Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

32 minutter siden, Stjorm10 skrev:

Romjulshoppingen endte i to nye sjabrakker fra PS of sweeden 👀 direkte fra kilden i Sverige 🙊💸

Tørr ikke klikke meg inn der en gang 😅

3 timer siden, Kah skrev:

Tørr ikke klikke meg inn der en gang 😅

Skjønner eg godt 😅 blir fort dyrt i korga, fram til eg trykket sida vekk 🙄🤭

12 minutter siden, Stjorm10 skrev:

Skjønner eg godt 😅 blir fort dyrt i korga, fram til eg trykket sida vekk 🙄🤭

Det der gjør jeg også hele tiden 😅 begynner med én ting så plutselig kostet det 6 tusen og jeg må bare fjerne hele siden 😂 

5 minutter siden, Issa skrev:

Det der gjør jeg også hele tiden 😅 begynner med én ting så plutselig kostet det 6 tusen og jeg må bare fjerne hele siden 😂 

99% av all min shopping foregår sånn 😂

Jeg handler som regel fra Horze, fordi de sender så raskt for tiden 😛 Bestilte meg en pull-on ridebukse med silikon på salget nå, og en antisklipad siden hesten er rundere enn ei kule og jeg er lei av å fly over hodet på ham 😛 

Kjøpte en ny bruktsal til B. i barnestørrelse. Den lå overraskende bra og i ro der jeg ville ha den. Og den forrige passet enda dårligere enn jeg .. ville se (jeg visste jo den ikke var perfekt på noe vis) for han var småøm i skulderpartiet. Så håper jeg rompa som skal oppi der også liker salen. Jeg satt i hvert fall bra der, til at den var litt liten 😛 16" sete. 

Hodelag, dekken 100 g og en 3 liter med iron xcell. Håper det kommer fra posten i dag

Fuck.

30% på salget på Høøks.
Veit det snart kommer 50%, men orka ikke vente...
Ny ridebukse + to nye tynne "trenings"-gensere.
Også kjøpte jeg nettopp noen nye sko.

Og vurderer å handle litt på Horze. Just because... O:-)

Skal vi see... fikk ny voilock fra Denni Design før jul, kjøpt en brukt Akton pad, Rambo VL stable 450g og Amigo VL stable 450 g til Fabio på kjempesalg oooog Rhino VL stable medium til jøken 😍 jooo, og et brukt Amigo Bravo heavy til Váli -han trenger ikke herpe helt nye klær 😂

Oooog så har vi fylt opp med ponnimat fra svenskelandet i dag 😀

17 minutter siden, Hrimbakur skrev:

Skal vi see... fikk ny voilock fra Denni Design før jul, kjøpt en brukt Akton pad, Rambo VL stable 450g og Amigo VL stable 450 g til Fabio på kjempesalg oooog Rhino VL stable medium til jøken 😍 jooo, og et brukt Amigo Bravo heavy til Váli -han trenger ikke herpe helt nye klær 😂

Oooog så har vi fylt opp med ponnimat fra svenskelandet i dag 😀

Hva er vl? Vari layer? 

Jeg kjøpte masse utstyr i går, fikk en søt ponni med på kjøpet! 😍20190120103136_IMG_2817.JPG.36c9aec793b6eee08c00760ef65122a6.JPG

• Liker 15
  • Hjerte 1

Skulle på hooks for å kjøpe ride/skrittedekken og brodder. Kom hjem med en trinity shabrack? Skjedde et eller annet der altså, glemte helt hva jeg skulle ha. 

Jeg har shoppa på Skoies i dag! 

-Ble et reflekdekken som var på tilbud

-3 nye bitt, et todelt og 2 tredelte

-En fleece - også på tilbud

-Grått ulldekken

-G-boots

Forrige uke var jeg på Hooks og handla litt og. Da ble det: 

-Nytt greip

-Bøtter 

- 2-delt bitt

-Vest

Shopper sjeldent så siste uka har jeg virkelig slått til. 😅

• Liker 1

Har bestilt to Guard Horse-ulldekken - de er så fiiine! Ett brunt og ett grått. Ville helst ha rødt, men det var ikke alle enige i. Fine uansett, da. 

47 minutter siden, Anananas skrev:

Horse guard? 😅

Det var det kanskje, ja 😂

Jeg synes visst det er kalt ute, så jeg kjøpte nytt 220 g vinterdekken til hesten min. Tror ikke han trenger, og egentlig er jeg superblakk, så føler jeg var kjempelur som kjøpte nytt dekken. Var 30% på det i det minste.

Jeg vet ikke helt om det teller som utstyr, men jeg har kjøpt to bøker! Horse Behavior Exposed av Abigail Hogg og Language Signs and Calming Signals of Horses av Rachaël Draaisma. Er spent på å lese disse, særlig den siste har jeg hørt veldig mye skryt av :D 

Edited by Sivoya
  • Liker 1

Nyeste her er en ny trinityhals, og et mio 350g vinterdekken, siste kjøpt brukt. Elsker dekkendreper!

Jeg er helt håpløs, kjøpte zilco r-grip tømmer bare fordi de er de beste tømmene i hele verden.

• Liker 1

Kjøpt et W-healing magnetdekken til bortskjemten. 😊

Snørekjøringssele :D (og miniski), to himalayastener, en rosa sjabrak (:rødmer:) og bandasjeunderlag som er helt like trapezepaden min og som skal brukes til sådant. 

Kjøpt hodelagsbag fra PS, samt hakreim der i fra. De har 20% på hele sortimentet i dag om man bruker koden BABYBOOM