Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

25 minutter siden, Emsy skrev:

Hva i alle dager? :lol: CWD eller noe sånt?? Syke priser på en god del hodelag... Til 4500 forventer jeg noe sykt unikt liksom :P 

Husker ikke egentlig, jeg så nesereima -oh den kunne han hatt, så prisen, slapp det og evakuerte området fortere enn fy 😂🤣

• Haha 3

Så fin jakke, @Legaat 😊

Klitgaards har så utrulig mykje fint 😍 skjønner ikkje kossen eg kan innom den butikken uten å bli ruinert 😆

4 timer siden, Stjorm10 skrev:

Så fin jakke, @Legaat 😊

Klitgaards har så utrulig mykje fint 😍 skjønner ikkje kossen eg kan innom den butikken uten å bli ruinert 😆

Takk, jeg syns den er veldig pen og enkel :)  Må få meg en helt plain svart en og da. Meh. Trenger mer penger 🤣

Ja, de har mye lekkert. Og veldig mye over mitt budsjett 😅 Haha. De har litt fint på tilbud da, men mye jeg ikke trenger eller som ikke er helt min stil. Snaska til meg den stevnejakka hvertfall! Håper bare den passer nå da ☺️

5 timer siden, Legaat skrev:

Takk, jeg syns den er veldig pen og enkel :)  Må få meg en helt plain svart en og da. Meh. Trenger mer penger 🤣

Ja, de har mye lekkert. Og veldig mye over mitt budsjett 😅 Haha. De har litt fint på tilbud da, men mye jeg ikke trenger eller som ikke er helt min stil. Snaska til meg den stevnejakka hvertfall! Håper bare den passer nå da ☺️

Ikkje heilt mitt budsjett heller men 😅 prøver innom når det er varslet salg og prosenter 😂 Normalt sett er eg bare innom for å hente fôr og då blir det jo lett å ta seg ein runde og tafse litt på ting 🤦‍♀️

Kjøpte noRub, godbiter og en svart stevnetopp. Samt et reflekslendedekken på salg på høøks 🎉 

Alt for mye.. 

Ny BRUN sal.. Og siden den var BRUN måtte vi jo ha nytt fortøy. 
Og siden jeg bare har svarte hodelag måtte det jo bli ett nytt hodelag også.  Og det hodelaget måtte jo selvsagt ha tøyler til. 
Pad 
Dressurpisk 
2 nye sjabrakker, siden den nye salen er en sprangsal og jeg bare har dressursjabrakker.. 
Ørehette som matcher den ene sjabrakken. Slik at vi har et stevnesett, sånn i tilfelle vi noen gang kommer oss på stevne 🤣
Et vinterridedekken tydligvis. Jeg kan ikke huske at jeg bestilte det men det ligger på ordrebekreftelsen.. 
Tynnekniv til manen 
Hovskrape

Det ble jaggu dyrt med ny sal 🙃

• Haha 5

Kjøpte et holden stripe teppe. Måtte lyve til sambo og si jeg ikke kjøpte noe på nhf pga dyrlege regninger. Glemte det i bilen, og han oppdaget det dagen etter. Han skjønte ikke hva jeg skulle med det, og hvorfor jeg ville skjule det 😅🙈

• Haha 1

1 minutt siden, Kah skrev:

Kjøpte et holden stripe teppe. Måtte lyve til sambo og si jeg ikke kjøpte noe på nhf pga dyrlege regninger. Glemte det i bilen, og han oppdaget det dagen etter. Han skjønte ikke hva jeg skulle med det, og hvorfor jeg ville skjule det 😅🙈

Godt det ikke bare er meg som unnlater å fortelle samboer om slikt. 
Han vet jeg kjøpte ny sal, og derfor måtte ha nytt hodelag. Men jeg sa jeg finansierte det med å selge alt det sorte utstyret (inkl. dressursalen) :P Jeg har TENKT å selge det da. 

• Haha 2

Akkurat nå, Kaja skrev:

Godt det ikke bare er meg som unnlater å fortelle samboer om slikt. 
Han vet jeg kjøpte ny sal, og derfor måtte ha nytt hodelag. Men jeg sa jeg finansierte det med å selge alt det sorte utstyret (inkl. dressursalen) :P Jeg har TENKT å selge det da. 

Been there done that. Mitt problem er at han ofte er i stallen, og oppdager nytt utstyr 🙈

• Haha 1

Er det bare eg som er dum nok å sende shopping lista til gubben å få han til å handle? 😂

24 minutter siden, Stjorm10 skrev:

Er det bare eg som er dum nok å sende shopping lista til gubben å få han til å handle? 😂

Men er det fornuftig handling? 

For det er greit her. Her er det to av alt mentaliteten som samboeren hater. Tusen dekken feks. 

1 time siden, Kah skrev:

Men er det fornuftig handling? 

For det er greit her. Her er det to av alt mentaliteten som samboeren hater. Tusen dekken feks. 

Tjaa, det veit ikkje han 😆

Nei, normalt sett er det fornuftig. Han er innom hooks om eg trenger noko der eller felleskjøpet. Såå tar eg den ufornuftige handlinga på dei to lokale butikkene 😆 (klitgaards og Arneberg) 

• Perfekt 1

Jeg har vært flink og kjøpt veldig lite nytt nå ass. Bestilte tre overgangsdekken når det var salg på horze i høst. Nå bruker Lillemor to av dem (bytter til et tørt et når det første er vått), og Mille ingenting. 🙄

Kjøpte et 300g med fullhals brukt i høst også, men det har vært for varmt her i vinter (de herjer jo faktisk en del, og det blir fort plussgrader i sola på dagtid)- så det ligger enda i posen jeg kjøpte det i 🙈.

2 minutter siden, Elisabeth E skrev:

Honningkompresser, animalintex, vetrap, bomullsruller.... 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

Kjipe penger!

Kunne kjøpt tusen PS schabracker og pannebånd istedet.

Sår hvor?

Ny sal 😂💸🤦‍♀️🐴

Men hestus er såå fornøyd då, men fikk beskjed om at sprangsalen ikkje passer heller.. Så den må òg byttes 💸🤣💃

• Liker 1

2 timer siden, Elisabeth E skrev:

MRSA- infeksjon i ett helt bein. 

Sekundærinfeksjon etter 3 mnd med vaskulitt. 🙄🙄

Er det lov å si 😞🤦‍♀️😩
Hvir lang behandlingstid kan du beregne på det? 

God bedring i alle fall!

2 minutter siden, CruVal skrev:

Er det lov å si 😞🤦‍♀️😩
Hvir lang behandlingstid kan du beregne på det? 

God bedring i alle fall!

Det er lov å si.

Prognoser er det ingen som vet :/

36 minutter siden, Elisabeth E skrev:

Det er lov å si.

Prognoser er det ingen som vet :/

Minn meg på sølvbandasje torsdag/fredag så skal jeg se hva jeg finner i sårskuffen i tyskland! 

• Hjerte 1

Tilbud på skoies 100 g dekken til 399, her biter ene av de to hesta hun er med i dekkenet så det blir fort hull. Kjøpte også med termometer( varer ikke lenge av gangen når det er kaldt) og to nummerlapper om vi skal ut på noe ila året

Siden jeg var så flink på NHF... 😬 Kjøpte ny hjelm på høøks til avkommet. Back on track med mips, best i test. Føler @LisaFi har litt skyld her 😂

Kjøpte også carbonbelegg og klokker til passhesten 😅 lei av å kjøpe nye reimer til bootsene, og vil ikke ha ekle tråkksår (takk og pris for han går uten brodder i tåa) 

Og en boks b-vitaminer. 

• Liker 4
  • Haha 1

Crystal Crown pannereim

3C6C041E-5007-401D-A0DD-BA18CA41AB39.jpeg

Pannereimer på bestilling

7094DE24-3C17-4BBD-BBB8-8EA3F52E281E.jpeg

Christ iberica Plus

8A2F3AE7-2ED0-4B1D-A9EC-38CF8430F2D0.jpeg

• Liker 2
  • Wow 1

Skulle bare en svipptur innom Høøks for å kjøpe noe sårstellutstyr, der hadde de jammen meg kjempesalg... 😜 Kom ut igjen med den kule retroboblejakka i brun, en kjempefin blå ridejakke og en lekker stevnebluse, til en slikk og ingen ting. Det geniale i vår familie er at vi er tre stykker som passer samme størrelse, så da kan vi bytte på alle rideklærne 😁

Edited by AstridN
  • Liker 3

Jeg skulle bare innom nettbutikken til Høøks for å se om de har en genser til bikkja til mamma på Skedsmo.
Endte med nytt regndekken, hals og et fleecedekken til Ludden. Glemte såklart genseren 🙄

Og jeg har ikke hest engang!! 🙈

• Haha 4

3 timer siden, mallilen skrev:

Jeg skulle bare innom nettbutikken til Høøks for å se om de har en genser til bikkja til mamma på Skedsmo.
Endte med nytt regndekken, hals og et fleecedekken til Ludden. Glemte såklart genseren 🙄

Og jeg har ikke hest engang!! 🙈

Du er offisielt verre enn meg, men det er med tynn margin 😂 

3 timer siden, Issa skrev:

Du er offisielt verre enn meg, men det er med tynn margin 😂 

Får trøste meg med at det i allefall er littebittegrann hyggelig å ha en eier som meg å forholde seg til fremfor en muggenbit som furter over at ting blir utslitt og ryker🙈

"Går det bra med Luddeplutten? Ååå, så fin han har blitt. Se her, ta et nytt dekken!" 😂

neida. Men hun gjør en knalljobb med han, tror virkelig ikke han kunne havnet i bedre hender 💖 da er det lissom greit å bidra pittelitt på en måte, og så føler jeg meg litt engasjert. 

Han var jo hjemme her en tur i desember, og virket så mye mer tilfreds, på en måte. Som om han endelig får all den kjærleiken og tilbedelsen han mener han fortjener 😂

• Liker 2