Jump to content
hildevictoria

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

Intet mindre enn 3 nye ridebukser. 🙈

To på Skoies-salg, og vant en auksjon på Stokke Ridesport i går. 😊

Fant FF på tilbud så da kunne jeg likegjerne også kjøpe showshine og to sjabraker, en hvit KL og en vinrød schockemole, begge på godt gammeldags bud😇 

2DB466C7-B664-4CA5-93EA-96E3BFC621AD.jpeg.3b39f8d3cd044da08196643cf198fa30.jpeg

• Liker 4

Redback sko i litt større størrelse,så jeg får plass til tjukke sokker.Rhino utedekken med varilayer.Amigo lærgrime.Mountain Horse polar breeches.Hrimnir ridebukser.Top reiter soft shell pocket.Kingsland piquet.
Fikk omsider brukt opp resten av gavekortet :)

• Liker 4

Gikk på enda en smell på horze..  Hi-viz refleksbelegg, korsteel blått trinsebitt, knallgrønn ridetights og 300grams liner til amigodekkenet.

Ææææsj, nå har jeg kjøpt et par brukte PC belegg. Og forresten så har jeg belegg og en sjabrak og et transportleietau(?) liggende i bilen. Nå er det snart slutt. 

320BAD7E-0E6E-45D9-8B20-E45F69A6D43B.jpeg.4cc296d8ca66b400070eb288e59f0d64.jpeg

På tur hjem. 5077858F-3934-4979-B929-82A7A0369B97.jpeg.11b0be100b4e590cef3ffac0bbd5468b.jpeg

Allerede hjemme. Men ga bare 200kr for det, så må være innafor. Sant? 😇

1 time siden, CruVal skrev:

Ææææsj, nå har jeg kjøpt et par brukte PC belegg. Og forresten så har jeg belegg og en sjabrak og et transportleietau(?) liggende i bilen. Nå er det snart slutt. 

På tur hjem. Allerede hjemme. Men ga bare 200kr for det, så må være innafor. Sant? 😇

Sa hun dagen før black friday? 🙊

• Haha 1

16 minutter siden, Issa skrev:

Sa hun dagen før black friday? 🙊

Kåm ååånn da, nå har jeg jo det jeg trenger! (Selv om Valle har halv pris på komperdell-vestene jeg bruker, og burde hatt i en str større, og lurer på om -50% på dekken 🤤

8 minutter siden, CruVal skrev:

Kåm ååånn da, nå har jeg jo det jeg trenger! (Selv om Valle har halv pris på komperdell-vestene jeg bruker, og burde hatt i en str større, og lurer på om -50% på dekken 🤤

Man aldri alt man trenger :D eller "trenger" er vel mer ordet. 

Jeg har ikke kjøpt hesteutstyr på sånn 7-8 mnd nå 😅 Gnur i denne tråden og blir misunnelig! 

Jeg vant en grime med  på stevne i september, da. Teller det? 🙄😂 

Vindussjåpper når jeg kjeder meg. Sååå mye fint, men jeg er nazi med meg selv. Hmpf. 

Bestilte meg hjelm på 20% salg - jeg har ridd rundt med en ikke godkjent på alle stevner og kurs, det gjør meg svett :lol: Sååå bestilte jeg ridejakke til poden som hun skal få til jul, perfekt at det var 60% på den :D 

Trengte litt nye dekken, så da ble det HW trotter-dekkenet (350g) og mio 200g. Pluss termometer til hest, repairkit til dekken og en «mirakelbørste» 😅 Bra det ikke kommer hentelapp i posten lenger!

Edited by Anananas
  • Haha 1

Den der shoppestoppen min gikk jo skikkelig bra 🙄 

seks pannebånd fra Horze (som skal ommøbleres), ooooog så fikk jeg hentemelding på pakke fra Børjes idag tidlig. Måtte sjekke ordrelista, og joda. Ludden trengte visst fire hodelag til og litt annet stæsj. Men hodelagene kosta en hundrings hver på supertilbud, da. 😇

Tror jeg må klippe alle kort i to, få noen til å endre passordet på paypalkontoen min, og gå over til kontanter. Og telebank. Dette går jo ikke i lengden! 

Shoppestoppen min gikk til helvete. 😳 Enda en ny ridebukse (da den ene jeg kjøpte tidligere ikke passa), Ice Vibe knebelegg, Roeckl Polartec hansker og biotin.

Hmm... Billig KL dunvest, den gamle har nesten ikke dun igjen og jeg fryyyser! 
Kjøpte et greip og to par såler til hesten på Høøks 😛 Kom over to flasker med supershampoen min ❤️ ooog en eske himalayasteiner og to pakker Equipak til ponni. Nå blir det såler. ehe 😛 

Hw rhino wug 200gram. Veldig fornøyd - ligger fiiint på ponnis! 

Samt et amigo insulator 100 gram- sånn itilfelle jeg fryser en kveld sånn at hu må ha noe på inne 🙈

Nå tror jeg vi har nok dekken for ei stund👀

25 minutter siden, yeahliza skrev:

Hw rhino wug 200gram. Veldig fornøyd - ligger fiiint på ponnis! 

Samt et amigo insulator 100 gram- sånn itilfelle jeg fryser en kveld sånn at hu må ha noe på inne 🙈

Nå tror jeg vi har nok dekken for ei stund👀

Får man egentlig nok dekken? 😅 jeg får ikke det 🙈

1 time siden, Anananas skrev:

Nei! 😂 Syns, stadig jeg mangler noe men jeg har jo dekken nok til å gi de fleste bakoversveis når de kommer inn i stallen og ser hyllene mine 😳 

Jeg har over halvparten liggende i sjåen så ser det ikke. Det vil si at jeg ikke vet at jeg har de og må kjøpe fler 😂 

Men sant skal sies at alle de 3 jeg har kjøpt nå er dekken jeg faktisk trenger. 

4 timer siden, Anananas skrev:

Nei 🙈 men nå får jeg ikke til å forsvare flere. Kjøpt 3 nye utedekken nå i høst.. pluss at hu jo fikk nytt utedekken i fjor.. så har da egentlig alle tykkelser nå.. tror jeg har klart forsvare kjøp av 7 dekken til hu bare i 2018😎

• Liker 1

7 minutter siden, yeahliza skrev:

Nei 🙈 men nå får jeg ikke til å forsvare flere. Kjøpt 3 nye utedekken nå i høst.. pluss at hu jo fikk nytt utedekken i fjor.. så har da egentlig alle tykkelser nå.. tror jeg har klart forsvare kjøp av 7 dekken til hu bare i 2018😎

Får håpe de lever lenger når det ikke er noen dekkendrepere rundt 😅 Fikk litt sjokk da jeg plukket frem de tykke nå og det var hull i alle 🥺 Glad hun ikke står med det beistet av en dekkenspiser lenger, blir fort dyrt når hele garderoben må oppdateres.

På 22.11.2018 at 22.11, Issa skrev:

Man aldri alt man trenger :D eller "trenger" er vel mer ordet. 

Tror du jeg tenkte på deg idag når jeg endte med å kjøpe meg sikkerhetsvest? 😇 

klarte stå over alt det andre, selv om de hadde roekl på halv pris, utejakker, bukser, sko sjabraker osv osv. Klarte til og med stå over kjøp av ny sjabrak selv om jeg ble tilbudt ekstra rabatt 😆

10 timer siden, CruVal skrev:

klarte stå over alt det andre, selv om de hadde roekl på halv pris, utejakker, bukser, sko sjabraker osv osv. Klarte til og med stå over kjøp av ny sjabrak selv om jeg ble tilbudt ekstra rabatt 😆

😂 😂 Det var jo hyggelig da

(Ser jeg glemte en "har" i setninga mi der *gremmelse*) 

11 timer siden, Anananas skrev:

Får håpe de lever lenger når det ikke er noen dekkendrepere rundt 😅 Fikk litt sjokk da jeg plukket frem de tykke nå og det var hull i alle 🥺 Glad hun ikke står med det beistet av en dekkenspiser lenger, blir fort dyrt når hele garderoben må oppdateres.

Dessverre e hu sjefen her - heldigvis for dekkenan da .. værre for selvtillitta😅

Har flokk på 6 stk og kun et dekken som har fått seg en rift til nu utav alles. Det e forbedring fra i fjor hvor det røyk dekken daglig!

10 timer siden, CruVal skrev:

Da kunne du vel kjøpt en til meg? 

32 minutter siden, Issa skrev:

😂 😂 Det var jo hyggelig da

(Ser jeg glemte en "har" i setninga mi der *gremmelse*) 

Ja prøvde virkelig hardt begrense meg. Kortet var enig i begrensninga. 

17 minutter siden, ME&FB skrev:

Da kunne du vel kjøpt en til meg? 

Sjabrak? Sårri! 😅

1 minutt siden, CruVal skrev:

Ja prøvde virkelig hardt begrense meg. Kortet var enig i begrensninga. 

Sjabrak? Sårri! 😅

Ja om du fikk ekstra rabatter så. Kjøpte en blå LeMi*** selv og den var veldig fin over kjempe manken så aner meg at jeg bør ha en til etterhvert...

2 timer siden, ME&FB skrev:

Ja om du fikk ekstra rabatter så. Kjøpte en blå LeMi*** selv og den var veldig fin over kjempe manken så aner meg at jeg bør ha en til etterhvert...

Men tror de hang lengre opp, så var kun de nederste (mindre pene? 🤔) hun sa det om. Men fant de sjabrakene et annet sted ganske billig nå mener jeg. Har en selv og synes de er gode. 

3 timer siden, yeahliza skrev:

Dessverre e hu sjefen her - heldigvis for dekkenan da .. værre for selvtillitta😅

Har flokk på 6 stk og kun et dekken som har fått seg en rift til nu utav alles. Det e forbedring fra i fjor hvor det røyk dekken daglig!

Ingen som setter henne på plass 😱 Da blir det ulydi 🙈 (skulle hatt en som satt M litt også på plass i blant, men liker at dekkene lever så skal ikke klage). Det var jo helt krise i fjor! Måtte kaste 3 dekken 🥵