Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

3 timer siden, Elisabeth E skrev:

Skulle "bare" innom en hestebutikk i Spania. 

Det ble dyrt gitt.. 😬 Men på en måte likevel billig 😂Snapchat-1515549042.jpg.d575a225a9d7f9e584d9a96c4b4b2b0a.jpg

Nyydelig farge! Helt min smak!

• Liker 1
  • Takk 1

Nytt hodelag og frambeinsbeskyttere 😊

Har tenkt på det i evigheter og vurdert en haug ulike typer, men etter å ha vært på høøks og sett/kjent på de så ble det disse:

B280C931-899F-43CE-BDF1-DD2BF17FE98D.png

7BEC5C48-6ACF-4B89-B93F-0AB981CCE186.png

• Perfekt 1

Kjøpt zilco classic sele, drit lei av at lærselen må pusses og styres så enormt med hver gang jeg har kjørt i terreng eller blitt skitten/våt. Blir veldig greit med sele jeg kan spyle i dusjen 😁 I tillegg har de selene stillbare salett puter, genialt 😊

• Liker 2

Kjøpte et par ridestøvler til halv pris på høøks faktisk. Passet de tjukke leggene mine 🤓 hverdagsstøvler. Har også kjøpt to nye ridebukser/tights og en grime med hjerter på til datteren/hesten 😅 og en saltstein.

4 minutter siden, Issa skrev:

Kjøpte et par ridestøvler til halv pris på høøks faktisk. Passet de tjukke leggene mine 🤓 hverdagsstøvler. Har også kjøpt to nye ridebukser/tights og en grime med hjerter på til datteren/hesten 😅 og en saltstein.

Oh, hvilken modell?? 😀

13 minutter siden, Elisabeth E skrev:

Ah, fiiiine! :D :D

Litt mer vågale enn jeg pleier føle meg 😅 men gode å ha på 😃

Jeg var på tur til Børjes og Ullared.. :P Pluss at jeg har kjøpt noe brukt.  Så:

- 3 ridebukser (en svart, en hvit, en grå. Føler meg fargerik! 😂)

- Et brunt hodelag som kan brukes i konkurranser og som forhåpentligvis matcher salen

- «Krage» som jeg forhåpentligvis kan bruke i stedet for stevneskjorte. Er veldig spent på hvordan / om den vil funke 😛 

- Lendedekken i ull

- Broddeutstyr 

• Liker 1

Mitt siste kjøp er:

Hovolje

2 pakker med godis fra cavalor

Farriers formula 

PS of sweeden grooming bag 🙈

Såå fikk eg jo endelig den nye pannereima mi fra PS of sweeden, bursdagsgave fra familien. Fytti søren 😍 så no må eg bestille meg pannereim beskytter 😂

• Liker 1

59 minutter siden, Stjorm10 skrev:

Mitt siste kjøp er:

Hovolje

2 pakker med godis fra cavalor

Farriers formula 

PS of sweeden grooming bag 🙈

Såå fikk eg jo endelig den nye pannereima mi fra PS of sweeden, bursdagsgave fra familien. Fytti søren 😍 så no må eg bestille meg pannereim beskytter 😂

Bilde! 😍 Min pannereim ligger i plasten fortsatt 😬😬😬

33 minutter siden, Issa skrev:

Bilde! 😍 Min pannereim ligger i plasten fortsatt 😬😬😬

Skal få ordnet ett skikkelig ett i dag 😍 har ventet på den siden midten av mai så på tide 🤭

1 time siden, Stjorm10 skrev:

Skal få ordnet ett skikkelig ett i dag 😍 har ventet på den siden midten av mai så på tide 🤭

Flink 😁 er så mange fine, jeg vil ha alle 😭 venter enda på svart breetchers med helforsterkning 😡 de lovte meg dem i midten av april. Men lager heller alle mulige andre farger 🤪 

1 time siden, Issa skrev:

Flink 😁 er så mange fine, jeg vil ha alle 😭 venter enda på svart breetchers med helforsterkning 😡 de lovte meg dem i midten av april. Men lager heller alle mulige andre farger 🤪 

Ja, eg var jo innom Skoies på vei heim i påsken, så såg eg den rainbow-farga, då var eg solgt så då var det mitt bursdagsønske for året. Eg liker ikkje å innrømme det, men kunne nok fint handla omtrent alt ifra den sjappa der 😂💰💸 men då hadde vel gubben kverka meg 🤣

2 timer siden, Stjorm10 skrev:

Ja, eg var jo innom Skoies på vei heim i påsken, så såg eg den rainbow-farga, då var eg solgt så då var det mitt bursdagsønske for året. Eg liker ikkje å innrømme det, men kunne nok fint handla omtrent alt ifra den sjappa der 😂💰💸 men då hadde vel gubben kverka meg 🤣

Bare ikke kjøp direkte fra PS of sweden sin egen nettbutikk så, de er ikke spesielt gode på service... 

Never mind, fikk faktisk akkurat e-post av de nå etter 14 dager + som løser problemet.. 

Edited by Edith

5 minutter siden, Edith skrev:

Bare ikke kjøp direkte fra PS of sweden sin egen nettbutikk så, de er ikke spesielt gode på service... 

Never mind, fikk faktisk akkurat e-post av de nå etter 14 dager + som løser problemet.. 

Deet har eg gjort 🙈 trur heller eg skal sende bestilling med mamma og stefaren neste gong dei er bortover. 

Ooo grattis 

Må sende tilbake den ene ridebuksa jeg bestilte. Snakker om killer søm i skrittet 🙄

Fin 😍 har den grå men den blir jo borte under all luggen 🙄 får ri fort så den bretter seg bak. 

10 hours ago, Issa said:

Ooo grattis 

Må sende tilbake den ene ridebuksa jeg bestilte. Snakker om killer søm i skrittet 🙄

Var det fra Horze eller? Jeg har sendt tilbake flere dit pga teite sømmer i skrittet 🙄

Edited by Sivoya

2 timer siden, Sivoya skrev:

Var det fra Horze eller? Jeg har sendt tilbake flere dit pga teite sømmer i skrittet 🙄

Jepp. Var helt umulig å overse den sømmen selv om buksa ellers virket bra. 

13 hours ago, Issa said:

Jepp. Var helt umulig å overse den sømmen selv om buksa ellers virket bra. 

Ja, det var akkurat sånn jeg følte det og. Det er da det er irriterende å handle på nett og måtte styre med å sende tilbake :P 

1 time siden, Sivoya skrev:

Ja, det var akkurat sånn jeg følte det og. Det er da det er irriterende å handle på nett og måtte styre med å sende tilbake :P 

Kostet meg 95 kr i porto 🤪 og adressen er ikke veldig langt unna men man får jo ikke levert den over disk så.. Aldri mer nettshopping av bukser, har sendt tilbake ganske mange etter hvert 😅 

7 timer siden, Issa skrev:

Kostet meg 95 kr i porto 🤪 og adressen er ikke veldig langt unna men man får jo ikke levert den over disk så.. Aldri mer nettshopping av bukser, har sendt tilbake ganske mange etter hvert 😅 

Joda, man får levert retur i butikken på Vinterbro :)

1 time siden, Elisabeth E skrev:

Joda, man får levert retur i butikken på Vinterbro :)

Står på returskjemaet at de ikke gjør 🤔 prøvde en gang for lenge siden men da ble jeg sendt hjem med varen.. Pakket du den inn først? 

Akkurat nå, Issa skrev:

Står på returskjemaet at de ikke gjør 🤔 prøvde en gang for lenge siden men da ble jeg sendt hjem med varen.. Pakket du den inn først? 

Pakk det som om det skal sendes i posten og lever over disk i butikken. Gjort det mange ganger det siste året 👍

4 timer siden, Elisabeth E skrev:

Pakk det som om det skal sendes i posten og lever over disk i butikken. Gjort det mange ganger det siste året 👍

Takk, skal prøve det neste gang. Utrolig sure penger 😅 

• Liker 1

Man får ikke byttet inn fra nettbutikken på den fysiske ved Linnesvollen iallfall, var ei som prøvde mens jeg var der. Ikke på Høøks hjemme heller...