Jump to content

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

NÅ er det shoppestopp! Men ble et bitt fra Skoies siden de hadde tilbud, og kjøpte et 100 grams Bravo-dekken for litt siden siden det gamle ikke passet Eidur så godt. Men nå er det stopp altså.

• Liker 1
  • Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg endelig nyheten jeg har venter på i 6 måneder, det nye fortøyet, halereimen og hodelaget til Brasil er endelig ferdig! Alt er smidd, garvet, sydd og designet av salmakeren.  Spenne

Jeg kjøpte masse utstyr i går, fikk en søt ponni med på kjøpet! 😍  

Julegavetips for alle som kjøper gave til Kurre:  

Posted Images

Kjøpt alt for mye, igjen 🤷‍♀️ 
har ikke vendt meg til bare ha en hest, så vil påstå jeg fortsatt shopper for tre.. 😇 

Reflekser, en sjabrak (leveringstid to måneder🤯, takk hooks), ridebukse, stigbøylereimer, også trur jeg jeg må ha mer showshine og sånt stæsj. Ja, og en farriers formula. 

Jeg har visst kjøpt et brukt rambo optimo dekken som jeg var så heldig å få til en bra pris. Så nå er jeg spent på hva som kommer i posten (Dekken, eller murstein 🤣)

Også fikk jeg endelig de nye stigbøylene. Det var jo et must, etter at de forrige røyk 🙄 forresten litt skuffet over oppfølgingen til de jeg kjøpte av der. Hadde en av mine kunder hatt en sånn produktopplevelse, så tror jeg faktisk jeg hadde tilbudt en eller annen form for kompensasjon 😅

image.png.eec26aaa1c887289802360c7443bdb79.png

• Wow 1
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kjøpte nye ridestøvler også.... 👀 Utsalg fra nedlagt hestebutikk. Mountain Horse støvler til en 1000-lapp. Helt nye i eske. Så håper de passer, hvis ikke får jeg vel solgt de videre til samme pris, håper jeg! Modellen het Victoria High Rider. Enkle, uten noe dilldall. Med glidelås på innsiden da, som alle sier er mye bedre. Så da får vi håpe det 🎉 Planen er at de blir de nye kurs-/stevnestøvlene. Har 2 sleeeeetne Hööks-støvler fra før, hvor det ene paret har blitt litt væl trange rundt leggen 🙄😅 Snork. 

23 minutter siden, Legaat skrev:

Kjøpte nye ridestøvler også.... 👀 Utsalg fra nedlagt hestebutikk. Mountain Horse støvler til en 1000-lapp. Helt nye i eske. Så håper de passer, hvis ikke får jeg vel solgt de videre til samme pris, håper jeg! Modellen het Victoria High Rider. Enkle, uten noe dilldall. Med glidelås på innsiden da, som alle sier er mye bedre. Så da får vi håpe det 🎉 Planen er at de blir de nye kurs-/stevnestøvlene. Har 2 sleeeeetne Hööks-støvler fra før, hvor det ene paret har blitt litt væl trange rundt leggen 🙄😅 Snork. 

Najs, gratulerer 😀 hvilken?? 👀:whistle:

15 timer siden, Legaat skrev:

Hit også? 😇

Bridle2fit hodelag som dessverre ble for lite for dinosauren min 😭 Kunne kjøpt nytt nakkestykke, mem hun er så sensitiv og de få nakkestykkene jeg kunne testa finnes ikke i x-full. Så da må det selges igjen.

Leietau, de forsvinner jo helst før de er på plass i stallen. 

Nytt saltrekk.

Har kjøpt litt kjedelige ting. 

En gjerdeport. 
En gjerdeport. 
En gjerdeport.
  et hodelag

En gjerdeport. 
  en jakke
12 selvheftbandasjer. 
Sårkompress. 

Sånn i tillegg til de ca 10l med saltvann jeg kjøpte før jul, manuka honning, samt flere kompress som er brukt opp. 
Ja også kom den sjabraken jeg bestilte i høst en gang. 

Fikk litt penger til jul, så da kunne jeg endelig kjøpe ny hjelm 😁 Ikke så lett å finne en brun nøytral som jeg ville ha, endte opp med en litt mer bling enn jeg pleier, men er fornøyd! Gikk for EQ3 mips, jentene har lik i svart og jeg vet at den er god. (Yngstejenta synes det er dødsflaut å ha hjelm i samme merke som mamma, men 😂)

Screenshot_20200107-133748_Samsung Internet.jpg

Flisballer, betfiber og gresspellets... Pluss noen høyposer som vi håper kan funke ute, er så mye vind om dagen at høyet blåser ut av paddocken før de rekker å spise opp :lol: 

Var en tur innom Hööks og kjøpte et par med tøyler med stoppere, for jeg kjenner ikke forskjell på stang og «trinse» tøylen min, og når jeg er på tur i mørket kan det bli litt kinkig å ta riktig om jeg ikke tviholder de riktig hele turen :lol: Og en fin dressursjabrakk 😇

Kjøpte meg en fantastisk god parkas fra Hööks idag (fikk penger til jul, de brenner i lomma). Den er lang med ridesplitt bak, sinnsykt myk og med god passform. Og den puster! Og den er vindtett! Og den tåler masse regn! 5000 mm vannsøyle. Og den er fôret sånn passe, så den er perfekt i det grusomme været vi nå har hatt siden oktober. Ikke for kald, ikke for varm, ikke klam 😍 Jepp, jeg er i ekstaste over å ha funnet meg jakke som passer meg og været perfekt 🤷🏻‍♀️👀😂😎

Også fikk jeg omsider kjøpt meg Nova-bitt i riktig str. Også fikk jeg ny og fin (og behagelig) ridehjelm i julegave av pappa. Skal spares til kurs/stevner. Så fikk jeg MH ridestøvlene mine idag, og de passa 🎉 Det gjorde ridetightsen også. Hujja!

• Liker 2
  • 4 weeks later...

Jeg har måttet kjøpe et nytt dekken fordi hestene på utegangen har ødelagt to dekken i vinter 😭 Men så tør jeg ikke å ta det på han da, for det var jo dyrt og jeg vil ikke at det også skal bli ødelagt 😢🙄 Så ja 🙈 Må vel bare spraye det fullt av anti bit og så prøve. Og så var det tilbud så jeg har kjøpt litt annet og 🙈

På tilbud:

Weatherbeeta comfitec 100g

Horze denim ridebukse 

Hvit stevneskjorte

Og så har jeg kjøpt litt brukt:

Grønn LeMieux sjabrak til sprangsalen

Brunt fortøy til sprangsalen 

Trenger ikke noe mer for øyeblikket nå 🙈😂

Kjøpte en pose gulrøtter 😒

Hadde veldig lyst til å kjøpe et vinrødt Amigo på salg hos høøks, men altså.. De gnir det nå ned i grusen og/eller gjørmen fra første sekund, pluss at han som skulle ha det driver og gnur litt med de andre hestene i sin kjedsomhet så da blir det fort hull i dekken 🙄 skjønner godt at du ville spare på ditt Sivoya :lol: 

Tror heller jeg skal selge en del greier framfor å kjøpe nytt 🙊