Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

Mange av mine har hull etter forsøket med  ha alle hestene sammen i fjor vinter :( de får leve med dem, kjøper ikke mange nye 👹 

1 time siden, Issa skrev:

Mange av mine har hull etter forsøket med  ha alle hestene sammen i fjor vinter :( de får leve med dem, kjøper ikke mange nye 👹 

Hadde 1 hvor hele ytterforet var dratt ut og det hadde revnet opp på hele siden. Orket ikke redde det 😅

10 minutter siden, Anananas skrev:

Hadde 1 hvor hele ytterforet var dratt ut og det hadde revnet opp på hele siden. Orket ikke redde det 😅

Forståelig 😅 svei i hjertet da jeg kastet et rino wug med hele sideflesket revet fra av foret 😡 et dekken jeg heldigvis hadde kjøpt brukt og billig to år tidligere. 

Hum et høynett og probiotika fra øvrevoll, jerntilskudd og showshine( tømte flaska på nesten en dusj så bom kjøp) samt bitt fra horze. Loppefrø og nisselue og 2 l showshine fra borjes samt ei Grime fra hooks til

juliebilder👍🏻Kjøpestopp til

januarsalg

Edited by LillianK

Nå skulle jeg synes synd på meg selv som ikke har kjøpt noe på evigheter. Men. Jeg har jo kjøpt meg klokker. Suuuperspennende. Og jeg har byttet en ridebukse med min mor. Hun ville ha lik som meg, kjøpte da en ny (samme str ++) - så er det tydeligvis kommet en ny årgang av denne ridebuksa nå da. Bittelitt mindre i str, en anelse lavere i livet. Så hun insisterte på å få min.

• Haha 1

Har da blitt litt for mye shopping her i det siste.... Vant jo et rhino på skoies auksjonen + en jakke. Handla i helga på lokale butikken, en sjabrak. farriers formula, sokker, hansker og børster/røytestein. 20-70% i butikken. 

Ei på stallen var i sverige ei helg og handlet 2 refleksgrimer fra hooks til meg. 

2 timer siden, ME&FB skrev:

Har da blitt litt for mye shopping her i det siste.... Vant jo et rhino på skoies auksjonen + en jakke. Handla i helga på lokale butikken, en sjabrak. farriers formula, sokker, hansker og børster/røytestein. 20-70% i butikken. 

Ei på stallen var i sverige ei helg og handlet 2 refleksgrimer fra hooks til meg. 

Synes det var fryktelig dårlig gjort st dere ikke sa fra at hun skulle på hööks 🥴

Ps og sweden hodelag. Så nå er det slutt. Lommebok lukket frem til etter jul 

9 timer siden, CruVal skrev:

Synes det var fryktelig dårlig gjort st dere ikke sa fra at hun skulle på hööks 🥴

Familie tur med foreldrene 😀

Jeg kjøpte et 300g heimer vinterdekken og et fortøy til sprangsalen, brukt. Flink jente x) 

Bestilte lammeullsåler til meg og poden jeg og, er litt krise uten haha. Så har jeg bestilt ferdig julegaven til poden, det siste var en sjabrak som matcher ridejakken, med bling bling-kant, samt et par matchende ridesokker. Så får vi reise på noen stevner så hun rekker bruke det før det blir for lite alt sammen 🤪 

Ny vinterridebukse fra Horze, er så lei av å fryse, og lei av den jeg har som alltid sklir ned. Kjøpte en med bukseseler, da holder den seg vel oppe. :P

Kjøpte meg nye stigbøyler. Acavallo Arena Sikkerhetsstigbøyler i fargen Rosegull :) Hadde tenkt å kjøpe svarte eller grå, nøytrale, men så dreit jeg litt i å være nøytral og gikk for farge istede :D Tenker de skal bidra til at jeg føler meg litt tryggere på hesteryggen :)

• Liker 2

7 timer siden, Bitten&Betty skrev:

Kjøpte meg nye stigbøyler. Acavallo Arena Sikkerhetsstigbøyler i fargen Rosegull :) Hadde tenkt å kjøpe svarte eller grå, nøytrale, men så dreit jeg litt i å være nøytral og gikk for farge istede :D Tenker de skal bidra til at jeg føler meg litt tryggere på hesteryggen :)

Digger den! Rosegull! 😍

• Liker 1

11 minutter siden, Mariell skrev:

Altså. Det er MYE utstyr på Olympia horse show. LeMieux er billig her også 🙈🤭

Det er det morsomme -LeMieux ER egentlig et veldig rimelig merke -er bare det at norske butikker ser muligheten til å legge litt godt på 😛 Husker vi var overraska den gangen det var "helt nytt" over hvor rimelig tingene var i innkjøp 😛 Vi gikk jo nesten bananas på Spoga 😂

Endelig har jeg kunnet unne meg noe nytt igjen! 😇 Julegaver til meg selv og hesten. 

Kjøpt 3 ridebukser på salg, siden jeg har solgt unna en del som hadde feil passform til meg. En FITS, en Horze tights og en med høyt liv og helsilikon som er ukjent for meg av merke (Chillout). Men den var utrolig pen. Alle på salg. Gleder meg til å få de! 

Så har jeg kjøpt en sånn magic brush, gurkemeietilskudd, urter til luftveiene, showsheen og et 200g underdyne-dekken på salg. 

• Takk 1

Ja det gjorde ikke noe at sjabrackene kosta 490kr istedet for 750kr 🙈 Beleggene var jo på salg til 400kr ca. De matcher jo sjabracken hjemme. Finn der i noen timer men følte jeg ikke fikk sett noe. Var alt for mye der 😅

5B1E1BEB-5179-45CF-AE6F-B8242A672BC3.jpeg

645D4652-CD4C-4E31-BB50-76669E1735C7.jpeg

87F8B92F-B0B1-4779-B324-405A7ACFA5AB.jpeg

• Liker 3

Uff blitt mye shopping i det siste 🙈🙈🤔 Paul Fielder dressursal, 2WB vinterdekken(salg på Jarlsberg ), turkis polypad(monteløp), blå biothane tøyler m/gummigrep, 400g HW linner. Barberte jo plutselig hesten.. 😇🙈 

Nå MÅ det bli pause/stopp på shoppinga.. 

D97CE89C-4CB1-45B1-B1BB-25D9148DA716.jpeg

0766DC34-6191-42B1-8EF9-66A8AC8EC21C.jpeg

• Liker 1

Fikk nettopp pakke fra Horze 🤗 (Siden vi skal bytte til en billigere stall, har jeg endelig råd til å shoppe litt igjen 😂) Hadde bestilt refleksjakka som er på halv pris, og ble skikkelig positivt overraska over hvor fin den var i passformen! Ikke ofte refleksjakker ser feminine ut 😜 Håper den er like bra som den er fin.

Datteren bestilte hack til ponnien sin, det blir spennende å se hvordan det fungerer! 

47 minutter siden, AstridN skrev:

Fikk nettopp pakke fra Horze 🤗 (Siden vi skal bytte til en billigere stall, har jeg endelig råd til å shoppe litt igjen 😂) Hadde bestilt refleksjakka som er på halv pris, og ble skikkelig positivt overraska over hvor fin den var i passformen! Ikke ofte refleksjakker ser feminine ut 😜 Håper den er like bra som den er fin.

Datteren bestilte hack til ponnien sin, det blir spennende å se hvordan det fungerer! 

Jeg har også den jakken, og den er fantastisk! Eneste minuset er at glidelåsen på min har begynt å dele seg, men den er vanntett, sitter fint, ikke trang rundt ræva, litt høy hals. Elsker den, så skal få noen til å sette i ny glidelås 😛 

19 minutter siden, Mona skrev:

Jeg har også den jakken, og den er fantastisk! Eneste minuset er at glidelåsen på min har begynt å dele seg, men den er vanntett, sitter fint, ikke trang rundt ræva, litt høy hals. Elsker den, så skal få noen til å sette i ny glidelås 😛 

Å, så godt å høre! Lurte litt på om den faktisk er vanntett. 

Den høye halsen liker jeg kjempegodt 😍 Gleder meg til å ri med den etterpå! 

Håper du får fikset den! Ellers er den som sagt på 50 % nå.

7 minutter siden, AstridN skrev:

Å, så godt å høre! Lurte litt på om den faktisk er vanntett. 

Den høye halsen liker jeg kjempegodt 😍 Gleder meg til å ri med den etterpå! 

Håper du får fikset den! Ellers er den som sagt på 50 % nå.

jeg så det, men den er helt strøken enda bortsett fra glidelåsen 😛 

• Liker 1

3 minutter siden, Mona skrev:

jeg så det, men den er helt strøken enda bortsett fra glidelåsen 😛 

(Jeg kom på et problem med at jakken er så fin, og det er at døtrene mine antagelig kommer til å stjele den, og så sitter jeg igjen med deres gamle, uformelige høøks-jakker i steden 😜

• Haha 1

Er det noe håp om at den jakka er stor i størrelse?

Var bare XS og store størrelser igjen, ingen i S eller M....

2 minutter siden, Matilde B. skrev:

Er det noe håp om at den jakka er stor i størrelse?

Var bare XS og store størrelser igjen, ingen i S eller M....

Dessverre, jeg syntes nesten den var litt liten i størrelsen, hadde tenkt jeg skulle få plass til tykke gensere under, men det går nok bare akkurat. 

• Liker 1

Jeg bestilte sikkert XL, og det er det jeg bruker til vanlig. 

• Liker 1

Romjulshoppingen endte i to nye sjabrakker fra PS of sweeden 👀 direkte fra kilden i Sverige 🙊💸

• Liker 1