Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

3 timer siden, Issa skrev:

Har den kneskinn? Barnet hadde en i fjor som virket god men har ikke sett på voksenvarianten

Jeg kommer tilbake til deg etter grundigere research. 🤓

3 timer siden, Albina skrev:

Jeg kommer tilbake til deg etter grundigere research. 🤓

😂 Fint 

Ideal Rebecca til hesten til barnet. Og en ny TR-ridebukse som jeg kan få plass til ull under. :D

Sukk, gikk på en smell på leietau.no igjen. 

Kjøpte de nye selvgjengende broddene, salettunderlag med refleks, et par ekstra reimer til selen, ny kjørepisk... Tror det var noe mer 😬

kjøpte Röckl-hansker til 70kr på bruktmarkedet. Ikke brukt engang :D Polofortøy til klatreturer i skogen til 40kr også. Nesten helt nytt. Weatherbeta-dekken til 300kr med hals. Kjettingleietau i skinn. Endelig :P  Og Lemieux-belegg i grønn/turkis. Mangler bare sjabracken i den fargen da..Hihi. Mye fint på bruktmarkedet. Noen kupp og mye overpriset. Hadde folk giddi å vasket utstyret eller pusset det tror jeg det hadde blitt solgt mye mer. Nekter og kjøpe hårete sjabracker til 400kr uansett merke altså

1 time siden, Issa skrev:

Bare klådd på I butikk men ikke prøvd på. Men virket forseggjort i stoff og utforming. 

Om du får sjangsen til å løp eller prøve igjen, please do. 

Fortsatt veldig få hooks-butikker her 😏

14 timer siden, CruVal skrev:

Om du får sjangsen til å løp eller prøve igjen, please do. 

Fortsatt veldig få hooks-butikker her 😏

Skal prøve den bare for din del neste gang jeg er der :D ikke helt sikker på når det blir dessverre, det ligger litt utenfor der jeg ferdes til vanlig. 

• Hjerte 1

På 19.9.2019 at 11.46, kineba skrev:

Store mengder bandasjemateriell, honningsalve og gaffateip 🙈🙈

Oh, the glory 😂

Var innom hooks i dag og kom ut med to ridebukser, rideskjørt og ett pannebånd (til meg denne gangen) 🙈

Nooo er det stengt i alle konto fram til jul 🙄

Tre hodelagshengere 🙄 super exiting. Er til boksdørene i nye stallen da 😎 

Selvkleber bandasjer på Biltema, Manuka honning, Norodine og Metacam, saltvann. 

Jeg kjøpte en ny sjabrak, en fra Hööks som er halve prisen av LeMieux, men som også var lang nok og satt bra! Hurra 😁

9B653433-135D-4966-8147-83A999F4D8F2.thumb.jpeg.006c0526f0b1c1368602e3aa0cca805e.jpeg

(Jeg har også kjøpt metacam, men nekter å se på det som utstyr 😤)

Enda en ny ridebukse (🙈)  og et brukt ulldekken. Veldig fornøyd med Horze Grand Prix softshellbuksa da. Holdt meg tørr på stevne i helga! 👍

• Liker 3

Stalljakke(med dølalagets logo) halebeskytter, slik slikkekopp med guffe til hesten, manstrikk, salhenger og hodelagshenger, samt trinity 100 g dekken med hals, aldri vært så

forbøyd med passform på dekken før❤️ Den kjøpestoppen men trengte dekken(MDA jeg ikke eier 100 g i 145. 

Kjøpte et dekken til Drómi for han har vokst ut av Kraftur sitt 😭 horseware bravo, likt som han hadde. 100 g. Greit å ha på vinteren når han er svett. Og ja, jeg følte for å forsvare kjøpet 😂 

På 30.9.2019 at 7.10, Sivoya skrev:

Jeg kjøpte en ny sjabrak, en fra Hööks som er halve prisen av LeMieux, men som også var lang nok og satt bra! Hurra 😁

9B653433-135D-4966-8147-83A999F4D8F2.thumb.jpeg.006c0526f0b1c1368602e3aa0cca805e.jpeg

(Jeg har også kjøpt metacam, men nekter å se på det som utstyr 😤)

Jeg liker trinity shabrackene bedre enn lemieux (har begge deler) 

• Perfekt 1

2 timer siden, Issa skrev:

Kjøpte et dekken til Drómi for han har vokst ut av Kraftur sitt 😭 horseware bravo, likt som han hadde. 100 g. Greit å ha på vinteren når han er svett. Og ja, jeg følte for å forsvare kjøpet 😂 

Var det ikke B som skulle ha det dekkenet? 🤔 Eller skal han fryse, stakkaaaaars. 

4 minutter siden, Legaat skrev:

Var det ikke B som skulle ha det dekkenet? 🤔 Eller skal han fryse, stakkaaaaars. 

Var jo slemt å gi han det nye og gi Drómi arv etter b, når de har samme dekken I samme str 😅 men b hadde fått det nye om han skulle ha en st større altså. 

6 minutter siden, Issa skrev:

Var jo slemt å gi han det nye og gi Drómi arv etter b, når de har samme dekken I samme str 😅 men b hadde fått det nye om han skulle ha en st større altså. 

Nå syns jeg du legger veldig menneskelige følelser inn i dyra assa.. 😂😂

19 minutter siden, Legaat skrev:

Nå syns jeg du legger veldig menneskelige følelser inn i dyra assa.. 😂😂

🤪 Mest sannsynlig bruker de dem om hverandre og etter noen uker i gjørma så ser jeg ikke forskjell. Så Brandur/Drómi har fått seg nytt dekken, og sikkert Thor også i ny og ne :v 

• Haha 1

Har bestilt brodder og en julegave til en venninne fra leietau.no 😊 De burde snart sponse meg så mye som jeg legger igjen der 😂

Endelig kom den 😅 var tomt på lager sist, og siden de hadde fått en ny modell og sånn oooog... siden de ikke er så dyre så shiiit au 🙈🤣 Hrimnir 😍

D875C755-C5C2-448E-9056-C0AC768F643B.thumb.jpeg.51102a68de61aefcdcf7e8dbcf004e0c.jpeg

• Wow 2

2 timer siden, Hrimbakur skrev:

Endelig kom den 😅 var tomt på lager sist, og siden de hadde fått en ny modell og sånn oooog... siden de ikke er så dyre så shiiit au 🙈🤣 Hrimnir 😍

D875C755-C5C2-448E-9056-C0AC768F643B.thumb.jpeg.51102a68de61aefcdcf7e8dbcf004e0c.jpeg

Bestiller du fra Hrimir sin nettside?

• Wow 1

1 time siden, Nina skrev:

Bestiller du fra Hrimir sin nettside?

Stemmer 😊