Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

Vært en tur på Horze uten å kjøpe en eneste ting. Hu mora mi tok igjen for det, riktignok. Men syntes det var en del fine tightser bl.a., mye myke stoffer og høye liv. Bare ingenting jeg faktisk trengte. :) Så da har jeg vært flink. Før jeg drar til Island....

Har kjøpt flere spenner til nye hodelag. Teller vel ikke som kjøpt utstyr helt ennå? :lol: Må vel lage det først.

Kjøpte et par tøyler her for en stund siden da.

Kommer krypende tilbake inn hit :lol: Ble en handletur idag gitt.

Havre, spenst og gresspellets... B-vitaminer, mer Hooflex til høvene til Lillen (store høver = unødvendig stor mengde produkter :rofl: ) og et par kilo godbiter. Alt dette var liksom nødvendig.

Var ikke like nødvendig å kjøpe et hodelag og et par med hansker... Men jeg har jo ingen hansker og hesten har bare to hodelag, når alle de andre hestene har tre. Og det kan man jo ikke ha noe av!

Hamf, 3,7 liter harnessoile, div showsine , stashodelag, brun Grime med rosa padding på tilbud hos skoles samt flisdekken, må sende en bestilling på manstrikk, nummerskilt, B-vitaminer og div. Kan jo legge inn bilde av hodelaget, mange synes det er gyselig men ble sydd akkurat slik jeg hadde sett for meg så jeg har fått drømmehodelaget😍

756DE2D9-86BF-4E99-870E-A0A4159AFCB1.jpeg

Edited by LillianK
Legge til bilde
  • Liker 2
  • OMG 1

Eksemdekken og eksemhals på svintilbud. Pånnis skal barberes snart, og den halsen blir handy da. Jeg får beskyttet halsen ut sesongen, men slipper eksemdekken på resten av kroppen, under et varmere dekken. Jeg luuur! :P

• Haha 1

Fikk pakke med PS of sweeden pannereim beskyttelse, ps ridebukse (som eg syntes blei hakket for stort, så om nokon ønsker i 38 i jeansmønster så har eg) men mindre eg finner ut den er lur på vinteren med stillongs under 😂

Ellers så har eg jo to relativt gode butikker nær hesten som og fører PS merke 😳 I'm fuckt... Penger blir vel ikkje eksisterende framover 😵🤣

8 hours ago, Stjorm10 said:

Fikk pakke med PS of sweeden pannereim beskyttelse, ps ridebukse (som eg syntes blei hakket for stort, så om nokon ønsker i 38 i jeansmønster så har eg) men mindre eg finner ut den er lur på vinteren med stillongs under 😂

Ellers så har eg jo to relativt gode butikker nær hesten som og fører PS merke 😳 I'm fuckt... Penger blir vel ikkje eksisterende framover 😵🤣

Flaks du nettopp gikk opp i lønn da 😂

1 time siden, Sivoya skrev:

Flaks du nettopp gikk opp i lønn da 😂

Hahaha jaa 🤣 passa igrunn perfekt 🤭 nesten som at sjefen leste tankene mine 😁

• Perfekt 2

Var på svenske-høøks på søndag og da kjøpte jeg .. mest kjedelige ting. Den vinrøde voilocken 😍(lyst på den grønne og), B-vitaminer, gjerdetråd, monteringsnøkkel for isolatorer, tre bøtter, fire bomholdere (skal lage to hinderstøtter til), en tunnel til stangbittkjetting og et par neoprenklokker.

Var innom Høøks og Like a horse i Sverige i helga.. Nina prakka på meg et fullstendig gyyyselig underlag til longegjorden, kjøpte en lengre tempuraktig gjord, to par plastsåler... voilock på Høøks til 50% 😁

Ikke så veldig spennende 😅

Lommeboka mi har bare vondt etter Island. Tre fleecer fra cintamani og softshellbukse fra TR....... så gjenstår alle gaver jeg har handla, til mamma, svigerinne og kjæresten. Au for en uke. 

Masse masse refleks stæsj fra @mallilen😁🤩

Så no får mini stå modell i morgon. Posten er skikkelig treg å levere ut lapper, så den hadde ankommet på fredagen, men fikk ikkje lapp før i går kveld 🤔

• Liker 1

En svart ridebukse fra Hööks og rideregnfrakken derfra.  Den virker veldig bra. 👍

40 minutter siden, Nina skrev:

En svart ridebukse fra Hööks og rideregnfrakken derfra.  Den virker veldig bra. 👍

Jeg har jakken, utrolig god 😀

25 minutter siden, Issa skrev:

Jeg har jakken, utrolig god 😀

Ja,jeg ble positivt overraska. Fikk testa den i regn i dag, og den dekker jo så godt. Og  med liten hest ble det nesten lendedekken og. :P

1 time siden, Stjorm10 skrev:

Masse masse refleks stæsj fra @mallilen😁🤩

Så no får mini stå modell i morgon. Posten er skikkelig treg å levere ut lapper, så den hadde ankommet på fredagen, men fikk ikkje lapp før i går kveld 🤔

Derfor jeg sendte sporingsnummeret da vøtt 😂

7 timer siden, mallilen skrev:

Derfor jeg sendte sporingsnummeret da vøtt 😂

Jaaa, men var så mykje andre ting å tenke på i helga så glømte det litt ut 😂

• Haha 1

Var innom Høøks og tok helt tilfeldig en titt på salgshjørnet. Der fant jeg et par brune Arezzo ridestøvler til 400,- (vanlig pris 1999,-) - som passet helt perfekt! Ridestøvlene jeg har nå, er litt for løse i ankel og legg. Disse er sånn jeg tror ridestøvler skal være... og så så fine! 

Og så kjøpte jeg en kul 70-talls tynn boblejakke der som jeg har siklet på siden høstens nyheter kom - blå med rosa stripe over brystet. 

😍

• Liker 2
  • Yay 1
  • Gratulerer 1
  • Perfekt 1

14 timer siden, AstridN skrev:

Var innom Høøks og tok helt tilfeldig en titt på salgshjørnet. Der fant jeg et par brune Arezzo ridestøvler til 400,- (vanlig pris 1999,-) - som passet helt perfekt! Ridestøvlene jeg har nå, er litt for løse i ankel og legg. Disse er sånn jeg tror ridestøvler skal være... og så så fine! 

Og så kjøpte jeg en kul 70-talls tynn boblejakke der som jeg har siklet på siden høstens nyheter kom - blå med rosa stripe over brystet. 

😍

For en flaks, de støvlene er fine og virker gode! 

Har bestilt en vinterridetights på salg og en salhenger 🍾

• Liker 1

7 timer siden, Issa skrev:

For en flaks, de støvlene er fine og virker gode! 

Har bestilt en vinterridetights på salg og en salhenger 🍾

Hva slags bukse da? Hæ hæ hæ?

2 timer siden, Albina skrev:

Hva slags bukse da? Hæ hæ hæ?

Den der fra høøks bare 😅 får jo bytta den i butikk om den er promp. 

23 minutter siden, Issa skrev:

Den der fra høøks bare 😅 får jo bytta den i butikk om den er promp. 

Den på Horze var veldig god forøvrig. Mamma kjøpte seg en slik

1 time siden, Albina skrev:

Den på Horze var veldig god forøvrig. Mamma kjøpte seg en slik

Hvilken av dem? Må prøve hvis jeg skal ha noe derfra 🤪 

49 minutter siden, Issa skrev:

Hvilken av dem? Må prøve hvis jeg skal ha noe derfra 🤪 

Godt spørsmål, vet ikke om de har flere som likner. Den var bare i fargen svart og uten glidlås o.l. En helt vanlig tights, med fleecefor. Blir litt usikker på hvilken når jeg ser på nett, den hang fremme på Vinterbro. 

Spør her jeg. Noen som har B vertigo parkasen? Digger den nye fargen men usikker på om jeg kommer inn i den 

Edited by LillianK

17 timer siden, Albina skrev:

Godt spørsmål, vet ikke om de har flere som likner. Den var bare i fargen svart og uten glidlås o.l. En helt vanlig tights, med fleecefor. Blir litt usikker på hvilken når jeg ser på nett, den hang fremme på Vinterbro. 

Har den kneskinn? Barnet hadde en i fjor som virket god men har ikke sett på voksenvarianten

10 timer siden, LillianK skrev:

Spør her jeg. Noen som har B vertigo parkasen? Digger den nye fargen men usikker på om jeg kommer inn i den 

Hvordan? 

Gikk litt amok på www.leietau.no I dag. Kjøpte salettunderlag og brystpute i gult med refleks, begynner å bli så mørkt på ettermiddagene nå. 

Kjøpte anatomisk empathygjord til selen, samt martingal og reim fra brystet til saletten. 

Tror jeg skal kjøpe de nye broddene de har fått inn, bare å skru inn i hullet uten at man må rense osv. 

Har kjøpt et stalldekken, et skrittedekken og et fortøy brukt. Og så var jeg på hooks i dag og kjøpte: 
- Kodeleddsbeskyttere 
- Hals til fairfielddekken
- B-vitamin