, stigbøyler, lærgrime, vanlig grime, gummikopper, saltrekk, Acavallo pad.. 

Tror det var alt 👀 

Så har jeg en enorm haug som skal selges, så om noen trenger noe spesielt til ponni/islandshest (cob/125), så har jeg myyyye til salgs 😇

Jeg har kjøpt ny sikkerhetsvest til feltritt, enkel men godkjent fra Horze. 

Hadde også bestilt meg «kortfrakk» til dressurstevner men den må jeg bytte, aaaltfor stor. 

Og nye belegg til Lillemor, med bra lufting og fin teknologi til beskyttelse mot slag tror jeg: 

A7EA51CB-480C-48D0-87DE-97AF143C82E0.jpeg

22 hours ago, LisaFi said:

Jeg har kjøpt ny sikkerhetsvest til feltritt, enkel men godkjent fra Horze. 

Hadde også bestilt meg «kortfrakk» til dressurstevner men den må jeg bytte, aaaltfor stor. 

Og nye belegg til Lillemor, med bra lufting og fin teknologi til beskyttelse mot slag tror jeg: 

A7EA51CB-480C-48D0-87DE-97AF143C82E0.jpeg

Oh, hvilken frakk? Jeg finner aldri noe som er stort nok! Bruker stort sett 44 i ridejakker, men i Harrys Horse-jakken min har jeg 46 😆 

Sku ikke skrive mer her? Joda ekstra matter til hengeren min samt søss har arva noe 145 dekken og Julie har kun et dekken i 155 som er regndekken så bestilt bucas irish med 50 g som jeg elsker i 155, det skulle gubben betale, samt kopper da de jeg hadde gikk av med døden i våres på kjøretur. 

15 hours ago, LillianK said:

Sku ikke skrive mer her? Joda ekstra matter til hengeren min samt søss har arva noe 145 dekken og Julie har kun et dekken i 155 som er regndekken så bestilt bucas irish med 50 g som jeg elsker i 155, det skulle gubben betale, samt kopper da de jeg hadde gikk av med døden i våres på kjøretur. 

Gummimatter? Har du kjøpt noen som hører til hengeren, eller noe annet? 

• 1 month later...

Hjelp altså! Ny hest, ny sal. 

Solgte den splitter nye Santa Cruz salen min, som jeg elsker. Virkelig. Men passet ikke hesten.

Kjøpt Equipe Olympia som er himmelsk. Samt den passer hesten, og mine tre meter med over sjenkel 🐸

• Gratulerer 3
  • Perfekt 1
21 minutter siden, Kah skrev:

Solgte den splitter nye Santa Cruz salen min, som jeg elsker. Virkelig. Men passet ikke hesten.

Kjøpt Equipe Olympia som er himmelsk. Samt den passer hesten, og mine tre meter med over sjenkel 🐸

Fortell! Gratulerer 😍

• Liker 1
23 minutter siden, Kah skrev:

jaaa! Fortell fortell! 

Lillemor har fått ny grime til helga siden hun sleit sunn ei forrige treningshelg 🙈

Og reperasjon av hengern, da. Om det regnes som investering. 🤨

Edited by LisaFi
  • Liker 1

Har kjøpt en spranghest med kaldt hodet og hyggelig steg. Hun er sånn passe voksen og håper hun har utviklingspotensiale i dressur. Det er noe helt eget å kunne skritte rundt på langetøyler ute, uten å være redd for å dø 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Perfekt 6
6 minutter siden, Kah skrev:

Har kjøpt en spranghest med kaldt hodet og hyggelig steg. Hun er sånn passe voksen og håper hun har utviklingspotensiale i dressur. Det er noe helt eget å kunne skritte rundt på langetøyler ute, uten å være redd for å dø 😅

Bilder 😍 og gratulerer 

Har også de støvlene @Mariell, de er gode nå som de er litt ridd inn. Pleier heller ikke passe sånne standard støvler 😭 

Nei, ejg orker rett å slett ikke å blokke ut Mountain Horse ridestøvlene. I Wide så er de nok ca 2 cm for smale.. Så tror det koster mer enn det smaker.. De var jo faktisk veldig fine. Tenkt at de med snøring er så massive, men de er jo ganske nette allikevel :) 

Og gratulerer @Kah Venter på introduksjon :D

• Liker 1