Jump to content

Det siste kjøpte utstyret?

Recommended Posts

• Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag fikk jeg endelig nyheten jeg har venter på i 6 måneder, det nye fortøyet, halereimen og hodelaget til Brasil er endelig ferdig! Alt er smidd, garvet, sydd og designet av salmakeren.  Spenne

Julegavetips for alle som kjøper gave til Kurre:  

Jeg kjøpte masse utstyr i går, fikk en søt ponni med på kjøpet! 😍  

Posted Images

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kapsun, to sjabraker, matchende bandasjer til den ene, fluemaske. 

Dumme Høøks har salg. Måtte bare bestille sjabraken, fargen så helt nydelig ut. Blir en tur til Skedsmo til uka, finner heeeeelt sikkert mer da :o 

Pallekarmer til og ha i gjerdet for og hindre Mini i og spise høyet til Z. Men Pøbelungene får det til likevell så karmene MÅ festes på pallen ellers flytter de på hele greia(pallen står, men karmene flyttes) :gaah:  SÅ mye styr pga Mini som er shettis, el mini shettis...

19 timer siden, mallilen skrev:

Hoho,bare å finne noe å forankre pallen med også. Såfort karmene er på flytter de hele :P

Nå skal alt være snekret sammen med en planke på 3 av sidene. Og på 2 av dem er karmene fast nede i pallen. De må gjerne flytte på det men nå skal det bli hele røklet da :ahugegrin:  De har flyttet på mye, paller under forkassen osv. Også bruker Z pallen og kassen til og klø seg på bakbeina :burlon:  Kjenner jeg gir snart opp de 2 der..

5 timer siden, ME&FB skrev:

Nå skal alt være snekret sammen med en planke på 3 av sidene. Og på 2 av dem er karmene fast nede i pallen. De må gjerne flytte på det men nå skal det bli hele røklet da :ahugegrin:  De har flyttet på mye, paller under forkassen osv. Også bruker Z pallen og kassen til og klø seg på bakbeina :burlon:  Kjenner jeg gir snart opp de 2 der..

Jeg har brukt to halve (kløyvde) gjerdestolper som ble slått nedi bakken, og så skrudd fast til slutt. De flytter kassa helt utrolig lett!

Gjør rengjøring litt mer vrient, siden den nærmest må snus på hodet for å renskes. Blir en del "bare bruke greipa" i bunnen, ja :P

Felix klatra oppi sin pallekarm-høyhekk, så da får han spise fra bakken :P

Er det salg på Høøks? Også når jeg har syk hest *hytte med neven* 

Jeg har kjøpt metacam og linfrøolje -_-

2 timer siden, Eva skrev:

Hva feiler? 😳

5 timer siden, Eva skrev:

Jeg måtte selvsagt innom og se på tilbudet på Hööks, og jeg syntes ikke det var så veldig mye å skryte av altså :P Så du går ikke glipp av så mye!

EDIT // Jeg så på nett da, så det kan vel hende det var annerledes / bedre i butikk :) 

Edited by Sivoya
8 timer siden, CruVal skrev:

Hva feiler? 😳

Vet ikke, han har ennå vondt i kode bak 2 uker etter skade :/ håper vi får time på Bjerke tidlig til uka. 

(jeg kan jo shoppe beinbelegg/bandasjer til transporten :D)  

@carambee - har du bestilt direkte fra den nettsiden? Hva kommer det på i frakt osv.?

Blir vel pris eks. VAT, og så plusses det på +25% i toll senere, eller hva? Blir det billigere enn å kjøpe det hos norske nettbutikker?

Tenkte å kjøpe et par Lemieux shabraker. Har monoflap sprangsal, og de er de eneste som ligger skikkelig under den, ettersom jeg ikke får festet lange stropper under kappen!

3 timer siden, Zacken skrev:

@carambee - har du bestilt direkte fra den nettsiden? Hva kommer det på i frakt osv.?

Blir vel pris eks. VAT, og så plusses det på +25% i toll senere, eller hva? Blir det billigere enn å kjøpe det hos norske nettbutikker?

Tenkte å kjøpe et par Lemieux shabraker. Har monoflap sprangsal, og de er de eneste som ligger skikkelig under den, ettersom jeg ikke får festet lange stropper under kappen!

Nei fikk Skoies til å ta inn. Måtte linke derfra pga at skoies ikke har den på nettsida.

Super investering. Jeg har nå 7 stk. Bruker kun disse

På 18.6.2016 at 2.12, Chopper skrev:

Pro Lite svingt gjord til gampen med litt fremskutt gjordleie. Gleder meg til å prøve! :)

f_11411_1.jpg

Har den strikk i begge ender?

2 minutter siden, Mariell skrev:

https://www.hooks.no/produktsida/ridetights-yapham-crwr/63416/62268/

Noen som har denne? Ser skikkelig god ut, men er den ikke veldig glatt? Så usikker på den buksa...

Den så veldig god ut, må prøve sånn en gang!!

Jeg blir alltid så fasinert av de utrolig lange høvene, mange av hestene i produktbildene har..

• Liker 1

Den ser veldig god ut, hvertfall for meg som har litt ekstra kjøtt på kroppen :P Bare redd den blir innmari glatt pga stoffet. 

Høvene er noe spesielle ja, og enda mer spesielt er at hesten min har blitt skodd på samme måte.. Ser jo ikke bra ut stakkars. :/ 

4 timer siden, Mariell skrev:

https://www.hooks.no/produktsida/ridetights-yapham-crwr/63416/62268/

Noen som har denne? Ser skikkelig god ut, men er den ikke veldig glatt? Så usikker på den buksa...

Kjent på den i butikken - synes den kjentes veldig glatt ut, og veldig... billig. Jeg fikk ikke lyst på den. Vil heller anbefale FITS sin ridetights, eller Kerrits. Kerrits kan man kjøpe hos Ardor Hesteutstyr, usikker på hvor man kan handle FITS i Norge...