Jump to content

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

3 minutter siden, Hrimbakur skrev:

Fikk hjem en skinna Jøk fra Sverige så måtte shoppe pysj til han i dag.....

...og et ekstra fluetrekk til spanjolen..

...ooog en flaske MTG og en eske saltstein......

Mååå man så mååå man..

Sånn appropo mtg, hvor mye bruker du av gangen? og hvordan unngår man ekkelt klinete man? :P om det går...

• Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg endelig nyheten jeg har venter på i 6 måneder, det nye fortøyet, halereimen og hodelaget til Brasil er endelig ferdig! Alt er smidd, garvet, sydd og designet av salmakeren.  Spenne

Julegavetips for alle som kjøper gave til Kurre:  

Jeg kjøpte masse utstyr i går, fikk en søt ponni med på kjøpet! 😍  

Posted Images

1 minutt siden, smaaen skrev:

Sånn appropo mtg, hvor mye bruker du av gangen? og hvordan unngår man ekkelt klinete man? :P om det går...

Har bare smurt på der det trengs jeg, eller gnidd det så godt ned i bunnen at det ikke er klissete.. Bruker det ikke så ofte, mest for å ha noe "på ur" ;)

Akkurat nå, Hrimbakur skrev:

Har bare smurt på der det trengs jeg, eller gnidd det så godt ned i bunnen at det ikke er klissete.. Bruker det ikke så ofte, mest for å ha noe "på ur" ;)

Hesten har så lite man at det bare blir kliss og renner ut samme hvor lite jeg har i bunnen, men kan sikkert prøve å ta på mindre også. Er bare et lite halmstrå for mer man, men tror neppe vi får noe bedre enn fjon noen gang. *sutre*

Akkurat nå, smaaen skrev:

Hesten har så lite man at det bare blir kliss og renner ut samme hvor lite jeg har i bunnen, men kan sikkert prøve å ta på mindre også. Er bare et lite halmstrå for mer man, men tror neppe vi får noe bedre enn fjon noen gang. *sutre*

Verdt et forsøk :P

Sliter ikke akkurat med manmengde her på gården :P

Akkurat nå, Hrimbakur skrev:

Verdt et forsøk :P

Sliter ikke akkurat med manmengde her på gården :P

Bare å sende hitover! Er så jeg ikke vil tenke på det en gang, blir deppa. Nå har'n klødd seg på beite også så ser jo bare grusomt ut... 

På en måte er det irriterende at Horze er blitt så treige med å sende ut varer. Men på den andre siden er det veldig fint at de ikke sender faktura før varene er sendt, så rekker jeg få lønn først :P  Har bare kjøpt forbruksvarer: ny flexibøtte da den forrige ikke helt overlevde broddesesongen, mer showshine og anti-tyggespray. 

Og fikk jeg en helt fin dressurgjord i lær av en på stallen :D Fint med sånt som er gratis!

• Liker 2

Syns de er så varierende. Noen ganger går det to uker og noen ganger to dager o.o Fikk helt sjokk sist, da gikk det to dager. Kommer sikkert an på om hvor de har på lager og om de har i det hele tatt.

Kjøpte et 200 g rhino wug til gorgen og. Han passer ikke K sitt. Neste hest skal være standard størrelse på ass.

Veldig varierende, ja. Stallskoene mine bestilte jeg søndag kveld og de har kommet idag. Flaks siden de trengs sårt siden de gamle trekker vann. Merkevarer er de megatreige med, men det er ikke så rart siden det må bestilles inn først.

Det har skjedd med meg og en gang for en stund siden, men står at det er bestillingsvare og tar så og så mange dager ekstra. Mulig det var lagervare en stund eller at de hadde tatt inn litt ekstra. Rhinodekkenet mitt er sendt idag ihvertfall. :D Bestilte søndag for halvannen uke siden. Ikke noe hast, trenger det ikke før til vinteren uansett. :) 

Bucas er det de har vært treigest med syns jeg. Nå bruker jeg ikke så mye Bucas mer, stort sett bare shamrock og Buzz off rain. Og power light av og til. Syns det er bedre enn smartex. Solgt unna alle smartexene. 

10 fleksibandasjer

2 ruller gaffateip

1 flexibøtte 

1 liter natriumklorid

1 sprøyte 

1 pakke kompress

Verdens mest kjedeligste og uten tvil nødvendige shoppingen jeg har gjort på leeenge. Kan ikke huske sist jeg trengte noe egentlig? Hm.

Edited by Anananas

Kjøpte visst et Micklem competition til 1100 kr på salg.... Og en Bravo-hals til vinterdekkenet som mangler hals. Halsen trengte jeg, men micklemen var ikke krise akkurat 🙄 Men billig jooo... 😅😇😁👀🙈 Hatt lyst på en stund. Såklart sort med sølvspenner 😍

• Liker 2

Jeg var på bruktmarked i går, så da kjøpte jeg en ny grime til hesten i str cob, den var i mye bedre kvalitet enn den jeg hadde fra før og cob passet definitivt bedre enn full :P og så kjøpte jeg en pose med reflekser, masse beinreflekser (fler enn antall bein hesten har, haha), og noen sånne reflekser til å ha på tøylene. Alt for totalt 100 kroner. Det var kjekt 😁

• Liker 1

Et stalldekken på salg, så nå har gamlegutta hvert sitt like (og jeg hadde faktisk ikke stalldekken til kraften, han har stått med utedekken inne i fire år) og en taugrime med langt tau til junior. 

Så fant jeg en ny grime i en kasse til b, så nå skal jeg gi vekk den loslitte han hadde til noen som ikke får ocd ac sånt. D fikk også en fra samme kasse 😅 Fine de kassene! 

På 25. august 2016 at 7.32, Reaper skrev:

Den var fin! Vil gjerne se bilder når du får den, siden det var andre spenner på den?

Nå har jeg fått den og prøvd den så vidt. Synes den er litt stor i str, men den ligger veldig godt altså. Mykt og deilig lær også. 

På det ene bilder hvor armen min vises, prøver jeg å

dra den over til motsatt side, men øyet går veldig klar av læret. Litt lange reimer som følge av at jeg har tatt på flere hull, spørs om jeg velger å klippe dem av etter hvert.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

• Liker 5
1 time siden, Zacken skrev:

Uuuups! Det ramla visst 3 LeMieux-shabraker oppi handlekurven min! :blink: :ahugegrin:

Og venter fortsatt på 3 HW dekken fra Horsemeup.se som jeg bestilte for 1 mnd siden!!! 

Ikke si sånn, nå måtte jeg stoppe meg selv fra å klikke meg inn på equeser for å bestille de to siste jeg vil ha XD

Edited by Bitten&Betty
  • Liker 1