Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

7 minutter siden, Mona skrev:

Man får ikke byttet inn fra nettbutikken på den fysiske ved Linnesvollen iallfall, var ei som prøvde mens jeg var der. Ikke på Høøks hjemme heller... 

Det kan nok stemme, for adressen man skal sende pakken til er adressen til den fysiske butikken på Vinterbro. Det ville nok gått bare der. Høøks pleier jo være kjempegreie da, så lenge man har kvittering eller kjøpt det på medlemskonto. Aldri vært problemer i Moss, ski eller Skedsmo :) 

Om de er vrange kan du slenge deres egne kjøpsvilkår i fjeset dems 💩 

Screenshot_20190804-162324_Chrome.jpg

Jeg har byttet ting jeg kjøpte på nett i fysisk butikk hos hööks ☺️ Null problem på skedsmo i alle fall.

Har kjøpt endel brukte småting jeg har bruk for, to bitt og en sidepull til turbruk. 

Har ellers bestilt to ridebukser på salg, kopper i hvitt med pus til dressurbelegg til når vi skal være fine og mellomtykt utedekken til alle tre damene. 

Huff, det har blitt litt mye i det siste.. 

-kopper med lammeskinn, forbruksvare

-sprangbelegg foran og bak fordi det var så billig 

-selvheftende bandasje 

-olje 

-sporer

-et fleecedekken 

-ogilvy pad 

-prestige trapezium pad 

-sokker 

-også trengte jeg fluemiddel igjen, så da ble det også en:

-boblejakke 🙄🤣

Lite ridning i det siste, kan man si, da handler jeg visst 🙈

Den siste setningen der.. Rart hvordan, det henger sammen? 😬😂 Kløøør i fingrene etter en stund. Nesten glad jeg har så mye å male 😂 

1 time siden, Issa skrev:

Den siste setningen der.. Rart hvordan, det henger sammen? 😬😂 Kløøør i fingrene etter en stund. Nesten glad jeg har så mye å male 😂 

Hahahajo men det er jo logisk? Jeg kompenserer for all den tiden jeg ikke får hestet, med å skaffe hesteting hjem til meg? 😇

• Liker 1

Har kjøpt meg linser. Igjen. Og jeg kunne f meg kjøpt en dyr ridebukse, hodelag eller annet dill annen hver måned for samme beløp som linser koster for 2 mnd. Wraaaah

• OMG 1

Jeg har kjøpt et "nytt" regndekken brukt siden det jeg hadde kjøpt var for lite (mumle mumle, dumme måletabeller).

Men nå er jeg klar for høsten dekkenwise! Dvs burde kanskje hatt nytt refleksdekken 🤔 

Åh, minner meg på at eg må oppdatere refleks beholdningen.. Flytter jo relativt sentralt og greit å synest i mørke. Dekken, fortøy og til bein må shoppes. Har jo ikkje hatt behov for det oppi skauen 🙈

Jeg kjøpte 50gr og 100gr trinitydekken, de ligger så godt på fjording 😊 

Og ny sal! Kent&masters for lav profil, som betyr mer støtte enn cobmodellen, hurra! Og den lefsa jeg hadde fikk saltilpasseren med hjem så hun kan demontere den og bruke treet inni til demoer osv 😊

Uff dekken.. gir meg magesår hver høst. Håper noen av de jeg har fremdeles passer. Utegang i år, så spent på hvordan behovet vil være 🤔 

@Mona hvordan synes du holdbarheten er på trinity? Ser det bare er 900d

Edited by Reaper

18 timer siden, Stjorm10 skrev:

Åh, minner meg på at eg må oppdatere refleks beholdningen.. Flytter jo relativt sentralt og greit å synest i mørke. Dekken, fortøy og til bein må shoppes. Har jo ikkje hatt behov for det oppi skauen 🙈

Jeg har muligens en drøss sånt om du vil ha billig og tålelig pent brukt 😊

2 timer siden, mallilen skrev:

Jeg har muligens en drøss sånt om du vil ha billig og tålelig pent brukt 😊

Åh jaa, om du har så send meg gjerne lista og str og pris 😊 blir dyrt nok framover om at eg skal vere så "fin" på det og handle nytt 😭

Stallskifte, Vegastur og nytt kjøkken 😱

8 timer siden, Reaper skrev:

Uff dekken.. gir meg magesår hver høst. Håper noen av de jeg har fremdeles passer. Utegang i år, så spent på hvordan behovet vil være 🤔 

@Mona hvordan synes du holdbarheten er på trinity? Ser det bare er 900d

De holder ikke noe dårligere enn Amigoen syns jeg. Hektor tok et på beite, men da var det sømmen i kantebåndet som gikk, selve dekkenet var like helt. 

• Takk 1

2 timer siden, Stjorm10 skrev:

Åh jaa, om du har så send meg gjerne lista og str og pris 😊 blir dyrt nok framover om at eg skal vere så "fin" på det og handle nytt 😭

Stallskifte, Vegastur og nytt kjøkken 😱

I fix - prøver i morra 😊

• Perfekt 1

Jeg har kjøpt den nye jodphur-ridebuksen i softshell fra Hööks. Spent på hvordan den er! Krysser fingrene for at den er såpass god at jeg ikke må kjøpe Top Reiter. 😛 La til en Trinity voilock i handlekurven da jeg kjøpte buksen. Veldig glad de har kommet med coilock i tillegg til sjabrak. Kjedelig som jeg er kjøpte jeg sort, men de to andre fargene de har var og utrolig fine! Liker fargepaletten til Hööks i høst.

image.png.4b2482cf3a946f268ea623bd4cc878f3.png

image.png.786d83d720648b1234cee9f3f5042c68.png

Edited by Sunniva
  • Liker 3

Klådde på buksa I går og den virket fin I stoffet. Ikke sånn som trekker til seg alt av støv og kanskje litt lik de hrimnir-buksene. 

Skal også bestille voilock. Liker sånt vaffelstoff inni. Skal ha den røde I hvert fall. Har en helt lik i svart fra børjes men den ble ødelagt i vask nå. Brukt den myyye 😅 

16 minutter siden, Issa skrev:

Klådde på buksa I går og den virket fin I stoffet. Ikke sånn som trekker til seg alt av støv og kanskje litt lik de hrimnir-buksene. 

Skal også bestille voilock. Liker sånt vaffelstoff inni. Skal ha den røde I hvert fall. Har en helt lik i svart fra børjes men den ble ødelagt i vask nå. Brukt den myyye 😅 

@Sunniva Ooooo. Da venter jeg spent på hva folk synes om den. Jeg har ønska meg TR sin i softshell så lenge jeg kan huske - men det er jo så dyrt. Og derfor har det aldri blitt. 😭😂

10 minutter siden, Albina skrev:

@Sunniva Ooooo. Da venter jeg spent på hva folk synes om den. Jeg har ønska meg TR sin i softshell så lenge jeg kan huske - men det er jo så dyrt. Og derfor har det aldri blitt. 😭😂

Jeg har en softshell fra TR, men den er ganske så slitt, så da prøver jeg et rimelig alternativ før jeg evt. investerer i ny. 😛 

• Perfekt 1

Jeg har to stk fra TR i softshell, men skulle gjerne hatt et rimeligere alternativ, ja. Så håper denne kan være noe, du må oppdatere oss :D Men spørs vel om den er lang nok i beina til meg på 1,80 m. TR sine i lang modell går akkurat 😅

• Liker 1

Kjøpte TR softshell på VM, de hadde salg, 100 euro. Har aldri hatt den før, så satser på at den er god. 

Har i tillegg kjøpt ny hjelm, casco mistrall, vinterroeckl og ny gjord til ponni.

Pluss nye bremser og nytt drag til hengeren 😩

Kjøpt meg to nye reimer til g-boots 😅 superstas

Gjort et par grisegode kjøp på nesten ubrukte Rhinodekken til Fabio og en amigopysj til jøken 💪

Jøk fikk også nytt Bucas ( 😱 )  bugdekken. HW er så store i halsen så da prøvde vi oss på det billigste vi fant av noe annet for å se om det passer bedre. Bedre i halsen og gnager hvertfall ikke men neeesten litt trangt. Får svelge den lille kamelen der da 😂 

Dog er det gruuuusomt 😂😂 

B1622E52-3ABA-4298-85DF-CFC94C2C55C6.thumb.jpeg.a584e5ab2aa5529b87b1803e24048c6c.jpeg

Splitter ny Passier Corona. Håper den varer litt lenger enn 6 måneder

• Liker 2

53 minutter siden, Stjorm10 skrev:

Fy søren så fine 🤩🤩@mallilen kva tar du for noko sånt? 😇🦄

Akkurat den der (burgunder)lander på 520,- inkl frakt. Med vanlige stener istedetfor swarovskier kommer den på 295,-+frakt :)

Regnbuereima kom vel på 400inkl frakt, den med blå stener i "blomst" har grunnpris 295 og swarovskier i tillegg, så litt mer enn den burgunder siden den har fler stener.

den blå husker jeg ikke lenger. 295? 

Edited by mallilen